• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym ((VidVattenfallet))

    Vad betyder det när en man som man har känslor för stirrar på en med allvarliga/sorgsna ögon?

  • Anonym (smygförälskad)
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-04-01 22:08:42 följande:

    Vad betyder det när en man som man har känslor för stirrar på en med allvarliga/sorgsna ögon?


    Undrar detsamma :(
  • Anonym (Come-hither)
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-04-01 22:08:42 följande:

    Vad betyder det när en man som man har känslor för stirrar på en med allvarliga/sorgsna ögon?


    Troligtvis ingenting. Antagligen funderar han på vilken tid fotbollsmatchen sänds ikväll.
  • Oviraptor

    Det här gör så fruktansvärt ont.. varför var du tvungen att starta det här? Är all min smärta värd den egoboosten du fick? Känns som jag går i tusen bitar.

  • Oviraptor
    Anonym (Poem) skrev 2019-03-31 12:25:29 följande:

    Exakt det är det där förtroendet, sättet vi förstår varandra på, ganska exceptionellt. Och du behöver inte be om ursäkt. Jag är glad för att inte famlar i ovisshet, det är viktigt för mig. Det är där jag mår dåligt, här är jag trygg och ser framför mig vad som komma skall. Nu när hjärnan har sollat all info, lagt bitarna på rätt plats, då kan jag börja leva som vanligt igen. Så enkelt är det. Jag har fått så många bollar att jag har haft svårt att sortera vart de kommer ifrån. Jag hade velat, om jag fått en i ansiktet, då hade jag aldrig missat. Hoppas du vågar ta riktigt kontakt med mig. Annars är det nog här vi skiljs åt, det vill jag ju inte. Jag är inte arg på dig. Jag känner förtroende för dig och vet att du vill mig väl, vägen dit har varit lite krokig. Men man vet när någon vill göra väl, jag vet det med dig. Tack och varm kram.


    Vad hände med dig Poem? Har ni lyckats bli ihop?
  • Anonym (Trissitristess)

    Jag orkar inte längre... vill men inte vill. Vill ha det som vi hade förr inte som du är nu. Dricker min sprit i smyg och gömmer tomma flaskor, du är pank och äter hemma hos mig, dina skulder är gigantiska men du skiter i allt för du orkar inte för du mår ju så dåligt. Sover bort dagarna och drar små vita lögner, visst du är sjukskriven för utmattning... men för fan, ta tag i ditt liv!!!!!

    Du kan ju börja med att sluta kolla film hela nätterna och trycka i dig chips och godis och sova på nätterna istället för dagen! Jag älskar dig, men är inte kär i dig längre. Du har förstört oss.

  • Anonym (Poem)
    Oviraptor skrev 2019-04-02 22:16:07 följande:

    Vad hände med dig Poem? Har ni lyckats bli ihop?


    Blir man ihop i min ålder? Hehe.. Jag har kastat in handduken nu, tar så tokigt mycket energi och fyller på mina ihåliga drömmar. Det som sker det sker, annars är det int menat att ske. Lite så tänker jag idag.

    Jag behöver lägga fokuset där det hör hemma helt enkelt och var nog lite blind som greppade efter överblivna smulor. Men jag lyssnar bättre nu :)
  • Anonym (E)

    Hur länge orkar du leva dubbelliv tror du? Hela situationen gör ont i mig, jag vill inte ha de så här, men är samtidigt glad för det jag får! Jag älskar dig och jag tror mig veta att du älskar mig... Är det så svårt att våga chansa? Du vågar inte lämna det du har nu och så länge jag låter dig både ha och äta kakan så måste du ju inte heller välja men jag är livrädd för att du inte ska välja mig om jag tar avstånd under en period. Vill såååå gärna dela mitt liv med dig och är beredd att ta smällarna för det. De kommer bli många och hårda slag men jag känner mig ganska säker på att det i slutändan är värt det! Önskar och hoppas att det en dag blir du och jag även utåt sett... Söta drömmar, puss

  • Anonym (saknar dej)
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-04-01 16:44:27 följande:
    :(

    det kan bara bli bättre när allt känns piss, tänk så!
    tja man hoppas ju det men just nu känns det hopplöst
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!