• eulalian

    Vad är ditt största bekymmer idag?

    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

    Jag har en finne på hakan! 

  • Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Jecca

    hur jag ska stå ut med somliga från min familj ikväll som är så förbannat lata och tror att maten laga sej själv och bordet bli dukat av sej själv


    Levina 090910 Bebbe bf 120226
  • Anonym (b)

    att min 1 åring är magsjuk och vi har fått stanna hemma idag,

  • Anonym (b-day)

    Att jag måste fira jul utan min dotter för andra gången, och jag får inte heller fira jul med min pojkvän eller familj..som tur är så kommer mina vänner efter de firat jul, så det lär bli roligare då..

  • IsDimma

    Egentligen inget. Det är självvalt att vara kvar hemma i jul och jag har haft världens bästa julafton med mannen jag älskar.
    Men så skickade mamma en bild på julafton hos mormor och då kan jag inte låta bli att sakna dom lite. Så det är väl största bekymret idag. Vi firade jul med mamma och pappa, farmor med sambo och min bror redan tidigt i december så det är inte ens synd om mig för den sakens skull. Fast då träfade jag inga mostrar och morbröder, kusiner och kusinbarn från mammas sida.
    Men jag är egentligen helnöjd med denna julaftonen kunde inte blivit bättre

  • Anonym

    Att jag tycker synd om min son. Vi firade igår med sambons sida. Den släkten är inte hans biologiska sida men har varit med i den familjen i ca 20 år.
    Så kom ju julafton igår och vi skulle byta några paket på dagen med ett par som skulle åka vidare, så barnen skulle få sina paket av dom.
    Detta par träffar vi rätt ofta och har bra kontakt med.
    De biologiska barnen i släkten fick det ena stora paketet efter det andra med jättefina leksaker i runt en tusenlapp kan jag tänka mig.
    Sonen fick ett mjukt paket med en skjorta för 150kr.
    Han är 3 år gammal.....
    Gissa om han blev ledsen när dom andra barnen fullkomligt tjöt av lycka då dom fick allt dom önskat sig av detta par
    Så fruktansvärt ont det gjorde i mammahjärtat
    Ska aldrig mer fira jul med dom.        

  • Shorona

    Att jag har bihåleinflammation och blir hemma själv medan familjen firar jul nr 2.


    ♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
  • Anonym (Ananas)
    Anonym skrev 2011-12-25 09:04:32 följande:
    Att jag tycker synd om min son. Vi firade igår med sambons sida. Den släkten är inte hans biologiska sida men har varit med i den familjen i ca 20 år.
    Så kom ju julafton igår och vi skulle byta några paket på dagen med ett par som skulle åka vidare, så barnen skulle få sina paket av dom.
    Detta par träffar vi rätt ofta och har bra kontakt med.
    De biologiska barnen i släkten fick det ena stora paketet efter det andra med jättefina leksaker i runt en tusenlapp kan jag tänka mig.
    Sonen fick ett mjukt paket med en skjorta för 150kr.
    Han är 3 år gammal.....
    Gissa om han blev ledsen när dom andra barnen fullkomligt tjöt av lycka då dom fick allt dom önskat sig av detta par
    Så fruktansvärt ont det gjorde i mammahjärtat
    Ska aldrig mer fira jul med dom.        
    Usch, det är så jäkla jobbigt det här med julklappar tycker jag! Jag tycker egentligen att vi ska infria julafton utan någon julklappar alls, för då slipper vi ekonomiska besvär och ledsna/besvikna blickar.
    Eller så skriver vi en fet önskelista och nåde den fan som inte följer den =P det skräpet slängs och julklappen till dom tas tillbaka.
  • Veladis

    Mitt problem idag är att jag har jäkligt ont i hals och huvud och jag har BF i övermorgon. Hoppashoppas bebis stannar i magen tills jag blir frisk.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?