• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (2 sms)

    SMS 1 till min pojkvän som jag e tillsammans med:
    ¨
    Nu vill jag göra slut med dig e trött på ditt utnytjande som jag kan inte bevisa... som jag har det inne i mitt hjärta.
    Jag vet att du har ingen annan stans att dra till därför tycker jag det är  synd om dig... men jag vill inte ha dig mer!

    Till min Ex: (det vill jag inte ens säga)... fortfarande min älskning!!

    Jag älskar dig från hela mitt hjärta vill bara se dina ögon kan inte sluta tänka på dig vill ha dig. Jag vill säga förlåt om jag har sårat dig älskar  dig du e den som finns i mina tankar ingen annan. JAG kan aldrig sluta tänka på dig puss ditt ex som du någon gång grät för när vi separerade!!!

    (har ej hans nummer idag) önskar att han läste detta och viste hur jag älskar honom....

  • Anonym

    Många som skriver att de saknar sina ex, deprimerad jag blir som också gör det.. Min första kärlek. Känns som att jag aldrig kommer bli kär igen. Kommer man aldrig över dom eller vadå? Ångest! =(

    Mitt mess, exet såklart:

    Allt var så enkelt tills du kom till mig med det där svarta håret och den fantastiska jävla doften. Jag kan inte sluta tänka på dig. Jag tänker på dig dag och natt. På saker vi brukade att göra, saker vi brukade prata om. På filmer vi sett, på ställen vi vart på, på din dumma attityd (som jag på nåt sjukt sätt finner galet charmig) - men på dina mörka ögon, som jag om jag fick skulle kunna stirra mig blind på. I mina drömmar kan jag se rakt in i de och se ditt hjärta och din hjärna som en öppen bok. Få veta hur du mår, vad du gör, och hur du tänker om oss idag. Du är min första kärlek och jag ber i smyg en gång i minuten att du inser att vi är menade och att du också blir min sista.

  • 200512
    MoS2011 skrev 2011-10-23 10:10:40 följande:
    SKICKA!!
    Håller med. Jävla svin?!
  • Anonym (Tapio)

    När vi träffades hade jag just avslutat ett långt förhållande. Alla tre vart lidande av mina känslor till dig. Önskar jag träffat dig nu för du är det jag vill ha! Leken vart allvar men då hade du redan tagit skydd.

    Jag saknar din raka näsa, ditt ljusa hår, din lukt och ditt leende som gör mig knäsvag än. Förlåt att det vart som det vart. Men du ska veta att i mina tankar är det bara Du!

  • Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-05-22 18:17:28 följande:
    Många som skriver att de saknar sina ex, deprimerad jag blir som också gör det.. Min första kärlek. Känns som att jag aldrig kommer bli kär igen. Kommer man aldrig över dom eller vadå? Ångest! =(

    Mitt mess, exet såklart:

    Allt var så enkelt tills du kom till mig med det där svarta håret och den fantastiska jävla doften. Jag kan inte sluta tänka på dig. Jag tänker på dig dag och natt. På saker vi brukade att göra, saker vi brukade prata om. På filmer vi sett, på ställen vi vart på, på din dumma attityd (som jag på nåt sjukt sätt finner galet charmig) - men på dina mörka ögon, som jag om jag fick skulle kunna stirra mig blind på. I mina drömmar kan jag se rakt in i de och se ditt hjärta och din hjärna som en öppen bok. Få veta hur du mår, vad du gör, och hur du tänker om oss idag. Du är min första kärlek och jag ber i smyg en gång i minuten att du inser att vi är menade och att du också blir min sista.
    Nej, man kommer inte över dom dumt nog :(  Krävs en egen tråd för det..
  • CeciliaMaria82

    Till den snygga läkaren

    Oj oj vad du klämde och kände på mig, jag gillade det, vad tyckte du? Det ingår i ditt jobb men jag njöt! Vad skulle min sambo säga om det? Förbjudet men trevlig tanke men skulle aldrig vara otrogen mot min man som jag älskar!

  • Anonym (enlitengrönsak)

    Jag har försökt förklara men du verkar inte vilja förstå.

    Jag vill inte att du ska vara min, men jag saknar dig.
    Jag saknar din röst, ditt leende, din lukt och din personlighet.
    Jag saknar hur det glittrade i dina ögon, och hur du lite förläget tittade ner när vår blickar möttes.

    Och jag såg den där starka viljan du har inom dig,
    potentialen som gör att en människa kan klara vad som helst.
    Du är en fascinerande person, med intressanta fel och brister.

    Jag vet inte vad som hände, men jag verkar inte kunna ändra på det.
    Minnet av dig kommer sakta att förtvina, och jag kommer att kunna låtsas att vi aldrig mötts.

    Så, jag hoppas du någon dag förstår att jag önskar dig ett lyckligt liv av hela mitt hjärta.
    Att du ska finna det du söker och dina ögon får glittra igen.

  • Anonym (meh)

    Fan allvarligt. Det är ju olidligt. Jag citerar Sean Banan: "Är det av eller på? Vart fan ska skåpet stå?"

  • Anonym (.)

    Hade JAG vetat vad jag om dig nu hade jag aldrig gjort som jag gjorde.. Förlåt. 

  • Anonym
    Anonym (enlitengrönsak) skrev 2012-05-23 13:16:24 följande:
    Jag har försökt förklara men du verkar inte vilja förstå.

    Jag vill inte att du ska vara min, men jag saknar dig.
    Jag saknar din röst, ditt leende, din lukt och din personlighet.
    Jag saknar hur det glittrade i dina ögon, och hur du lite förläget tittade ner när vår blickar möttes.

    Och jag såg den där starka viljan du har inom dig,
    potentialen som gör att en människa kan klara vad som helst.
    Du är en fascinerande person, med intressanta fel och brister.

    Jag vet inte vad som hände, men jag verkar inte kunna ändra på det.
    Minnet av dig kommer sakta att förtvina, och jag kommer att kunna låtsas att vi aldrig mötts.

    Så, jag hoppas du någon dag förstår att jag önskar dig ett lyckligt liv av hela mitt hjärta.
    Att du ska finna det du söker och dina ögon får glittra igen.
    tänk om hon vill va din då,satsa  ,tough love ......ursäkta att jaglade mig i ok.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!