• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Snyggtjej

    Jakten är rolig, jag är den allra första att skriva under på det. Men drar man på den för långt utan tillräckligt med handling för framåtrörelse så kan man börja närma sig punkten där man förlorar hela stycket...så att säga :) Både här och irl.

    Bara som en upplysning.

  • Fringe
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-03-17 16:37:05 följande:

    Ibland förstår jag inte ens varför du attraherar mig så vansinnigt... Och ibland kan jag bli riktigt irriterad på alla våra likheter, allt vi delar och på saker du berättar. Men i samma sekund vill jag luta mig mot dig och viska att du är den vackraste människa jag har upplevt! Vill känna dig nära mig, känna hur du berör mig och se din njutning när jag... Fan! Du ställer verkligen till det i mitt känslomässiga jag!


    Det är så jag känner varje gång vi möts, att få luta mig mot, känna närheten, få säga hur jag blir berörd, helt enkelt hur jag får vara nära den vackraste människa jag mött.
  • Anonym (där floden flyter förbi)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-03-17 16:37:05 följande:

    Ibland förstår jag inte ens varför du attraherar mig så vansinnigt... Och ibland kan jag bli riktigt irriterad på alla våra likheter, allt vi delar och på saker du berättar. Men i samma sekund vill jag luta mig mot dig och viska att du är den vackraste människa jag har upplevt! Vill känna dig nära mig, känna hur du berör mig och se din njutning när jag... Fan! Du ställer verkligen till det i mitt känslomässiga jag!


    jag förstår ibland ingenting jag heller. vill gärna bara försvinna med honom och...
  • Anonym (Rå)
    Anonym (brit) skrev 2019-03-17 07:47:58 följande:

    Jo, hen har ju mitt nummer...fast jag hade faktiskt sett det som positivt om hen lagt ner jobbet på att leta upp det om det inte hade varit så. Men då är det ju någon jag är helt sjukt attraherad av, kan ju bidra ;)


    Brit.. har du gjort några egna försök till att visa ditt intresse för hen? Finns det ett samspel sas som kan tolkas som intresse frpn hen och som har dragit igång dina känslor?
  • Anonym ((....))
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-03-17 17:30:26 följande:

    jag förstår ibland ingenting jag heller. vill gärna bara försvinna med honom och...


    Haha, en tjej du med! Såklart...
  • Anonym (Energiportal)
    Anonym ((....)) skrev 2019-03-17 18:35:32 följande:

    Haha, en tjej du med! Såklart...


    Finns det någon man här överhuvudtaget? Tror inte det :)
  • OTROHET66

    Hej

    Någonstans här inne finns min make 52 år gammal som jag haft som sambo i 22 år gifta sedan augusti 2018 - Saken är den att han har en kvinna som han fått barn med faktisk planerat om jag förstått allt rätt och vi bor alla söder om Sthlm i samma lilla ort och vi kvinnor vet inte om varandra eller jag visste inte utan massor med luskande.

    En flicka född slutet på 2018 alt början på 2019 är allt jag förstått.

    Om du kvinna känner igen dig så kontakta mig.

    John reser inte i arbetet utan han är med sin familj och lever ett normalt liv med mig hans fru och barn.

    Och till min make så hanterar nog karma dig om jag inte lämnar dig före.

    Är bitter på min situation och allt lutar åt att skilsmässa är ända alternativet.

  • Anonym (brit)
    Anonym (Rå) skrev 2019-03-17 17:49:04 följande:
    Brit.. har du gjort några egna försök till att visa ditt intresse för hen? Finns det ett samspel sas som kan tolkas som intresse frpn hen och som har dragit igång dina känslor?
    Jomenvisst! Det är ett ständigt pågående samspel som nu börjar trötta ut mig...för mig brukar det vara världens bästa underhållning det där spelet fram och tillbaka, har praktiserat det under många år i olika varianter men det här känns för mycket. Det är en bra känsla samtidigt som det gör ont. 

    Som sagt så gillar jag att använda de olika roliga sätt som finns, men man vill ju nå fram till något till slut. Frågan är vad slutmålet egentligen är, är inte på det klara med det ens själv.
  • pendlare
    OTROHET66 skrev 2019-03-17 19:20:09 följande:

    Hej

    Någonstans här inne finns min make 52 år gammal som jag haft som sambo i 22 år gifta sedan augusti 2018 - Saken är den att han har en kvinna som han fått barn med faktisk planerat om jag förstått allt rätt och vi bor alla söder om Sthlm i samma lilla ort och vi kvinnor vet inte om varandra eller jag visste inte utan massor med luskande.

    En flicka född slutet på 2018 alt början på 2019 är allt jag förstått.

    Om du kvinna känner igen dig så kontakta mig.

    John reser inte i arbetet utan han är med sin familj och lever ett normalt liv med mig hans fru och barn.

    Och till min make så hanterar nog karma dig om jag inte lämnar dig före.

    Är bitter på min situation och allt lutar åt att skilsmässa är ända alternativet.


    Jag är inte kvinnan du söker, men ge honom inte en chans till. Jag som singeltjej har träffat ett antal idioter som visat sig vara i långa relationer med en fru/sambo som är lyckligt ovetande om vem de delar sina liv med. Gå nu, med huvudet högt och vänd dig inte om. Du förtjänar bättre??
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!