• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

    Vill du ses? Bara prata o umgås? Lära känna varann? Jag vet, jag kanske är ointressant? Du har väl dina vänner du umgås med. För anledningen du kontaktade var just för att du ville ha sex med mig. Känner du fortfarande så?

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-13 23:41:03 följande:
    Jag vill ha dig. Så snälla, var med mig. Jag älskar dig.
    tänk om det vore samma , då e det ömsesidigt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-14 00:14:49 följande:
    Vill du ses? Bara prata o umgås? Lära känna varann? Jag vet, jag kanske är ointressant? Du har väl dina vänner du umgås med. För anledningen du kontaktade var just för att du ville ha sex med mig. Känner du fortfarande så?
    jag var osjälvsäker och oerfaren ,jag trodde att det va så det skulle va ,kanske fick du fel bild av mig ,förlåt mig så mycket.man har mognat liksom och ser på vissa saker  på ett annat sätt ,och har lärt mig en duktig läxa . men ja jag vill gärna ses, umgås och prata med dig , gärna idag ..
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-14 09:19:51 följande:
    jag var osjälvsäker och oerfaren ,jag trodde att det va så det skulle va ,kanske fick du fel bild av mig ,förlåt mig så mycket.man har mognat liksom och ser på vissa saker  på ett annat sätt ,och har lärt mig en duktig läxa . men ja jag vill gärna ses, umgås och prata med dig , gärna idag ..
    visste inte vad du ville och sen blev det som det blev ..
  • Anonym (livet)

    Vad känner jag egentligen? Hur mår jag egentligen, jag önskar jag visste.
    Jag vet att du inte alltid haft det lätt, att du blivit sviken av ditt ex jag borde bara känna med dig, stötta dig finnas där. men det gör mig så jävla osäker, Hon lämnade dig, kanske en del av dig vill ha henne tillbaks. Dina komentarer ibland som jag vet handlar om henne är så jobbiga att höra, hur snygg hon var, att hon kunde bli fotomodell, att hon var så fin utan smink med sina mörka ögon, välbetalt jobb....Jag är ljus, gris rosa i ansiktet, ansolut ingen fotomodel, har fött två barn och typ 9 år äldre än henne....varför skulle jag duga liksom.
    Men jag älskar dig, och kanske ligger detta mest hos mig, det kanske är jag som äger detta problem. Men osäkerheten gnager i mig...om jag blir gravid, tjock och ful, finns du då kvar? Det är så mycket jag undrar som jag inte vågar fråga....   

  • mysm0nstret

    kan vi inte ses? jag saknar dig så otroligt mycket.


    efter vårt senaste snack så kom jag så liksom... snälla kan du inte ge lite tid åt mig? vi som brukade ha det så bra...

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-14 09:19:51 följande:
    jag var osjälvsäker och oerfaren ,jag trodde att det va så det skulle va ,kanske fick du fel bild av mig ,förlåt mig så mycket.man har mognat liksom och ser på vissa saker  på ett annat sätt ,och har lärt mig en duktig läxa . men ja jag vill gärna ses, umgås och prata med dig , gärna idag ..
    vill du vill jag (-:
  • Anonym (sssss)

    snor detta från en annan från tråden.Exakt så här känns det ,

    Jag skulle kunna ge allt för att ge upp kontrollen om bara för en minut och berätta för dig, utan skuld och utan omskrivningar och utan några dubbla meningar.... hur mkt du betyder för mig,hur mycket jag drömmer om dig,hur mycket jag saknar dig...hur lite jag kan leva utan dig...eller rättare sagt överleva...snälla älskade du lämna mitt hjärta lämna min själ utan spår...utan att ha mig ihjäl...jag funkar inte längre...jag får inte ens känna så här för dig ack grymma liv, så orättvist!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!