• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (där floden flyter förbi)
    Anonym ((....)) skrev 2019-03-15 18:41:47 följande:

    Om du visste hur hårt jag stålsätter mig från att ta på dig när du är nära. Ibland rör jag dig ändå, halvlekfullt ibland, "av misstag" ibland. Och shit vad jag gillar det. Det kommer att vara svårt att hålla igen. Jag tror att du också känner spänningen mellan oss. Men du är säkert inte den jag tänker på, och viceversa...


    om du är den som jag har i mina tankar så hade du gärna fått gå bananas med tafsandet.. men det kan ju inte du veta. det kan verkligen vara magiskt med beröring om det sker med rätt person.
  • Anonym ((....))
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-03-15 19:28:21 följande:

    om du är den som jag har i mina tankar så hade du gärna fått gå bananas med tafsandet.. men det kan ju inte du veta. det kan verkligen vara magiskt med beröring om det sker med rätt person.


    <3 :) håller med, det känns ju typ som elektriska stötar och sockervadd. Kanske kommer att ta i lite i framtiden. Rycker han till eller ser besvärad ut så får jag väl backa och glömma hela grejen.
  • Anonym (Blå)

    ?Nu börjar jag fanimej tröttna. Vi kan inte hålla på med det här fegflirtandet i all evighet. Hade du varit singel hade jag inte tvekat. Hade jag varit singel hade du säkert inte tvekat. Men nu är det som det är. Jag måste kanske släppa dig. Och hoppas att det finns nån annan som kan fylla tomrummet som jag längtade efter att du skulle fylla. Det här går inte.?

  • Anonym (smygförälskad)
    Anonym (Blå) skrev 2019-03-15 21:02:56 följande:

    ?Nu börjar jag fanimej tröttna. Vi kan inte hålla på med det här fegflirtandet i all evighet. Hade du varit singel hade jag inte tvekat. Hade jag varit singel hade du säkert inte tvekat. Men nu är det som det är. Jag måste kanske släppa dig. Och hoppas att det finns nån annan som kan fylla tomrummet som jag längtade efter att du skulle fylla. Det här går inte.?


    Släpp det du har istället och välj mig! Jag gör det om du gör det...
  • Anonym (Galet förälskad)

    Om du visste hur många nätter jag omedvetet drömmer om dig, om oss... Hur våra blickar möts och vi närmar oss varandra. Hur vi båda förstår att vi inte kommer kunna avstyra det som just då håller på att ske. Hur våra läppar möts i en sensuell kyss och våra händer letar sig fram över varandra. Dina ögon berättar hur du åtrår mig och mina svarar med samma åtrå. Om du visste det, hade du vågat då?

  • pendlare

    Tänker du på mig ibland så som jag tänker på dig? Saknaden är tung att bära även om jag måste ta mig igenom den.

  • Anonym (Blå)
    Anonym (smygförälskad) skrev 2019-03-15 21:39:17 följande:

    Släpp det du har istället och välj mig! Jag gör det om du gör det...


    Tror inte att vi är nån bra kombination ;)
  • Anonym (tänk)

    Hej Camilla! Har förstått att du nog döljer något. Att du drömmer om någon. Men att det inte är mig du drönmer om. Jag misstog mig i att du kanske var attraherad eller förälskad i mig. Todde det för att du fick mig att känna mig speciell och glad. Kommer såklart att undra hur du har det och hur du mår men känner nu att det inte känns bra att träffa dig mer. Du tycks inte uppskatta mitt sällskap eller saker jag säger eller små saker jag gjort för dig. Som om inget jag sa eller gjorde betydde något alls för dig.

    Lycka till med den person du har i dina tankar. Jag hade dig i mina tankar. Länge. Jag ville vara med dig, promenera med dig, skratta med dig, lyssna på dig, låta oss mötas i en ömsesidighet. Inget av det blir av nu. Jag fick för mig allt bara. Allt gott ändå till dig. Jag tycker fortfarande att du är fin.

  • Anonym (tänk)

    Hej Camilla! Har förstått att du nog döljer något. Att du drömmer om någon. Men att det inte är mig du drönmer om. Jag misstog mig i att du kanske var attraherad eller förälskad i mig. Todde det för att du fick mig att känna mig speciell och glad. Kommer såklart att undra hur du har det och hur du mår men känner nu att det inte känns bra att träffa dig mer. Du tycks inte uppskatta mitt sällskap eller saker jag säger eller små saker jag gjort för dig. Som om inget jag sa eller gjorde betydde något alls för dig.

    Lycka till med den person du har i dina tankar. Jag hade dig i mina tankar. Länge. Jag ville vara med dig, promenera med dig, skratta med dig, lyssna på dig, låta oss mötas i en ömsesidighet. Inget av det blir av nu. Jag fick för mig allt bara. Allt gott ändå till dig. Jag tycker fortfarande att du är fin.

  • Anonym (Merde)
    Anonym (tänk) skrev 2019-03-16 04:00:20 följande:

    Hej Camilla! Har förstått att du nog döljer något. Att du drömmer om någon. Men att det inte är mig du drönmer om. Jag misstog mig i att du kanske var attraherad eller förälskad i mig. Todde det för att du fick mig att känna mig speciell och glad. Kommer såklart att undra hur du har det och hur du mår men känner nu att det inte känns bra att träffa dig mer. Du tycks inte uppskatta mitt sällskap eller saker jag säger eller små saker jag gjort för dig. Som om inget jag sa eller gjorde betydde något alls för dig.

    Lycka till med den person du har i dina tankar. Jag hade dig i mina tankar. Länge. Jag ville vara med dig, promenera med dig, skratta med dig, lyssna på dig, låta oss mötas i en ömsesidighet. Inget av det blir av nu. Jag fick för mig allt bara. Allt gott ändå till dig. Jag tycker fortfarande att du är fin.


    Ville minnas att du har nämnt denna person redan för länge sedan.


    Hur har hon lyckats hålla sitt grepp över dig så länge? Eller har du aldrig släppt tanken på henne?


    Tror att du hade mått bra av skicka detta så att du får svar även om svaret är det du fruktar mest.
    Oavsett vad så önskar jag dig lycka till!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!