• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

    Du väntar nog på att jag ska ringa dig! I know you now..... men ring själv för fan!! Det är DU som ville prata

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-19 16:55:33 följande:
    Säg det till den personen då!
    klart jag skaGlad   .måste ventilera sin blyghet lite. (-:
  • Lätt

    Till mitt ex:

    Herregud vad glad jag är att jag dumpade dig! Synd att du fick äta upp 2 av mina år. Du är den mest patetiska, egocentriska och osmakliga människan jag någonsin stött på. Att du är sjuk i huvudet ändrar inte på vad jag tycker om dig! Förresten så borde du erkänna att du är sjuk, din psykopat. Du var ren ondska mot mig från dag 1 tills många månader EFTER jag dumpade your sorry ass. Du lever nu något låtsasliv med familj, men jag vet att det bara är en tidsfråga innan din fasad rämnar. Hoppas att du blir inlåst då! Vill bara att du ska veta att jag lever det bästa av liv nu när du är ute ur mitt liv sedan några år. Har en fantastisk sambo, fint boende, en högskoleexamen och ett bra jobb. Just det, jag är snyggare än någonsin, till skillnad från dig ditt äckliga as. Minst du när jag sa att jag skiter i om du hoppar från bron? Det gör jag fortfarande.

  • IorÅsna

    Pappa, jag önskar du kan förstå hur mycket du egentligen har fördärvat mig. Genom att jag såg dig misshandla mamma grovt varje dag, till att bråka med alla människor omkring dig och sen för att skita i mig och behandla mig som skit när du skaffade en ny. En ny som hatade mig och ville göra allt för att jag skulle må dåligt, se för jävlig ut bland mina vänner och inte ens kunde förklara för mig 11år, varför jag hade blod i trosorna när jag grät av rädsla. När du bara stirra på mig när hon ljög om saker jag inte gjort för du skulle gå på mig sedan. Att jag idag vet, pga allt du gjorde och förstörde har svårt att hantera min man, som egentligen, är en bra man. Att jag ser på män som något aggressivt och farligt. Som aldrig ska "ta över mig" som du gjorde. Att min man egentligen orkar hålla ut med mig också fast många gånger har han inte gjort fel men jag har ändå skrikit på honom. Att jag vid ung ålder lät män bli utnyttjade av mig med sex och sen dumpa. Fast vissa var bra killar. Att jag aldrig kunde se någon annan än som min pappa om jag var med den personen. Jag har nu många många år senare, börjat prata med ett proffs om detta för jag vill ordna mitt äktenskap och låta mina framtida barn få en trygg mamma. Jag tänker inte låta dom gå igenom den lilla barndomen som jag gjorde i skrik, misshandel och våldtäkt. Att du nu 50år kommer och försöker 10år senare, få kontakt med mig är ett skämt!!! Du försöker få förlåtelse? Du försöker hitta till alla dina barn igen? Speciellt hon som är äldst va för det är hon som har avvisat dig mest? För det är hon som har bett dig dra åt helvete samtidigt som hon försökte kasta en hård sak på dig? Du har förstört mitt liv och tillit men nu räcker det. Jag SKA ordna detta för mig och min familj. Inte för din skull, tro inte det snälla patetiska du. Är du sjuk? Kanske därför du söker denna uppmärksamhet nu? Karma is à bitch vetu.

  • Shaun the sheep

    Jag saknar dig fortfarande otroligt mycket. Jag kan inte fatta hur du kan vara mitt livs kärlek,
    om jag inte är detsamma för dig. Det var allra första gången jag verkligen var kär, förstår du inte det?
    Förstår du inte att du verkligen hade precis ALLT jag någonsin drömt om, och mer därtill?
    Älskade, älskade du. Du sitter fast i mitt huvud, följer efter mig överallt som ett eko. 
    Jag kommer alltid älska dig. Alltid. Och jag hoppas så innerligt att jag kan träffa någon annan en vacker dag,
    även om jag vet att jag aldrig mer kommer uppleva passion som den vi hade.

    Jag saknar dig. Jag älskar dig.    


    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • Anonym

    Till min brors fru

    Ditt luder, du kommer aldrig bli accepterad i våran familj o du kan aldrig ta min plats heller :) jag bestämmer fortfarande i familjen och kommer alltid att styra alla ! Vi har alla upptäckt att du börjat ljuga mer och mer, ibland om små saker men usch va obehagligt att du har blivit en mytoman, vi vet ju att du har borderline men du får fan ta och behärska dig! Och jag fattar inte att ni ska ha 3e barnet nu, du tar ju inte ens hand om dom!!! Du har tom barnvakt när du skiter! Och du har inte ens läst grundskolan din white trash och ändå pratar du om att du e bättre än andra o ska bli läkare hahaha närdå???? Jag skrattar åt dina utbrott för jag vet att du e svartsjuk på vårat liv :) jag o min man är med varann för vi älskar varann, du e med min bror för han kommer skicka tillbaka dig till samma skit hål du kom ifrån om du lämnar haha! Och du vännen, du kommer bli alkolist, hur fan kan du supa varje kväll när du sett hur din mamma har varit? Har aldrig velat gå hem till er, får en hemsk magkänsla och vill alltid åka därifrån fort, du har en hemska aura runt dig, så ilsken, negativ o falsk. Lycka till med livet ska bli jävligt nice att slippa se ditt ansikte igen!

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-20 20:31:55 följande:
    Till min brors fru
    Ditt luder, du kommer aldrig bli accepterad i våran familj o du kan aldrig ta min plats heller :) jag bestämmer fortfarande i familjen och kommer alltid att styra alla ! Vi har alla upptäckt att du börjat ljuga mer och mer, ibland om små saker men usch va obehagligt att du har blivit en mytoman, vi vet ju att du har borderline men du får fan ta och behärska dig! Och jag fattar inte att ni ska ha 3e barnet nu, du tar ju inte ens hand om dom!!! Du har tom barnvakt när du skiter! Och du har inte ens läst grundskolan din white trash och ändå pratar du om att du e bättre än andra o ska bli läkare hahaha närdå???? Jag skrattar åt dina utbrott för jag vet att du e svartsjuk på vårat liv :) jag o min man är med varann för vi älskar varann, du e med min bror för han kommer skicka tillbaka dig till samma skit hål du kom ifrån om du lämnar haha! Och du vännen, du kommer bli alkolist, hur fan kan du supa varje kväll när du sett hur din mamma har varit? Har aldrig velat gå hem till er, får en hemsk magkänsla och vill alltid åka därifrån fort, du har en hemska aura runt dig, så ilsken, negativ o falsk. Lycka till med livet ska bli jävligt nice att slippa se ditt ansikte igen!

    Ruggigt sms.. "Jag bestämmer fortfarande i familjen och kommer alltid att styra alla!"
  • Anonym (Lite kär??)

    Jaha, nu sitter jag på nålar igen, tyst i luren är det. Undrar om jag ska ta upp kontakten eller låta det vara. Jag vill ju men samtidigt inte. Faaaaan man ska vara så kluven.

    Jag behöver egentligen tystnaden från dig för att själv kunna gå vidare.

  • Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-06-20 20:40:28 följande:
    Jaha, nu sitter jag på nålar igen, tyst i luren är det. Undrar om jag ska ta upp kontakten eller låta det vara. Jag vill ju men samtidigt inte. Faaaaan man ska vara så kluven.

    Jag behöver egentligen tystnaden från dig för att själv kunna gå vidare.

    Då är vi i samma sits :(

    Vet inte hur många sms jag har påbörjat, men hela tiden hejdat mig.
    Vill  inte alltid höra av mig först. Väntar på att den andra ska ta första kontakten. Längtar tills den dagen kommer.  
  • Anonym
    Anonym (Till dej) skrev 2012-02-15 21:00:49 följande:
    Till killen med  Audin:

    Hade egentligen inte tänkt gå med här igen, men eftersom jag känner att jag inte kan gå vidare förrän jag sagt ett riktigt förlåt så vill jag skriva ett sista meddelande.

    Jag vill verkligen säga förlåt för att jag fick dej att hoppas på något. Förlåt att jag lät så spydig när jag skrev här sist. Jag har inte skrivit nåt här sen i november, så du vet det. Har varit inne några gånger och sett meddelanden som jag är rädd för att du tror att JAG har skrivit. Det ÄR inte jag.

    Och jag kommer inte att skriva nåt mer här nu. Jag har sett meddelanden här (ganska många och många av dem smickrande) som jag tror att du skrivit anonymt till mej. Men jag har inte svarat på dem. Jag vill inte ens gå in här å läsa, för då känner jag att jag inte kan gå vidare. Jag hoppas att du gjort det. Gått vidare alltså. För jag är rädd att jag ledde dej bort från Gud. Det är så hemskt i så fall. Jag hoppas och ber att du ska hitta tillbaks till Gud igen pm du inte gjort det. Det står i hans ord (ja, till och med i de tio budorden) att man inte ska vara otrogen och jag har känt att jag svikit både min man, Gud och din fru och att jag sårat dej. Men det finns förlåtelse, tack gode Gud för det!!

     Det är så hemskt att läsa i denna tråden, hur många som verkar så olyckliga!

    Jag hoppas du förstår mej nu och att du förlåter mej. Jag vet inte vad som föll mej in. Men jag blev frestad. Vi blev båda frestade. Förlåt igen att jag "förledde" dej!

    Jag vill bara ha min man och min familj. Jag älskar dem och jag vill inte såra dem.

    Jag går kanske in här för att se om du svarat mej, men bara nu de närmsta dagarna. Sen kommer jag inte gå in här å läsa mer, för då känns det inte som att jag kan gå vidare. Det liksom hindrar mej från att leva för Gud. Jag har fattat beslutet att följa honom och det hoppas jag du också vill.

    Ta hand om dej, din fru och din familj. Gud är mäktig att befria en från tankar som binder en! Vänd dej till honom i bön. Det har jag gjort och gör varje dag.



    Vilken model är audin?

    fler ledtrådar?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!