• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (till en annan)
    päronsplitt skrev 2013-07-29 22:22:04 följande:
    Du lever i en dimma av gud , det finns inget som heter gud vill det är om den andra vill inte gud!



    Päronsplitt, jag vet inte om jag kanske råkade skriva att jag bad om din åsikt? Vad jag har valt att skriva och vad jag har valt och tro på, det får stå för mih. Och vad du och andrs sidan tror på, får stå för dig!

    Jag har gjort ett medvetet VAL att tro att allt sker om gud vill! Fortsatt trevlih kväll :)
  • Anonym (blöh)

    Till ett ex:

    "Varför kan du inte vara rak och säga att du inte vill ha kontakt alls, istället för att låtsas att du är med på att vara vänner och sen sluta svara. Tror du att sanningen skulle såra mig ? Kan du inte stå för vad du tycker ? Är du ett fegt rövhål ?"

    Någon dag ska det skickas ...   

  • päronsplitt
    Anonym (till en annan) skrev 2013-07-30 22:58:10 följande:
    Päronsplitt, jag vet inte om jag kanske råkade skriva att jag bad om din åsikt? Vad jag har valt att skriva och vad jag har valt och tro på, det får stå för mih. Och vad du och andrs sidan tror på, får stå för dig! Jag har gjort ett medvetet VAL att tro att allt sker om gud vill! Fortsatt trevlih kväll :)

    Då lär du bli grymt besviken på Gud eller låter redan som du är det eller kanske tom besviken på dig själv att du tillförlita på Guds Vilja som inte finns .du får såklart tro på det du vill och Gud hår värna bestämma över dig men inte över någon annans vilja som du verkar tro . bara undra altså .Jag jag tror inte på något i Guds namn .
  • Anonym (till en annan)
    päronsplitt skrev 2013-07-31 01:39:49 följande:
    Då lär du bli grymt besviken på Gud eller låter redan som du är det eller kanske tom besviken på dig själv att du tillförlita på Guds Vilja som inte finns .du får såklart tro på det du vill och Gud hår värna bestämma över dig men inte över någon annans vilja som du verkar tro . bara undra altså .Jag jag tror inte på något i Guds namn .



    Som sagt, jag har min tro(!) Istället för att kommentera det så kanske du ska respektera det??
  • päronsplitt
    Anonym (till en annan) skrev 2013-07-31 17:48:52 följande:



    Som sagt, jag har min tro(!) Istället för att kommentera det så kanske du ska respektera det??

    Respektera nej det måste jag inte alls , däremot acceptera att du tror på det .
  • Anonym (Kan du, kan jag)

    Jag behöver veta, träffar vi andra? För jag vill inte att vi ska det. Är det för tidigt för mig att känna så här efter 2 veckor? Vi har ju faktiskt kommit så pass långt?! Jag är osäker på dig och dina avsikter med detta förhållandet, vad känner du egentligen? Och bara för att jag verkar bry mig om bara dig så bör du inte ta för givet att det är så. För isf har du fel... Det jag gör för att inte bli sårad av dig är bortom allt så jävla idiotiskt!!!

  • Anonym (Anna 2)

    Till T.

    Jag gick genom livet och hade aldrig varit kär.

    När jag träffade dig visste jag på en gång att du var den som jag väntat på. Varje vaken sekund tänkte jag på dig.

    Jag har aldrig älskat någon, som jag älskade dig och jag kommer nog aldrig verkligen att vara kär igen...

  • Orcha
    Anonym (till en annan) skrev 2013-07-31 17:48:52 följande:



    Som sagt, jag har min tro(!) Istället för att kommentera det så kanske du ska respektera det??
    Kvinna 34 0ch denna glass-sort är samma.
    Och lika med freak, inge att fästa sina tankar på mao.
    Make love, not english quotes...
  • Orcha

    Jo, förresten.
    Det vore kul att få höra hur många fegisar som finns här.
    Misstänker en hel del.


    Make love, not english quotes...
  • päronsplitt
    Orcha skrev 2013-07-31 18:08:30 följande:
    Kvinna 34 0ch denna glass-sort är samma. Och lika med freak, inge att fästa sina tankar på mao.
    Make love, not english quotes...

    Helt korrekt , du har alldeles rätt uppskattar sin mening
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!