• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (JG)

    Det var perfekt i tisdags men nu är jag rädd att du kommer att dra dig undan sådär som du gör. Om du ändå kunde berätta hur du tänker. Jag vill få möjligheten att förstå dig.

  • Anonym (tänk)

    Jag tänker att jag kanske ska ge upp dig nu. Fast du finns i mina tankar hela tiden. Fast jag undrar hur det skulle kännas att kyssa dig, fast det känns som att jag är förälskad och attraherad av dig och att jag nog varit det ganska länge nu.

    Jag tänker att jag kanske ska ge upp dig nu. Fast jag bara vill hålla dig i mina armar eller få höra mer om ditt liv. Hur du egentligen har det. Hur du känner och vad du vill. Sluta prata jobb och väder och vind.

    Känns som att jag försökt att visa vad jag känner genom att både säga och skriva saker till dig. Men jag har nog varit otydlig. Eller så tycker du kanske att jag är jobbig? Är det därför du inte svarar på mitt sms? Allt känns förvirrat.

    Jag blev glad sist då du frågade om att ses, och det var härligt att få träffa dig. Jag njöt av det. Jag såg på dig i smyg ibland och tyckte om att du log med ögonen. Men när vi skildes åt kände jag en tomhet. En ledsenhet. Kanske reagerar kroppen så när den inte kan säga eller visa vad den känner?

    Det känns nu som att jag inte längre klarar av att träffa dig om jag inte kan få röra vid dig eller veta om det jag känner är ömsesidigt eller om.jag fått allt om bakfoten och bara inbillat mig alltihop.

    Snälla. Om du känner något för mig: hör av dig till mig. Fråga om jag vill ses. Jag vill inget hellre än att utforska det jag känner för dig men vill inte vara jobbig för dig och det här är inte så lätt för mig. Jag har ingen aning om vart du står. Vet bara att du under år som gått verkar ha trivts i mitt sällskap och jag i ditt.

    Jag tänker att jag inte kan ge upp dig utan att få veta vad det är jag känner. Du är så fin.

  • Fringe
    Anonym (Chilla) skrev 2019-01-03 17:11:52 följande:

    Hur länge sen var det ni sågs?


    Några veckor sedan.
  • Anonym (Svägerska)

    Fast du är någon annans och jag är någon annans tänker jag på dig. Vet att vi är lyckliga på varsitt håll och i balans i livet men att vår attraktion till varandra när vi ses inte går att tänka bort. Vad tror du om en promenad eller att bara ses? Jag vill bara prata om hur vi känner, varför vi känner och vad det är som gör detta med oss? Vill känns den känslan jag fylls av när hag ser dig och är i din närhet utan alla andra, utan att ge vika eller agera. Bara få vara i din närhet, umgås och känna med Gela kroppen. Jag vet att vi båda vill vara kvar där vi är idag men att vår attraktion är något unikt och förbjudet. När kan du ses?

  • Anonym (Håller_med)
    Anonym (tänk) skrev 2019-01-02 15:27:06 följande:
    Tycker silent treatment är lite fegt. Bättre militär mentaträning vore att öva upp sitt mod och säga som det är och öppna upp istället för att stänga ute och bara tystna och sluta svara en person. Eller lådsas att den inte finns.
    Håller med här. Det är mycket bättre att tala ut än att bara sluta svara.
  • CoxPomona
    Anonym (JG) skrev 2019-01-03 19:43:14 följande:

    Det var perfekt i tisdags men nu är jag rädd att du kommer att dra dig undan sådär som du gör. Om du ändå kunde berätta hur du tänker. Jag vill få möjligheten att förstå dig.


    Det här smset kan väl inte bli fel om du faktiskt skickar?
  • Anonym (H..)

    Varje gång ja umgås me dig så ger du mig bara fler anledningar att inte lägga min kärlek på dig. Det gör mig förbannad att du inte kan se vem problemet ligger hos! Ja lägger ner nu, önskar dig all lycka :)

  • Anonym (Chilla)
    Anonym (Svägerska) skrev 2019-01-04 01:57:05 följande:

    Fast du är någon annans och jag är någon annans tänker jag på dig. Vet att vi är lyckliga på varsitt håll och i balans i livet men att vår attraktion till varandra när vi ses inte går att tänka bort. Vad tror du om en promenad eller att bara ses? Jag vill bara prata om hur vi känner, varför vi känner och vad det är som gör detta med oss? Vill känns den känslan jag fylls av när hag ser dig och är i din närhet utan alla andra, utan att ge vika eller agera. Bara få vara i din närhet, umgås och känna med Gela kroppen. Jag vet att vi båda vill vara kvar där vi är idag men att vår attraktion är något unikt och förbjudet. När kan du ses?


    Är det din partners bror du är attraherad av?
  • Anonym (Come-hither)
    Anonym (Poem) skrev 2018-12-28 11:10:51 följande:

    Limma bara där du är beredd på att fastna!


    Trevligare om han limmar på mig. :)
  • Anonym (Dotter-1994)

    Hej pappa

    Ville bara skriva att jag saknar dig.

    Jag såg en bild på dig och mig från förr och började gråta. Folk säger att jag liknar dig. Jag saknar dig, och önskar att du var här, Jag hade behövt lite tröst just nu för jag ha det tufft just nu.. Saknar dig pappa!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!