• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (valpen)

    åhh..... det pirrar så mysigt när du tittar på mig med dina valpögon, att få vänta tills nästa torsdag innan jag får se dig igen tär på mig. du gör mitt jobb så roligt och jag kan inte hjälpa att jag dras till dig, försöker vara nära dig så mycket det går. men det blir fel när jag väl säger något till dig. jag blir nervös och stammar fram något konstigt, det ber jag om ursäkt för. kan vi inte bara träffas en kväll och ta en fika???? jag drömmer ju om dig varenda natt. det måste betyda något, jag är för feg för att våga fråga om vi inte kan hitta på något. hjälp mig ta steget för jag vill!!!!

  • Anonym (Fd vän)

    Kom jag undan med det skulle jag skära av dig tungan,  hugga av dina händer och fötter samt sticka ut dina ögon. Då skulle du legimt kunna ta dig fram genom livet på att det är synd om dig. Några hatkampanjer skulle du inte kunna ägna dig åt längre. Ditt jävla AS! Ruttna, lögnaktiga jävla rävkärring!

  • kvinna 34
    Anonym skrev 2013-03-21 00:08:44 följande:
    Jag har gett upp!   

    Anonym skrev 2013-03-21 00:08:44 följande:
    Jag har gett upp!   

    Me to )-:
  • Anonym

    Tänk om du kunde ta hand om dej lite bättre än att bara sitta vid datorn mesta delen av dagen! Det är tragiskt att din mor fortf kommer hem till dig och städar och tvättar fast du är närmare 30 snart! Jag skäms över att va din flickvän ibland :/

  • kvinna 34
    Anonym skrev 2013-03-21 11:37:37 följande:
    Tänk om du kunde ta hand om dej lite bättre än att bara sitta vid datorn mesta delen av dagen! Det är tragiskt att din mor fortf kommer hem till dig och städar och tvättar fast du är närmare 30 snart! Jag skäms över att va din flickvän ibland :/

    Bl [quote=69245236][quote-nick]Anonym skrev 2013-03-21 11:37:37 följande:[/quote-nick]Tänk om du kunde ta hand om dej lite bättre än att bara sitta vid datorn mesta delen av dagen! Det är tragiskt att din mor fortf kommer hem till dig och städar och tvättar fast du är närmare 30 snart! Jag skäms över att va din flickvän ibland :/[/quote bli en bättre flickvän Kanske själv så ska du se det vänder.
  • Anonym (Bee)

    Att fira påsk tillsammans med er är det sista jag vill göra på denna jord. Jag avskyr dig och att vara andra till lags hela j-la tiden för att vi är "familj". I mina ögon kommer du alltid vara min fiende! Det du och de gjort är oförlåtligt och jag kommer ALDRIG att glömma det!!!! Förhoppningsvis så kommer karman att ta ut sin fulla kraft och då ska jag skratta!!!

  • Anonym (honeylips)

    JA! Nu har jag tagit tillbaka mitt gamla namn och pass och fått hyfsad hårfärg, bytt adress men inte hus eller jag bor i tre hus. Jag har dammat av mina gamla noter och ackord och sjunger som aldrig förr. Det ska man göra på våren. Hoppas min riktiga älskling och mina gulliga barn vet att jag saknar dem fast världen är upp och ner. Det är nog bara att ha tålamod och jobba vidare så man har råd att resa någonstans. Puss och kram och gravid är jag inte heller....fast jag hade gärna haft flera.... En vanlig yllemössa och en större med rosa snöre har jag också hunnit sticka. Jag ska skicka dem till antimobbtidningen friends magazine tror jag, kanske någon halt och labil och trakasserad halvflykting får dem. Lite ouppfuckade kläder har jag också skaffat mig och 20% av garderoben ska till loppis. Men nu är jag nästan pank så nu är det köpstopp för mig om ekonomin får bestämma.

  • Anonym (honeylips)

    Jag är så nöjd över att jag inte har könssjukdomar, men nakofobi och blygomani tror jag bestämt att jag har fast inte lider jag av det så jättemycket. Förtjylning har jag och känner mig lite hängig och jag tycker synd om er andra med förtjylning - Vi kan bilda en club Flue  United Cold Kangaroo. Alla som känner att bacillerna hoppar inom er som tunga kängurur och gör er trötta och krassliga får komma med. Jag är inte full bara uttråkad så ta inget jag skriver på allvar. Nu ska jag gå och snyta mig och knyta mig. Sov gott.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!