• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-12-13 00:19:39 följande:
    Vad är ditt JÄVLA prolbem?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det är alla dina utropstecken!!!!!!
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-12-13 09:37:45 följande:
    Det är alla dina utropstecken!!!!!!

    Skärp dig!
  • Anonym (s)

    Jag har aldrig känt såhär för någon. Jag är så lycklig att jag har träffat dig att det spritter i benen, jag saknar dig jämt när vi inte ses och när du är med mig så vill jag att tiden ska stanna. Du är det finaste som finns M. 

    /Din fega men lyckliga flickvän 

  • Anonym (fd frugan)

    Jag vet att du aldrig ägnar mej en tanke och det gör ont. För jag saknar dej dag som natt, jag trodde ju att det var "vi" och att det alltid skulle vara det. Det gör så ont att du är borta och jag saknar dej otroligt!

  • Anonym

    För var dag som går blir jag säkrare på min sak - jag vill ha dig! Det känns som att vi är perfekta för varandra och detta utan att vi knappt känner varandra än. Det var kärlek i första ögonkastet men nu rullar tiden bara på utan att vara till vår fördel. Det känns så bortkastat och synd att jag inte vågade nappa på dina signaler och små lockelser men jag var feg och osäker och vågade inte tro att en så vacker person som du kunde vara intresserad av mig - om du nu var/är det. 

  • Anonym
    Anonym (F) skrev 2012-12-13 00:17:02 följande:
    Väx upp och inse att vi kan göra varann lyckliga. Jag vill ha dig, du vill ha mig och det enda du behöver göra är att acceptera att kalla oss 'vi'. Visst kan du fortsätta bonka på nittonåringar som idoliserar dig tills du blir fyrtio, men ingen av dem är ju vad du söker. Här är jag. För i helvete J. Somna hos mig och var kvar när jag vaknar. Ät frukost med mig, gör påklädda saker med mig, fastna för mig. Sakna inget när du är med mig. Testa! Babycakes <3
    Desperat eller ,,,, aldrig bra eller passande .
  • Anonym

    Om vi skulle vara tillsammans nu så skulle jag knäcka ditt psyke vid fotknölarna och arbeta mig uppåt. Jag var ung och rädd för att bli ensam. Du var elak och korkad, precis som du är idag. Du skulle inte ha en chans mot mig nu, jag skulle kunna göra mos av hela ditt psyke på en vecka, för så många ömma punkter har du ditt as. Du är värdelös, inte ens din mamma vill ha dig. 

    Du kommer att dö ensam och olycklig för ingen normal människa skulle stå ut med dig din halvmänniska, din imbecilla lilla råtta.  

  • Anonym (F)
    Anonym skrev 2012-12-13 17:10:32 följande:
    Desperat eller ,,,, aldrig bra eller passande .
    Vad jävla bra att jag skrev det här då istället för att skicka det till honom.
  • Anonym
    Anonym (F) skrev 2012-12-13 18:51:30 följande:
    Vad jävla bra att jag skrev det här då istället för att skicka det till honom.

    Tja sånt märks ändå utan och skriva.
  • Petite Chérie
    Anonym skrev 2012-12-13 18:59:42 följande:

    Tja sånt märks ändå utan och skriva.
    Den här tråden är knappast till för att du ska trycka ner andra.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!