• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Come-hither)

    Jag ville skicka ett stort grattis till dig. Tro inget annat.

  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Blå) skrev 2019-05-19 09:48:38 följande:

    Klart jag vill vinna. Vill ha, vill ha, vill ha!!! Gillar däremot inte leken. Och så länge jag inte vet om h*n vill göra något mer av det här törs jag inte vara så tydlig som jag borde. Jag hör ju själv hur hopplöst det låter.


    Hur tydlig kan du vara?
  • Anonym (E)

    Hej finaste ?? Jag vill bara säga att vi är så rätt för varandra, inget du säger kan förneka det dina ögon säger mig. Du säger att du håller av mig, var inte så feg, våga! Tillsammans skulle våra liv bli kompletta!!! Det är en jävla uppförsbacke, det ser jag också, men det kommer plana ut! Det kommer tom gå nerför en vacker dag... Sov så gott, dröm sött! Älskar dig!!!

  • Anonym (Mötet)

    Förlåt för att jag ringde och skickade dig sms.

    Jag tror att det blev så eftersom vi inte talade ut ordentligt efter att du bröt tystnadsplikten.

    Du bad om förlåtelse men jag kände mig så kränkt.

    Därför försökte jag nå dig privat. Kunde inte styra dessa känslor.

    Det har gått flera år, men jag har inte glömt.

    Förlåt för att jag gick för långt.

  • Anonym (Blå)
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-19 21:44:28 följande:

    Hur tydlig kan du vara?


    Jag vet inte! Jag ser jobbiga konsekvenser i allt. Det är som ett minfält.
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Blå) skrev 2019-05-19 23:20:30 följande:

    Jag vet inte! Jag ser jobbiga konsekvenser i allt. Det är som ett minfält.


    Vad för konsekvenser?

    Tänker att man måste ju satsa om det verkligen är någon som man gillar..
  • Anonym (Blå)
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-20 06:11:52 följande:

    Vad för konsekvenser?

    Tänker att man måste ju satsa om det verkligen är någon som man gillar..


    Sånt som stökar till det för alla inblandade.

    Vi ska fortsätta jobba i varandras närhet och har andra relationer bägge två. Att han är tänd på mig behöver ju inte betyda att han vill göra nåt av det.

    Jag vill alltså vara tillräckligt tydlig för att h*n ska förstå att det är fritt fram och själv ta ett steg. Frågan är vad det skulle vara.

    Och nej, jag är inte 14 år :)
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Blå) skrev 2019-05-20 07:36:32 följande:

    Sånt som stökar till det för alla inblandade.

    Vi ska fortsätta jobba i varandras närhet och har andra relationer bägge två. Att han är tänd på mig behöver ju inte betyda att han vill göra nåt av det.

    Jag vill alltså vara tillräckligt tydlig för att h*n ska förstå att det är fritt fram och själv ta ett steg. Frågan är vad det skulle vara.

    Och nej, jag är inte 14 år :)


    Jag förstår ... sitter i ungefär i samma sits. Det är jättesvårt.

    Vad skulle vara nog tydligt för dig? Om han närmade sig dig?

    Jag själv skulle ha velat att personen åtminstone pratar om annat än bara jobb. Kanske söker upp mig mer.. visar viljan över att vara i närheten av mig.

    Haha nä inte jag heller ... ;)
  • Anonym (Blå)
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-20 17:38:44 följande:

    Jag förstår ... sitter i ungefär i samma sits. Det är jättesvårt.

    Vad skulle vara nog tydligt för dig? Om han närmade sig dig?

    Jag själv skulle ha velat att personen åtminstone pratar om annat än bara jobb. Kanske söker upp mig mer.. visar viljan över att vara i närheten av mig.

    Haha nä inte jag heller ... ;)


    Ja, säger detsamma. Önskar att han släppte lite på det formella och öppnade för mer kontakt utöver den jobbmässiga. Att han på nåt sätt får ur sig det som hans blickar och kroppsspråk säger att han känner. Om jag nu inte är helt fel ute. Men det tror jag inte, sånt borde jag vara luttrad nog att kunna tolka.

    Och själv måste jag få honom att känna sig bekväm med att ta såna initiativ, dvs göra ungefär samma saker själv som jag önskar av honom.

    Det här kan ta tid :-O
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Blå) skrev 2019-05-20 18:47:38 följande:
    Ja, säger detsamma. Önskar att han släppte lite på det formella och öppnade för mer kontakt utöver den jobbmässiga. Att han på nåt sätt får ur sig det som hans blickar och kroppsspråk säger att han känner. Om jag nu inte är helt fel ute. Men det tror jag inte, sånt borde jag vara luttrad nog att kunna tolka.

    Och själv måste jag få honom att känna sig bekväm med att ta såna initiativ, dvs göra ungefär samma saker själv som jag önskar av honom.

    Det här kan ta tid :-O
    Det kan nog ta tid ja...vad sätter du för maxgräns på det? :) Kom igen, lite hederlig fokuserad flirt kanske kan vara något!?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!