• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Jo 2)
    Anonym (Hjhj) skrev 2024-03-02 15:02:59 följande:

    Kan ni inte träffa brudar i verkligheten ist?


    Undrar jag med
  • Anonym (Jo 2)
    Anonym (Hjhj) skrev 2024-03-02 21:48:03 följande:
    Nepp jag tycker bara tråden är tragisk 
    Du har en poäng
  • Anonym (Njutare 2)
    Anonym (Hjhj) skrev 2024-03-02 21:50:40 följande:

    Sitter här och läser. har hållt på så sedan jag var 14 :) då hängde man på passagens chatt och såg alla jäkla gubbar i cam, som satt och kollade på tjejerna i camen bredvud. Dessa män tog fram sin dase i camen. Jag satt o skrattade och blev förvånad över hur mannen håller på. Sedan åkte de ut från chatten fort. 


    Lite liknande nu.  


    Så du har varit medlem länge länge här....
    Så du har sett många gubbdasar du....jag kommer inte ihåg passagens chatt så min dase har du inte sett iallafall...
    Ja så är det nog...
    Anonym (Hjhj) skrev 2024-03-02 21:51:32 följande:

    Sitter här för skojs skull :)


    Typ samma här för skojs skull...
    Anonym (Hjhj) skrev 2024-03-02 21:52:17 följande:
    Jodå, någon finns det nog ska du se! 
    Nä har försökt många år nu...



  • Anonym (Hjhj)
    Anonym (Njutare 2) skrev 2024-03-02 21:59:10 följande:
    Så du har varit medlem länge länge här....
    Så du har sett många gubbdasar du....jag kommer inte ihåg passagens chatt så min dase har du inte sett iallafall...
    Ja så är det nog...
    Anonym (Hjhj) skrev 2024-03-02 21:51:32 följande:

    Sitter här för skojs skull :)


    Typ samma här för skojs skull...Nä har försökt många år nu...



    Nej här har jag väl inte hängt så väldans länge. Haha många vet jag inte men de dök ju upp titt som tätt för alla de här hundra människorna eller vad det var som satt i den där chatten. Det var kul. För mig har de ju gubbar men jag vet inte vad de kan ha varit, kanske 40. så gubbar på riktigt var de ju inte. Men som sagt då tyckte man ju det.

    aha, trist. men prova någon dejtingsida då?

  • Anonym (Hjhj)

    Borde finnas lite moderatorer här med bara som slängde ut folk när de skrev olämpliga saker men men :) 

  • Anonym (Njutare 2)
    Anonym (Hjhj) skrev 2024-03-02 22:02:18 följande:

    Nej här har jag väl inte hängt så väldans länge. Haha många vet jag inte men de dök ju upp titt som tätt för alla de här hundra människorna eller vad det var som satt i den där chatten. Det var kul. För mig har de ju gubbar men jag vet inte vad de kan ha varit, kanske 40. så gubbar på riktigt var de ju inte. Men som sagt då tyckte man ju det.

    aha, trist. men prova någon dejtingsida då?


    Okej hur länge har du hängt här?? Du hade säkert fått sett min dase ifall jag med i passagen för jag gillar att visa... Och då hade det varit en gubbdase...

    Mmm och dejtingsajt är jag med i men alltid fel som gillar tillbaka...
  • Anonym (Anderss)
    Anonym (Hjhj) skrev 2024-03-02 22:02:45 följande:

    Borde finnas lite moderatorer här med bara som slängde ut folk när de skrev olämpliga saker men men :) 


    ?????
  • Anonym (Hjhj)
    Anonym (Njutare 2) skrev 2024-03-02 22:08:44 följande:
    Okej hur länge har du hängt här?? Du hade säkert fått sett min dase ifall jag med i passagen för jag gillar att visa... Och då hade det varit en gubbdase...

    Mmm och dejtingsajt är jag med i men alltid fel som gillar tillbaka...

    Det vet jag inte, 5-10 år kanske vadå då? 


    Ja det hade du säkert men man blev bannad om man gjorde det för det var emot reglerna. Helt förståeligt 

  • Anonym (Hjhj)
    Anonym (Anderss) skrev 2024-03-02 22:13:53 följande:
    ?????
    Ja men det är ju ett familjeform , där små tjejer på 12 år kanske hänger blandat med äldre . Kan an ju tänka lite på
  • Anonym (Anderss)
    Anonym (Hjhj) skrev 2024-03-02 22:18:28 följande:
    Ja men det är ju ett familjeform , där små tjejer på 12 år kanske hänger blandat med äldre . Kan an ju tänka lite på
    Och?
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?