• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Splittrad)

    Fan då att du har sagt upp dig och har ett annat jobb på gång. Har varit intresserad i flera år men av olika anledningar inte kunnat visa det. Det kommer kännas tomt utan dig. 

  • Anonym ($$)

    Jag vet att du ångrat att du inte tackade ja till min invit. Det syns på dig. Jag är dock inte intresserad av mesiga människor eller halvmesyrer så alla dina fantasier får förbli just det. Du hade mig en stund.

  • Anonym (Vad göra?)

    (Sms till mig själv, Du betyder jag i inlägget)

    Skicka inte något sms än, gör det inte!
    Andas och behåll lugnet.
    Du sitter i samma situation som henne men det är förtidigt att försöka, håll utkik efter signalerna först. Ni jobbar tillsammans och det kan vara ett problem

    Är du inte säker förstör du för bägge. 
    Hon ser dig länge i ögonen och det pirrar till, hon skrattar åt dina skämt. 
    Men det kanske inte betyder något.
    Alla gillar dig, till den grad att du inte vet längre om någon vill ha dig eller inte.
    Du kan inte bedömma längre.
    Du tror inte på dig själv så har det alltid varit fast alla ser upp till dig.

    Inget är enkelt, men du måste behålla lugnet och låta allt ha sin gång. Hispa inte loss nu som du ofta gör.
    Du är rädd att hon ska hitta någon först innan det är dags men ödet bestämmer det.

    Kämpar du på med dina egna mål först så kommer allt gå bra på ett sätt eller ett annat.

    Mvh Mig själv.

  • Anonym (Lite anonym)

    Saknar dig något så otroligt. Usch, så fel allting blev. Har inte pratat med dig på länge nu. Vågar du dig på att ta kontakt med mig privat, tror du? Eller kan du ge mig ditt mummer? Eller skriva pm till mig på någon social media som vi är med i? 
    Du som har varit så modig, för inte så länge sedan ens.

    Eller om du känner dig mindre modig med just detta, ring från "hemligt nummer" någon gpng innan den här veckan är slut.
    Om inte för att våga prata, ring i så fall bara, låt det gå en signal och lägg på... 

    Tyvärr vågar jag inte göra någonting av det där själv...

  • Anonym (Anonymen)
    Anonym (Lite anonym) skrev 2024-02-21 17:56:38 följande:

    Saknar dig något så otroligt. Usch, så fel allting blev. Har inte pratat med dig på länge nu. Vågar du dig på att ta kontakt med mig privat, tror du? Eller kan du ge mig ditt mummer? Eller skriva pm till mig på någon social media som vi är med i? 
    Du som har varit så modig, för inte så länge sedan ens.

    Eller om du känner dig mindre modig med just detta, ring från "hemligt nummer" någon gpng innan den här veckan är slut.
    Om inte för att våga prata, ring i så fall bara, låt det gå en signal och lägg på... 

    Tyvärr vågar jag inte göra någonting av det där själv...


     


    Finns det chans att personen tänker likadant? Personen kanske sitter och hoppas på att du ska ta kontakt. Sen vet jag att det inte är lätt. 


     

  • Zoegazz

    Du tror säkert inte det är så men jag tänker på dig fortfarande. Jag tror du träffat någon. Jag tror du trodde jag hade gjort det och själv valde att göra det. Men det har jag inte. Inte för det spelar någon roll. Kommer med värme komma ihåg kemin vi hade. Du kändes verkligen hemma! Iaf den sidan av dig. Den andra sidan kunde skrämma mig. 


    Lycka till och ta hand om dig. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!