• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (till en annan)

    Till mitt ex Jag ska inte ljuga! Ibland gör det ont när jag tänker tillbaka på hur lite jag respekterade mig själv. Hur kunde jag låta mig själv bli så förolämpad i två års tid? Jag är glad att jag idag inte talar med dig men som sagt, ibland gör det fruktansvärt ont när jag tänker på hur du behandlat mig utan att skämmas. Undrar hur många kvinnor du har idag just denna dag och när jag tänker så blir jag ledsen för att dom som jag tror dom är speciella. Jag vill även säga att jag hämtat hem barnen nu, det som enl dig skulle ta mig 100 år! Jag kom någonstans, enl bekanta är du idag arbetslös och kvinnan som försörjde dig ger dig inte pengar längre om du inte flyttar ihop med henne. Tråkigt att höra?NEJ! Hoppas hon kommer ifrån dig på riktigt! Jag blev något när vi gjorde slut, du står kvar och går ner dig lite mer för varje dag. Vem är meningslös nu? Du eller tycker du fortfarande att det är jag?

  • Anonym

    Till mitt ex:
    Du borde fan inte få existera på denna jord.. hatar dig för allt elände och dumt du gjort mot mig och mina barn..
    Kommer aldrig nånsin förlåta dig,,  

  • Anonym (Socialsekreterar)

    Kära kollega, att man jobbar 85% betyder INTE att man kan komma klockan 9 och gå hem 14,30 varje dag, och ha en timmes lunch.

  • Anonym (SMS)

    Mail till gammal vän (idag en avslutad vänskap på mitt initiativ pga allt hyckleri denna tjej höll på med)

    - Du säger att du lider av en kronisk trötthet och är sjukpensionär för detta. Men, då undrar jag hur man kan festa till 5-6 på morgonen, orka gå upp vid 12 dagen efter och gå och ta en fika med en vän för att sen träffa en vän igen på middag? Hur orkar man ordna stora middagar för ett 20 tal personer och flänga runt i stan för att handla mat, kläder, sprit och annat och sen hoasta denna middag och vara festens mittpunkt utan minsta tecken på trötthet? Ta dig i kragen och börja jobba!  

    SMS till mitt ex (en relation jag avslutade pga att vi växte ifrån varandra, han blev dock helt knäckt);

    - Jag sörjer verkligen att jag förlorade dig som en bästa vän. Jag är så glad för din skull att du kunde gå vidare och idag mött kärleken.

  • Anonym (Nyfiken)

    SMS till min granne

    Är nyfiken på dig och undrar om du skulle vilja gå på en dejt någon gång?

    Skulle bli väldigt pionsamt i trapphuset om han inte skulelv ilja gåö på en dejt...

  • Anonym

    SMS: Jag vet att vi båda är upptagna, i nära 1,5 år har jag stått emot, tänkt att det ska gå över, men det gör det inte. Kan i inte bara ta en lunch, diskutera hur vi vill ha det - hur vi båda vill ha det och vad vi vill med varandra. Jag vill veta vad du vill, om du vill. Jag lämnar den jag har om du lämnar din, otrogen kommer jag aldrig att vara.

  • Anonym (besatt)

    Till en kollega: Jag fantiserar om dig all vaken tid. Min högsta önskan är att du ska trycka upp mig mot en vägg och kyssa mig hårt, djupt och länge.

  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-15 15:56:37 följande:
    SMS: Jag vet att vi båda är upptagna, i nära 1,5 år har jag stått emot, tänkt att det ska gå över, men det gör det inte. Kan i inte bara ta en lunch, diskutera hur vi vill ha det - hur vi båda vill ha det och vad vi vill med varandra. Jag vill veta vad du vill, om du vill. Jag lämnar den jag har om du lämnar din, otrogen kommer jag aldrig att vara.

    Jag tar gärna en lunch med dig och pratar. Det är komplicerat och det är svårt att veta var du står. Jag tycker att jag har fått småhintar, men det är kanske så du är som person. Tittade efter dig idag, men du kom aldrig.
  • Anonym
    Anonym (besatt) skrev 2013-02-15 16:44:47 följande:
    Till en kollega: Jag fantiserar om dig all vaken tid. Min högsta önskan är att du ska trycka upp mig mot en vägg och kyssa mig hårt, djupt och länge.
    Det har jag velat göra med dig varje dag i X antal år, visa bara lite mer att du är intresserad av mig på det sättet så lovar jag att din önskan blir uppfylld, min önskan blir då också uppfylld Flört
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-15 18:48:53 följande:

    Jag tar gärna en lunch med dig och pratar. Det är komplicerat och det är svårt att veta var du står. Jag tycker att jag har fått småhintar, men det är kanske så du är som person. Tittade efter dig idag, men du kom aldrig.
    Anonym skrev 2013-02-15 18:54:06 följande:
    Det har jag velat göra med dig varje dag i X antal år, visa bara lite mer att du är intresserad av mig på det sättet så lovar jag att din önskan blir uppfylld, min önskan blir då också uppfylld Flört
    Varför låtsas du vara någon du inte är? Så genomskinligt. Var dig själv istället.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!