• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Tå)

    Till min döda pappa:

    Varför ljög du så mycket för mig pappa? Det var därför jag skällde ut dig.För att du ljög så mycket för mig.Nu sitter jag här med dåligt samvete och en minneslund.Årsdagen närmar sig och jag är tvungen att sörja med främlingar.Du var fin på fotot som din kära änka skickade dig.Fan va jag saknar dig,drömde om dig häromnatten.

  • Anonym (saknar dej)

    Kära Papsen! Snart är det redan 4år sedan Leukemih-vetet tog dej ifrån mej
    och sorgen är lika jävlig än!
    mest för att dom jag trodde jag kände väl..
    behandlar mej som om  jag ej finns längre!
    jag har ju för tusan känt er i 23år!
    jag har bara mamma som förstår och och visst, jag har kusin och syster,
    men jag tror ej dom riktigt förstår heller.
    jag vet pappa att vi inte var särskilt nära i mitt liv,
    men det tyckte jag vi blev senare i livet.
    men då 2011 blev du ju sjuk och då rasa allt!
    du blev bättre 2014 efter stamcellsbytet och fick 1år..
    men sedan tror jag att det kom tebax,
    fast folk sa åt mej att  jag drömde och hitta på!
    dom betedde sej som om jag ej fattade
    så jag fick ta tag i det själv och fråga ut läkaren!
    och det var ju som jag trodde!
    du har inte haft det lätt Paps!
    stegfall, kört omkull brutit lårbenet två ggr mm!
    men du var min Paps och jag love u DAD!
    undrar om du ser mej nångång?
    det tror jag för jag har sett tecken som bara du skulle gjort.
    bla en vit fjäder och två tändstickor som låg som ett T.
    ditt efternamn började ju på det! I MISS AND LOV U DAD!
    I HOPE U KNOW THAT!

  • Anonym (saknar dej)
    Anonym (saknar dej) skrev 2019-05-12 14:20:15 följande:

    Kära Papsen! Snart är det redan 4år sedan Leukemih-vetet tog dej ifrån mej,
    och sorgen är lika jävlig än!
    mest för att dom jag trodde jag kände väl..
    behandlar mej som om  jag ej finns längre!
    jag har ju för tusan känt er i 23år!
    jag har bara mamma som förstår och och visst, jag har kusin och syster,
    men jag tror ej dom riktigt förstår heller.
    jag vet pappa att vi inte var särskilt nära i mitt liv,
    men det tyckte jag vi blev senare i livet.
    men då 2011 blev du ju sjuk och då rasa allt!
    du blev bättre 2014 efter stamcellsbytet och fick 1år..
    men sedan tror jag att det kom tebax,
    fast folk sa åt mej att  jag drömde och hitta på!
    dom betedde sej som om jag ej fattade
    så jag fick ta tag i det själv och fråga ut läkaren!
    och det var ju som jag trodde!
    du har inte haft det lätt Paps!
    stegfall, kört omkull brutit lårbenet två ggr mm!
    men du var min Paps och jag love u DAD!
    undrar om du ser mej nångång?
    det tror jag för jag har sett tecken som bara du skulle gjort.
    bla en vit fjäder och två tändstickor som låg som ett T.
    ditt efternamn började ju på det! I MISS AND LOV U DAD!
    I HOPE U KNOW THAT!


  • Anonym (Rå)
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 08:43:21 följande:

    Jag känner precis samma. Det är smärtsamt, dels att känna så stark och dels att jag inte kan dela dessa känslor med dig.

    Jag är mer än redo att ha det där samtalet. Jag är beredd att ta det till nästa nivå med allt vad det innebär.

    Ge mig ett tecken. . och våga möta mig?


    Är du beredd att lämna för din förälskelse? Varför kan du inte ta initiativet till det samtalet om du känner att detta är rätt för dig?
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Rå) skrev 2019-05-12 15:23:43 följande:

    Är du beredd att lämna för din förälskelse? Varför kan du inte ta initiativet till det samtalet om du känner att detta är rätt för dig?


    Jag vill lära känna personen först och se vart det leder. Det är flera gånger där jag känt att jag velat berätta men det har inte funnits rätt tidpunkt för det. Skulle personen visa mer .... så skulle jag faktiskt ta modet att berätta. Det är ett givande och tagande.
  • Anonym ((VidVattenfallet))
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-12 16:27:13 följande:

    Jag vill lära känna personen först och se vart det leder. Det är flera gånger där jag känt att jag velat berätta men det har inte funnits rätt tidpunkt för det. Skulle personen visa mer .... så skulle jag faktiskt ta modet att berätta. Det är ett givande och tagande.


    Får se om du tackar nej till en kyss imorgon, om tillfället ges ska jag komma över och trycka dig mot närmaste hårda yta. Men jag vill ha tid att dra ut lite på det om det händer. Du är för sexig för en snabb puss ;)
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-05-12 08:06:31 följande:

    Är du en person som inte tar för mycket plats? I det avseendet är du lik killen jag tänker på. Du nämnde tidigare att din crush skulle ta ytterligare ett steg. Låter som om hon redan har tagit ett tydligt steg nångång, visat dig var hon står?Eller han. Gillar du när hen jagar dig kanske, att du inte svarar på närmanden ;)


    Nä jag inte en person som tar mycket plats ;) .. Dock är jag en kvinna.

    Ja alltså blickar, lite närmanden av olika karaktär .. men inte mer än så. Jag gillar båda, både att jaga lite men även att bli jagad.
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-05-12 18:32:10 följande:

    Får se om du tackar nej till en kyss imorgon, om tillfället ges ska jag komma över och trycka dig mot närmaste hårda yta. Men jag vill ha tid att dra ut lite på det om det händer. Du är för sexig för en snabb puss ;)


    Hade han gjort det så hade jag gladeligen tagit emot kyssen och sett till att den inte tagit slut alltför fort ;)
  • Anonym (Leilatjejen)

    Önskar att du såg mig, att du noterade att jag fanns...om våra blickar kunde mötas...

  • Zwilma

    Jag är så jävla trött på ditt alkohol drickande, varför börja igen efter 7 månader drickande. Du bara lovar och lovar saker, och jag ska ställa upp. Du kan inte ens torka upp dina egna fylle spyor, vem vill sova hos dig när det är uppkräkt vin runt på golvet.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!