• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

    du bara skäller och skriker o kallar mig en massa ,söker fel ,klagar,anklagar,misstänker  .ber om ursäkt att jag e mänsklig.

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-14 20:35:43 följande:
    du bara skäller och skriker o kallar mig en massa ,söker fel ,klagar,anklagar,misstänker  .ber om ursäkt att jag e mänsklig.

    Kram till dig!!! <3
  • Anonym

    ÄLskar du mig fortfarande?! Kan du inte bara vara ärlig?!

    Saknar dig förresten!!! Gråter fortfarande efter dig fast du har varit en stor jävla idiot! Vill inte att du ska vara ihop med henne!!

    Its you and me!

  • Anonym (1891)

    Till JS

    Jag tänker på dig fortfarande... När jag ser dig så hoppar mitt krossade hjärta till...
    Du förnedrade mig totalt men jag kan inte glömma dig...

    Vill så gärna veta sanningen och få en förklaring...

    Du fattas mig... 
          

  • Anonym ((en av alla er))

    Jag är så fruktansvärt trött på ditt beteende!
    Du kallar dig för min bästa vän.. men då tror jag du bör ta en funderare på över hur du behandlar dina vänner, stumpan.

    Du klagar på mig för något jag gjorde är jag var 15 år, ETT BARN VAR JAG.. JAG VISSTE INTE BÄTTRE!! Men se det livet jag lever idag, allt är perfekt, jag gjorde ett bra VAL.. va glad för min skull istället, ifall du nu är min "vän". Men du har ingen rätt att komma och gnälla när du gör precis samma sak, och du ? NU ÄR VI VUXNA OCH DITT BETEENDE ÄR PATETISKT OCH SORGLIGT! 

    Men stanna du kvar i din lilla bubbla, i ditt patetiska förhållande och liv, du kommer ingen vart med de du satsar på iaf, jag saknar dig inte när jag inte hör utav dig, eller umgås med dig. Kom på att jag faktiskt mår bra utan dig, jag behöver inte dig! :)

    Svek alla mina vänner för dig, till vilken anledning ? Försvinn.. jag behöver inte dig, du berör inte mig!

    Senaste veckorna har jag bara börjat känna hat gentemot dig. Och du? Till vilken anledning ska du va sur för jag umgås med andra folk, du har ingen "äganderätt" på mig.

  • Anonym (mrsmjölkchoklad.)

    Tack för att jag fick se dig komma och gå med din nya tjej innan du ens tänkt tanken på att nämna för mig att vi var över? Tack för att du bossade runt på mig medans du gjorde allt jag inte fick bakom min rygg.
    Tack för att du vägrade lyssna på mig, när jag ville att du skulle veta att jag var gravid med ditt barn - som jag såg spolas ner i avloppet under en hel jävla dag, det värmde i hjärtat.
    Du vet M, din bästa kompis? din "bror"?
    Well, vi ville ha varandra redan då, och vi dejtar bakom din rygg nu.
    Fuck you right back.

  • Anonym

    Hej, jag är less på dig din apa. På dina skitiga äckliga kalsonger, på dina patetiska bortförklaringar varför du aldrig hinna hjälpa till med städning eller tvätt fast du är arbetslös utan inkomst. Jag är så trött på att du sitter där i soffan med telefonen i handen och blippar hela dagarna. Näe jag vill inte ha sex med dig, inte nu aldrig nånsin. Vill att du packar din väska nu och drar!
    Jag är så förbaskat less på att vara den som ska ordna hem, barn och jobb samtidigt, och försöka hjälpa dig hålla ordning på papper och hjälpa dig att söka jobb för att du är för lat för att ens försöka. Jag är så trött på dig din parasit! VARFÖR ÄR DU INTE SOM DU VAR NÄR VI TRÄFFADES? Varför blev du en idiot efter 11 långa år.....så har du mage att fråga mig varför jag inte vill kela längre! Ja nu vet du varför din lilla apa!

  • Anonym (Strängnäs)

    Kära Björn! Har du en aning om att DU har förstört mitt liv. Har du en aning om att jag ALDRIG trodde jag skulle tycka illa om dig. Du var så snäll, rolig och vacker. Det är du någonstans fortfarande. Kanske är du sjuk, diagnos okänd? Du såg till att mitt självförtroende och självkänsla var i botten när du lämnade mig och barnen. DITT eget kött och blod, du bara ljög ljög ljög. Jag var aldrig elak emot dig, alltid lojal och höll tyst om dina hemligheter och jag bet ihop när du tvingade min kropp och huvud till kvävande svidande sex. Jag fick orgasm 2 ggr under vårat förhållande och det va inte din förtjänst. Varför stanna jag efter den första smällen? Kommer duihåg hur jag fick ljuga om mina blåmärken? Du och ditt sätt förstörde mig. Men jag kan fortfarande säga att jag älskar dig, men bara till den Björn som var en så otroligt fin människa. Men ditt andra " jag" vill jag be att fara åt helvete, jag fick aldrig veta vem av dem som var du? Du har förstört 3 liv. Aldrig mer du, aldrig mer. Och hoppas ingen annan tjej råkar ut för vad du gjorde mot mig och flera innan.....

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!