• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

    Kul att du smittade mig med klamydia idiotjävel! Varför sa du inget i höstas?! Du kan ha förstört mitt liv för alltid lilla vännen! Jag kan ha haft infektionen i över ett halv år!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonym (meh)

    Dålig stil att inte säga godnatt...

    Fan vi har en del att prata om. jag har svurit på att aldrig mer vara den enda som drar framåt och upprätthåller samtal. jag dör om du är som mitt ex. trodde inte riktigt det om dig. är det för att du är man eller varför ska det vara så svårt att höra av sig?

  • Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-05-12 22:43:00 följande:
    Men jag visste ju att han var död eftersom vi pratade med varandra samma dag. :(

    Du är en riktig knäppskalle som svarar.

    Hur det är med mig? Skitbra naturligtvis.
    Jaha?! Men det har hänt ganska mkt just nu!!! Jaså, det tycker du ja!!

    Det är så där faktikst!!! :P
  • Anonym (lejonmamma)

    Till pappan till mitt ofödda barn:

    Jag önskar att du bara ville försvinna från jordens yta. Det skulle vara lättare för mig att vara ensam med vårt barn om jag slapp förklara att du valde en annan familj över din egen. Dessutom står jag inte ut med att du ska hålla i mitt älskade barn när du egentligen vill att han inte ska finnas.

  • Anonym (jaaa!!!)

    Jaa jag vill ha dig! Jag har alltid velat ha dig! Självklart ska vi ge oss en chans. Självklart! Har älskat dig hela mitt liv och kommer alltid älska dig!

    Skulle gärna skicka det. Synd bara att jag är ihop med en annan kille. Synd att du din dumma faan inte kunde komma på att du älskade mig tidigare. Nu sitter man ju här i skiten...

  • Anonym ("Dotter")

    Hej ”mamma”


    Jag önskar att du någon gång kommer förstå och ta ansvar för hur mycket du skadat mig. Att särbehandla oss syskon så som du gjorde är inte rätt. All stress och dåliga behandling som var under min uppväxt har skadat mig djupt. Det är ditt fel att jag mått dåligt i stor del av mitt liv, och jag kommer aldrig att förlåta dig för det
    Att klanka ner på sin dotter är inte okej. Att t.ex.säga att hon behöver banta för magen hänger, 2 veckor efter att fött barn…det är absolut inte okej. Jag har aldrig sagt ifrån, jag är lärd att vuxna vet bäst och att man ska lyda. Men nu är det nog. Jag är trött på att vara mindre värd än mina syskon, att jag alltid ska ge men inget få och att du skuldbelägger mig för allt jobbigt som varit. Det är inte mitt fel att jag mådde dåligt, det är ditt. Din behandling av mig har bara gjort det värre, och du har smutskastat eller manipulerat de som velat hjälpa mig. I dina ögon ska jag vara supersmal, blond och följa din minsta vink, det är inte jag. Helst ska jag hjälpa dig och ta hand om dina barn med så fort du ber om det. Nu är det så att jag har egna barn att ta hand om, som du knappt ens träffar. Mina småsyskon, dina barn, de är ditt ansvar och inte mitt. Du valde att skaffa fler, inte jag. Förhoppningsvis gör du mer rätt med dem än du gjorde med mig.


    Jag vet varför skilsmässan egentligen skedde, och du ljuger om det för alla och troligen dig själv med. Du är falsk, manipulativ och elak, jag hatar dig. Jag hatar dig! Vissa dagar hoppas jag att du dör så jag slipper träffa dig igen.


    //Din fd dotter

  • Anonym (at your service!)

    It's alive! Ja tråden alltså Cool 

    Det här skulle jag vilja skriva till en hel hög Facebookvänner:

    "Dina statusuppdateringar är sååååååååååååååååå tråkiga! 
    Jag skiter i vad du ätit eller inte ätit idag. Och nej jag vill inte se foton på eländet heller!  
    Jag struntar i om du tränade igår, om du ska träna idag och att du varit ute med hundjäveln. Vad fan vill du? Att man ska "gilla" för att du går ut med din hund eller bara göra dina vänner uppmärksamma på att du gör det som miljoners människor gör varje dag? Jag skiter också i att dina snoriga ungar är sjuka för tionde gången denna månad. Sälj dom på Blocket eller vad det nu är du brukar skriva att du vill göra. Och förresten är du ful som fan på din nya profilbild. Byt!"   

  • Anonym (secrets :()

    Till min pojkvän:

    Innan du och jag ens hade utbytt ett ord, och jag trodde du var i ett förhållande, så hade jag och NN en liten smsflirt. Vi skickade även lite nakenbilder till varandra. Det betydde ingenting och jag avslutade det direkt när jag insåg att du var intresserad av mig såsom jag var av dig. Har inte velat säga något för jag vill inte förstöra er vänskap för att lätta mitt eget samvete. Förlåt för att jag inte är den underbara och fantastiska tjejen du tror. Älskar dig..

  • Anonym (Mannen)

    förlåt .....tror mig veta vad du fått stå ut med. hoppas att du går framåt med ditt liv nu,för det har jag gjort även fast mina tankar om oss kan dyka upp. det var nog inte menat att det skulle bli vi två. det fanns för många hinder i vägen. men du kommer alltid att finnas som en liten del av mig hoppas jag får se dig snart, det räcker för mig att bara få se en skymt av dig bara för att se att du mår bra. lycka till nu med allt du tar för dig, vet att allt du gör gör du bra

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!