• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym ((en av alla er))
    Anonym (mrsmjölkchoklad.) skrev 2012-08-15 23:51:32 följande:
    Tack för att jag fick se dig komma och gå med din nya tjej innan du ens tänkt tanken på att nämna för mig att vi var över? Tack för att du bossade runt på mig medans du gjorde allt jag inte fick bakom min rygg.
    Tack för att du vägrade lyssna på mig, när jag ville att du skulle veta att jag var gravid med ditt barn - som jag såg spolas ner i avloppet under en hel jävla dag, det värmde i hjärtat.
    Du vet M, din bästa kompis? din "bror"?
    Well, vi ville ha varandra redan då, och vi dejtar bakom din rygg nu.
    Fuck you right back.

    You go girl!
  • Anonym (fd närmaste vän)

    Var är du nu? Vandrar du med dina älskade hundar? Sitter du på ett moln och tittar ner på oss? Eller finns du i närheten?

    Var du än är hoppas jag du har ro och lugn och får må bra.

  • Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-08-16 09:23:45 följande:
    Jag vill ha dig!!! Hör av dig!!!
    vem e  jag(-:??
  • Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-08-16 14:48:22 följande:
    vem e  jag(-:??
    Jag :-P
  • Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-08-16 20:49:54 följande:
    Jag :-P
    ahaaa har jag(-: något namn eller e jag en man eller kvinna, Jag (-:vill at du ska höra av dig , då måsta jag lämna nr ,det måste du med(-:..Solig lite rörigt kanske.
  • Anonym ((en av alla er))

    Mamma, jag hatar allt du har gjort emot mig, det hemsöker mig än..

    Värst tycker jag det är att du fått alla att tro att det var jag som var så hemsk, att jag slog dig, kalla dig saker, osv..
    Inte nog med att mina syskons pappa slog mig från det jag var 5 tills jag var 12 för jag ex inte knöt hans skor, för han var för fet för att göra det själv, att han visade upp mig när jag duschade och skrek jag och blev arg, fick jag stryk.
    Inte konstigt att jag alltid låste in mig i pappas bil och vägrade komma ut, va ?

    Sen så miste jag min morbror, du din bror, den enda i världens som förstod mig.. det dödade mitt hjärta ännu en gång.

    När du lämnat mina syskons pappa så började du, precis som allt som hänt under året fått dig att rubba hela hjärnan.

    Jag var 12 år stack du på dejter och jag fick ensam sitta hemma i vårt stora hus och passa mina syskon på 7 och 5 år, vet du hur rädd jag var varje gång jag skulle gå och lägga mig ? Vet du hur jag önskade och hoppades att mina älskade änglar inte skulle vakna så dem skulle se min rädsla.

    Vid 13 års ålder började du ge mig stryk, kalla mig "cpbarn" "hora" "ingen vill ha mig, jag är ett misslyckat barn" osv.. vet du `? Jag trodde på det.. började må skit, och trodde jag inte var värd någonting.

    När jag var 14-15 .. jag minns, jag hade blivit våldtagen, men vad gjorde du ? VARFÖR I HELVETE TROR DU ATT MAN HAR BLÅMÄRKEN MELLAN BENEN (PÅ LÅREN) .. FAN INTE FÖR ATT JAG HAR RAMLAT & SLAGIT MIG IAF SOM JAG SA.. varför i helvete tror du att du hittade sönder rivna trosor i soptunnan, en lerig kjol och ett sönder rivet linne och en bh som var uppklippt, jag hatar dig som låtsades att inte fatta... JAG HATAR DIG!
    Varför tror du jag vägrade gå till skolan, varför tror att du hittade mig medvetslös på hallgolvet och fick åka med mig till akuten och magpumpa mig ? VARFÖR ?
    Varför tror du J fick knuffa mig från tågrälsen ? JAG HATADE MITT LIV, varför lät du mig inte somna in ?
    Varför sa du att det var rätt åt mig ? Varför kalla du mig hora ? Varför sa du att du skulle skratta på min begravning ? Varför slängde du ut mig när det var -30 grader ut ?Jag fick sova på en snuskig toalett ute den natten.. Varför tänkte du sparka in min mage när jag var gravid ? Varför ljög du för min sambo och sa att jag inte ville leva med honom ?

    Mamma, idag inser jag vad som hade kunnat hänt efter allt ifall inte jag träffat min underbara kille när jag var 15,5 .. idag bor vi ihop och har två fina hundar och väntar vårt första barn..  mitt barn ska aldrig stå ut med det du gjorde mot mig. Min lillebror bor till och med hos mig, du behandlar han likadant, din subba. Du hade lätt kunnat få mig att somna in, vet du att jag hatar att alla tror att det var jag som var så jävla dum i huvudet fast det var du, jag var ett barn, inte konstigt att jag försvarade mig genom att skrika, slåss och svära, när du gjorde detsamma. Och när jag försökte prata normalt med dig så skrek du ändå, jag var vuxnare än dig. Jag anmälde dig till soc, eller skolan.. för jag vågade inte ens gå hem till slut, nejnej , allt är så bra, bara jag som är dum i huvudet och du fick dem att tro det, så att jag fick ingen hjälp.

    Jag hatar dig för min barndom.. vill inte minnas den!
    När mina barn någongång frågar hur min barndom var, så måste jag ljuga..
    Fy fan för dig.. Önska du fick stå ut det helvete som jag gjort, då hade du nog inte
    levt idag, för lika stark som jag är du då fasen inte!

  • Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-08-16 23:06:33 följande:
    ahaaa har jag(-: något namn eller e jag en man eller kvinna, Jag (-:vill at du ska höra av dig , då måsta jag lämna nr ,det måste du med(-:..Solig lite rörigt kanske.
    Hahaha, jag är en kvinna och jag tvivlar starkt på att du är den jag vill ha :-P
  • Anonym

    hur vet jag vem jag vill ha? hur vet jag om du är den för mig? hur vet jag om du ens tänker på mig? vågar jag lämna allt för att hoppas på att du vill samma som jag? vågar jag vänta på dig eller ska jag ta första steget?

    frågor och inga svar, ack hur jag önskar att du kunde vara lite tydligare och jag lite mindre feg! 

  • Anonym

    jag lämnar mitt  för att jag vill och för att det verkligen funkar inte och jag kan inte bli den han önskar ,och vill ha ut mer utav ett förhållande eller äktenskap.

    sen får vi ta reda på om det e ömsesidigt från ett visst håll är det inte det är det helt ok är det det är det ok med ,jag hoppar inte på tåget förren jag vet som sagt.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!