• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Anonym ( 21*24=504 )) skrev 2023-12-16 15:54:15 följande:

    Jag är kär i dig men du är gift. Jag vet inte vad jag ska göra med mina känslor.. Under lång tid försökte jag undvika dig och sprang från dig men det inte hjälper..Jag kan inte sluta tänka på dig.
    Jag klär mig i min ljusa blommiga tröja nästa gång.
    Saknar dig💛


    Du verkar ha lite issues eller helt enkelt för mycke fritid. Tror Flashback e lite mer din grej mer dårar där som går på ditt troll. Dehär e lite mer ventilera för dom som behöver. PS du får öva lite mer på grammatiken  just saying.
  • 1omtänksam

    Jag firar ensam ikväll. Skål! Jag fixade det!  Känns faktiskt rätt skönt. O sen firar jag med vänner under nyår. Dom vill gärna fira det jag klarat av.. Du skiter I vilket så... Du har visat vem du är och att du inte bryr dig ett skit om mig. Så hejdå. Ta hand om dig. Du bara drev med mig om alla ord  om hur speciell och vacker själ jag var. Lycka till med han som fakriskt gör dig illa. En dag kanske du vaknar upp och behandlar människor bättre. Jag var inte värd att bli vänd ryggen till. Jag lyssnade på dig. Hejdå. 

  • Anonym (Sanning)

    Undrar fortfarande om min person är en sån som gjort barn illa. Hur tar man reda på sånt egentligen? 

  • Zoegazz

    Till mig själv: 

    nästa år ska du fokusera på att få de lösa bitarna på plats. Där det skaver. Jobba på självkänslan, våga gå vidare och byta till ett stimulerande jobb och ta hand om kropp och själ. Mindre fokus på andra och att vara duktig. Gärna hitta större boende samt öka inkomster och minsta utgifter. Bara bygga något för mig och sluta fokusera så mycket på att om kärleken dyker upp så löst sig allt. 

  • Auditanne
    Anonym (Over again) skrev 2023-12-16 13:08:35 följande:
    Egentligen inte, men jag råkade stöta på den när jag var på Youtube och lyssnade och det är ju en gammal klassiker. Det jag fastnade för var faktiskt "Fly like a bird.." i texten.
    Som tvillingtjejerna sjöng om då.

    Vill veta hur det ligger till. Att du talar om sanningen bakom ditt beteende mot mig. 
    Funderat länge, fram och tillbaka, och är ganska säker på det nu. Det där med att du bytt namn, hemort, gömmer ditt ansikte för folk. Det handlar inte om att du flyr från någon utan snarare är det något du döljer kring dig själv. 

    Undrar just vilka fler som vet sanningen. Din familj kanske. Finns det en skamlig hemlighet där så vet de om den, detta är jag helt säker på. 
  • Anonym (Tänker på dig)

    Nu struntar jag i er bägge!! Min hälsa är viktigare än er två!! Tro inte jag kommer samtala med dig när du kommer.....

  • Whooops

    Ledsen om du tycker att jag verkade disträ,men jag har hört att du träffar någon just nu & jag varken vill eller kommer lägga mig i det, det ligger inte i min natur. 


    Du verkade irriterad över att jag var på plats vilket jag fann märkligt, men kan du inte vara ärlig och berätta varför så kommer jag inte ifrågasätta det heller, finner ingen anledning till att skapa onödig drama. 


    Du skulle kanske inte tro mig ifall jag sa det direkt till dig men jag hade nog sett nått långvarigt med dig, du är inte bara gränslöst vacker utan även, driven, smart, och har flera andra egenskaper jag uppskattar. 


    Jag önskar dig och personen du träffar allt det bästa!!


    Du förtjänar det verkligen!! =) 


    Ta hand om dig! <3 


     


     


     


     

  • Anonym (Anonym ( 21*24=504 ))

    Jag är så upp över öronen kär i dig och funderar mest hela dagarna på dig. Det är dig jag tycker om och vill vara med, kan du inte bara förstå det? Kan vi inte bara träffas och prata ut och sedan får vi se hur det går?
    Jag önskar dig det bästa i livet, med eller utan mig.
    Saknar dig💛

  • Anonym (34 mil)

    Tycker verkligen om dig
    Måste bara våga 
    Men antar det är försent?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!