• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Sms till exvän)
    Anonym skrev 2013-02-25 23:28:13 följande:
    Jag tycker de är så synd att det har blivit som det har blivit. Men jag ångrar ingenting.



    Exakt så känner jag med, och även jag har haft ett helvete.

    Hoppas det vänder och blir bättre för er.
  • Anonym (MEL)

    Du sa till mej att man aldrig skulle säga aldrig o att det kan ju till o med klicka mellan oss.
    Nu är det så att för mej har det klickat, det gjorde det redan innan du sa detta.. till o med för bra många år sedan var det som det gjorde det.

    Du lyser upp hela min trista vardag med dina sms o dina tokiga idéer och nu är det så att jag vill ha dej!
    Så enkelt är det bara!!

    /M

  • Anonym (L)

    "Varför kan jag inte sluta tänka på dig!? Varför skulle du höra av dig precis nu när jag har fått ordning på mitt liv..."

  • Anonym

    Om jag ska göra ett jobb som detta på någon annans företag så  kräver jag  delägarskap, annars enskild näringsverksamhet kom detta i håg.

  • Anonym (till en annan)

    Tack för att du slutat ringa mig.Första dagen utan ett ljud från dig, så jäkla skönt! Du får ha ett bra och förhoppningsvis lyckligt liv. Jag kommer inte sakna dig, eller så kanske jag kommer d. Framtiden utvisar d. Tjofläng

  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-25 23:51:33 följande:
    Till mitt ex som inte harvalla hästar hemma. Dra åt helvete och sök hjälp för i helvete för ditt jävla sexmissbruk. Två på 10 veckor plus mig är jävligt äckligt ska du veta!!!
    du låter inte heller så frisk i huvudet? är man singel så är det en normal kvot.. iallafall för mig och mina vänner? eller är du bara avundsjuk för att h*n får ligga och inte du?
  • Kexet02

    Men det sägs ju ex, och har den andra varit med sin partner mycket och samtidigt två till under den tiden så...

    Bara en tanke

  • Feltryck01
    Kexet02 skrev 2013-02-26 22:18:02 följande:
    Men det sägs ju ex, och har den andra varit med sin partner mycket och samtidigt två till under den tiden så...

    Bara en tanke
    Jaa... Det var så jag tolkade det också..

    Den där anonyma konstingen finns överallt här. 
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-26 22:06:19 följande:
    du låter inte heller så frisk i huvudet? är man singel så är det en normal kvot.. iallafall för mig och mina vänner? eller är du bara avundsjuk för att h*n får ligga och inte du?
    Ursäkta mig?! Du är ju inte heller så frisk!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!