• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym (1891) skrev 2013-02-23 12:50:10 följande:
    Du!
    Om du vill skicka "allvarliga" sms anonymt, där ingen får kommentera eller tycka någonting så föreslår jag att du inte publicerar dessa på en offentlig plats! Vem har bestämt att "det inte är meningen att man ska svara" på det som läggs ut? Det är din tolkning, inte min! Kliv ur sandlådan och släpp spaden!
    Fast att svara på ett sådant inlägg och utge sig för att vara den personen som smset är menat till tycker inte jag är ok. Att kommentera ett inlägg i övrigt är däremot helt ok. Det är två helt olika saker.
  • Orcha
    Anonym (1891) skrev 2013-02-23 12:50:10 följande:
    Du!
    Om du vill skicka "allvarliga" sms anonymt, där ingen får kommentera eller tycka någonting så föreslår jag att du inte publicerar dessa på en offentlig plats! Vem har bestämt att "det inte är meningen att man ska svara" på det som läggs ut? Det är din tolkning, inte min! Kliv ur sandlådan och släpp spaden!
    H*n anmälde mig. *skratt*
    *sopa*
    *naturligtvis riktat till mig själv och tokförtydligar det*

    yep


    It was love @ first sight, not the second though.
  • Anonym (1891)
    Anonym skrev 2013-02-23 16:14:05 följande:
    Fast att svara på ett sådant inlägg och utge sig för att vara den personen som smset är menat till tycker inte jag är ok. Att kommentera ett inlägg i övrigt är däremot helt ok. Det är två helt olika saker.
    Vadå utge sig för att vara den det är menat till? Vem vet vem det är menat till när det är anonymt? Jag kanske tog åt mig och trodde att det var till mig, vad vet du?

    Orka!! 

     
  • Anonym (1891)
    Orcha skrev 2013-02-23 16:38:11 följande:
    H*n anmälde mig. *skratt*
    *sopa*
    *naturligtvis riktat till mig själv och tokförtydligar det*

    yep


    Men skojar du? Det var ju jag som kommenterade inlägget från början!! Anmäl mig isf! 
     
  • Orcha
    Anonym (1891) skrev 2013-02-23 18:37:49 följande:
    Men skojar du? Det var ju jag som kommenterade inlägget från början!! Anmäl mig isf! 
     

    Näj. På riktigt. *skratt*
    Tror nån massuppfittade rejält, alternativt var aspackad
    Min anonymitet försvann visst iallafall.
    (oviktig detalj)
    It was love @ first sight, not the second though.
  • Anonym (1891)
    Orcha skrev 2013-02-23 18:41:57 följande:

    Näj. På riktigt. *skratt*
    Tror nån massuppfittade rejält, alternativt var aspackad
    Min anonymitet försvann visst iallafall.
    (oviktig detalj)
    Ja men då vet vi i fortsättningen hur vi ska göra, svara endast på trådar som rör dig personligen! Nåde dig om du kommenterar "någon annans" inlägg! Oskyldig
  • Orcha
    Anonym (1891) skrev 2013-02-23 18:52:12 följande:
    Ja men då vet vi i fortsättningen hur vi ska göra, svara endast på trådar som rör dig personligen! Nåde dig om du kommenterar "någon annans" inlägg! Oskyldig

    Jao. Ge fan i det liksom...
    ooops I did it again Förvånad
    It was love @ first sight, not the second though.
  • Anonym (Förtvivlad)

    Låt honom gå!
    Förstår du inte att han är hos mig när du tror (?) att han jobbar sent eller är på tjänsteresa?
    Strunta i vad släkten ska säga, strunta i pengarna! Vi har en son tillsammans och han är redan 2,5 år och behöver sin pappa på heltid. 
    Jag går snart under och det gör nog du också... 

  • Anonym
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2013-02-23 21:29:12 följande:
    Låt honom gå! Förstår du inte att han är hos mig när du tror (?) att han jobbar sent eller är på tjänsteresa? Strunta i vad släkten ska säga, strunta i pengarna! Vi har en son tillsammans och han är redan 2,5 år och behöver sin pappa på heltid.  Jag går snart under och det gör nog du också... 

    Be han höra ett val i stället barn är inget försvarssrgument som man använder som vapen ok.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!