• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

    måste nog få ur mig det här på något sätt, men kan inte säga det till dig då du fortfarande har din sambo och vill inte skapa mer kaos i ditt liv.
    Jag vill göra dig glad, se dig le ditt underbara leende, dra mina fingrar genom ditt långa hår, hålla om dig, tala om för dig vad jag känner och ta med dig bort någonstans där det bara är du och jag och välkomna dig in i den röda dimman som slänger slöjor framför mina ögon.
    onda kvinna...

  • Anonym (Jag..)

    Jag är så trött på att jag alltid fråga hur högt, när du säger hoppa.
    Att jag alltid kommer när du ber mig, att jag alltid rättar mig efter dig.
    Det är så jobbigt att "se" dig varje dag särskilt när du ignorerar mig tills du känner att du har lust med mig.
    Du sårar mig, men jag kan inte vara utan dig. Varför kan du inte bara komma, stanna och aldrig såra mig igen..
     Gråter

  • Anonym

    Du är så snygg och så fin och allt jag vill ha i en man! Du vet vart jag står och vad jag vill så vad vill du? Jag vet vad du går igenom nu, jag har varit där själv så jag vet hur svårt det är att lägga det gamla bakom sig och våga satsa på nytt. 
    Jag vill inget annat än att det blir vi.  

  • Anonym (Kär!!!)

    Du lovar att vi ska ses och sedan kommer du med någon bortförklaring. Du ska jobba extra. Din son går före. Du är förkyld och orkar inte. Du måste träna blablablabla. Vad fan, säg inte att vi ska ses då. Är jag bara ett andrahandsval när det pockar på i brallan eller? Ja jag är arg, ledsen och mycket besviken. Trodde vi skulle få så mycket tid som möjligt den här helgen. Och idag skulle du ju vara ledig och kommit till mig igår kväll. Och nu ska du jobba istället fick jag veta igår. Skitkul!!!!

    Du säger att du älskar mig över allt annat på jorden. Du vill ha barn med mig, ring på fingret och flytta hit till mig på stört. Ja jag vill allt det där med dig oxå och jag älskar dig så det gör ont. Men kan jag lita på dig?

  • Anonym

    haha, fick höra en sån jävla bra komentar om din nya skata!

    Hon är så jävla ful, så han ville bara SPY när dom träffades första gången! Sen verkar hon vara jävligt desperat om hon står och dansar med en vodka flaska i handen på en blompall som är typ 1,5 m hög! hahaha, sommaren BÄSTA kommen tar!!!!!

  • IsabellaE
    Anonym skrev 2012-09-01 12:30:46 följande:
    haha, fick höra en sån jävla bra komentar om din nya skata! Hon är så jävla ful, så han ville bara SPY när dom träffades första gången! Sen verkar hon vara jävligt desperat om hon står och dansar med en vodka flaska i handen på en blompall som är typ 1,5 m hög! hahaha, sommaren BÄSTA kommen tar!!!!!

    Nu får du fan ge dig. Han är inte det minsta intresserad, har du inte förstått det ännu?
  • HeidiiD
    IsabellaE skrev 2012-09-02 05:34:16 följande:

    Nu får du fan ge dig. Han är inte det minsta intresserad, har du inte förstått det ännu?

    Irriterande med tjejer/killar som inte fattar att hon/han gått vidare och hittat ny.. då måste den nya va ful osv.. för man själv är ju den HAN/HON "veerkligen" vill haa.. pffht!
  • Anonym ((en av alla er))

    Börjar bli så jädra trött på det här nu! Du måste vara psykistsjuk eller någonting, nåt är fel i skallen på dig, stumpan! - HAN ÄR MIN! Bara acceptera det.

    Du hade pojkvän, du miste din chans.. inte mitt fel att vi hittade varann, jag visste ingenting om dig, så det var inte jag som förstörde, eller vad skulle jag förstört ? .. Ni hade ju ingenting!

    Nu är det 5 år sedan. - Vi har hunnit förlova oss, flyttat ihop, skaffat hund och ja, snart barn!
    Han älskar mig, och skulle aldrig lämna mig för din skull, tyvärr..
    Då hade han gjort det innan han ens träffat mig.

    Vi har ett liv nu, vi älskar varann.. vi är en familj, låt oss vara.

    Jag ser inte dig som ett hot, absolut inte. Jag vet rätt säkert att min sambo älskar mig, men jag är trött på dina blogg-inlägg om hur du ska ta honom ifrån mig, hur du vill att jag ska råka ut för olyckor för att du ska kunna trösta honom och sedan ska det ena leda till det andra.

    Tycker det är lite läskigt att du kan önska en annan människa ur livet, du känner inte ens mig.. Vi har träffats 1-2 ggr, typ gått förbi varann varav 1 gång jag frågade dig vad du vill oss, men det är 4,5 år sedan.

    Lämna oss ifred, om du bryr dig om honom så mycket så låt honom vara lycklig!
    Hade han inte velat ha mig hade han kunnat gå för länge sedan..

    Tack & hej.

  • Anonym
    IsabellaE skrev 2012-09-02 05:34:16 följande:

    Nu får du fan ge dig. Han är inte det minsta intresserad, har du inte förstått det ännu?

    Jadu, han älskar ju mig fortfarande mig! Han tog bara henne för att kunna komma över mig.... sen att han säger att vi inte ens har varit ihop säger ju en hel del! Han har väl inte berättat att han har raggat på mig hela sommaren!
  • Anonym (enlitengrönsak)

    Det finns fortfarande dagar då jag känner att det saknas något . Förut trodde jag att du var pusselbiten som fattades. Om det var så får jag aldrig veta, men mitt pussel är fortfarande trasigt och jag vet inte ens hur biten som fattas ska se ut.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!