• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Tystdetärhemligt
    Anonym (Tå) skrev 2018-12-11 00:59:07 följande:

    ok, tyckte jag kände igen dig


    Jaha! Ja, man vet ju aldrig! Dock låter det osannolikt att känna igen någon på ett anonymt meddelande?
  • Anonym (kan inte sova)

    Jag är trött på ditt sätt att vara mot mig, nu tänker jag låtsas att du inte finns.
    Jag har aldrig förstått mig på människor som inte kan komma över sin stolthet/blyghet/rädsla/avsky och bara säga hej. Såå snygg är jag inte att du måste vara rädd för mig, och såå dum har jag inte varit att du måste avsky mig. Så vad är problemet? Du kan ju hälsa på andra?

  • Anonym (Llllll)

    Han är nog inte intresserad, varför undvika prata med den man gillar menar jag.Kan dock vara så att känslorna är för starka, det hände ju mig.Ville inte träffa den jag var kär men det berodde på att jag var upptagen och även hon.Puuh skönt att det gått över tack och lov!

  • Anonym (Poem)

    Molliepolly, sluta lek och använd mig i dina spel. Jag lockades att spela med, men orkar mer..

  • Anonym (Come-hither)

    Spelar vi med eller emot varandra? Kanske både och. Vill du vinna, gubben?

  • Anonym (Poem)

    Borde vara med, men det har spårat ur och vet knappt om det är vårat Playstation vi spelar längre, känns som karaktärer byts ut och kontroller skiftar runt i ett gigantiskt hus. För personen som spelar Mario kan sen bli en helt annan karaktär. Svamparna som man Inte ska äta (dom man stampar på) ja på ?tivolit? misstänker jag nästan att karaktärerna äter dessa.. Börjar känna oro!!

    Blandar in humor.. men har slutat se humorn och ärligheten i detta. Förvirringen är total, inger ett ganska svagt förtroende till att kunna lösas.

    Jag är kvar i spelrummet och du vet var du kan visa rätt karaktär. Jag möter dig, om du bara visar dig.

  • Anonym (marsipangris)

    hade gärna legat naken under samma täcke som dig och kysst dig nu. men när ska det bli av? vill du ens samma?

  • Anonym (Fridlyst)

    Vad ont detta gör? att se dig gå. Att inte veta när vi möts igen och att tro att det finns något där som jag inte kan prata om, fråga om. Jag ser hur vi söker tillfällen att få vara i varandras sällskap, våra blickar. Jag vill så gärna lära känna dig bättre, hur olämpligt det än må vara. Jag är så nyfiken på dig! Vill fråga om du vill ses. Men jag kan inte. Det ligger på dig nu.

    Jag har inte tid med detta där jag befinner mig i livet nu...fan.

  • Anonym (Jagärjagvemärdu)
    Anonym (Fridlyst) skrev 2018-12-12 22:34:29 följande:

    Vad ont detta gör? att se dig gå. Att inte veta när vi möts igen och att tro att det finns något där som jag inte kan prata om, fråga om. Jag ser hur vi söker tillfällen att få vara i varandras sällskap, våra blickar. Jag vill så gärna lära känna dig bättre, hur olämpligt det än må vara. Jag är så nyfiken på dig! Vill fråga om du vill ses. Men jag kan inte. Det ligger på dig nu.

    Jag har inte tid med detta där jag befinner mig i livet nu...fan.


    Förstår precis hur du känner ... Men varför kan inte du fråga? Varför är det olämpligt att ni lär känna varandra? Jag tänker att det inte finns så många sådana situationer där det skulle vara olämpligt, om det inte skulle kunna hävdas jäv eller på annat vis kan vara rent olagligt så kör! Fråga om personen vill ses! Vad är det värsta som kan hända?
  • Anonym (Poem)
    Anonym (marsipangris) skrev 2018-12-11 19:14:15 följande:

    hade gärna legat naken under samma täcke som dig och kysst dig nu. men när ska det bli av? vill du ens samma?


    Låter härligt.. klart en vill ligga under täcket, kramas och kyssas. Ryser av den tanken, så om tomten hör, då ligger jag snart där!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!