• eulalian

    Vad är ditt största bekymmer idag?

    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

    Jag har en finne på hakan! 

  • Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Rakad Apa

    Hittade en mobil på en annons och fanskapet har inte svarat på mailet jag skickade


    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Falumamman

    jag kan inte bestämma mig för vad vi ska äta ikväll, skitjobbigt.
    sen har vi nästan slut på coca-cola också och då måste jag ut och handla och det orkar jag inte.
    Fan vad jobbigt allt är idag :-P


  • eulalian

    Idag är mitt största bekymmer att jag har så mycket att fixa, och sonen är ledsen för att tänderna är påväg. Jag måste bära honom konstant, annars blir han ledsen, och då hinner jag inte fixa allt som måste göras.

    Nu sover han, och då sitter jag här istället för att sätta fart med allt annat! :P Illa!

    Men tur man inte har större bekymmer än så! =) 

  • Anonym (utanför)

    Mitt största bekymmer idag är att dottern känner sig undanskuffad och utanför för att lillebror är sjuk och får vara hemma och att vi "bryr oss så mycket om honom". Han är inne på sin 5:e förkylningsvecka så jag förstår att hon känner så. Nu jagar jag barnvakt för fullt så att jag ska kunna hämta henne tidigare från skolan och ta ut henne på en fika på stan och sedan åka på barnens hus så hon får välja sig något roligt. Bara hon och jag.

  • Viggo och pyrets mamma

    Ändrar mig, mitt största bekymmer idag är att jag inte orkar lyfta mitt gravida arsle ur soffan för att packa några flyttlådor (tror kanske att det gör sig av sig själv...) Skulle gjort det medan sonen var på förskolan, men har inte fått packat ner en enda pinal. Så det blir straffkommendering när jag kommer hem från simningen ikväll =P Får packa ner serviser framför tv:n istället.


    -Mammas älskling 080425- - Lillgroda BF 120601-
  • JETS

    Att det är 5 hela månader kvar innan vi får flytta till vårt nya hus... Gud vad tiden går långsamt

  • Mammat3

    Mitt största bekymmer idag är att jag och min äldsta son har haft en riktig bråk dag som inte fick något ordentligt avslut.. Det som jag tänker på allt för mycket är att jag inte kommer hem innan han har gått och lagt sig så bråket får inget ordentligt avslut :/ kanske inte ett stort problem men avskyr verkligen när det blir så här :(

  • Lövet79

    Mitt största bekymmer för dagen (och igår och dagen innan igår och dagen innan dess....) är allt bråte som vi lyckats samla i hallen som borde städas inom kort om jag inte ska få spunk :-O

  • SL87

    Jag vill lägga till ett till bekymmer :p mitt problem idag är att min sambo bestämt att vi ska tvätta 14,30.20,30 (monster-tid) och när tvätten är klar måste jag städa min skrubb/garderob.. :p fy faan, jag kan inte skylla på att jag är gravid i vecka 17 heller, för han vet att jag mår bättre.. :p sen har jag lovat honom att titta på några avsnitt av sons of anarchy, jävla skitserie.. :p

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?