• eulalian

    Vad är ditt största bekymmer idag?

    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

    Jag har en finne på hakan! 

  • Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • KlaraBella

    Att jag fick för mig att klippa av mig håret för ett tag sen, som jag ångrade direkt då mitt fina självfall förvandlades till afro. Hatar att stå och platta håret så jag ser istället ut som att någon förvandlat mitt hår till ett svinto som jag knölar ihop i en tofs! Vill bara att det ska växa ut NUUUUUUU!!!!

  • HäckHäxan

    Att jag oroat mig för min mamma hela dagen, som opererat bort en valböld på magmunnen

    Förutom det så har de varit en skit dag rakt igenom nästan, försovning på morgonen och glömde så ledes sätta på torktumlaren, så min vinterjacka fick inte torkat, fick gå i en ullkappa istället och den var ju inte alls hårig Skrikandes fick iaf lämnat mini till lunch, jo jag satte på kaffe i morse, tryckte på datorn, gav dotter frukost och tillbaka till datorn, men icke den hade gått sönder, lät ett konstigt ljud när ja satte på den igen, det har verkligen varit inte min dag idag!

    Och morgon dagen Kräks jag verkligen mer eller mindre avskyr alla hjärtans dag. Men har bestämt att fira den lite med min dotter, för att se om ja kan få vänt min avighet lite. Hon älskar blommor min dotter och färg, så imorgon tänkte jag köpa en stor bukett med blommor till henne, tror aldrig hon fått en bukett med blommor, nå iaf är målet färg glatt och stort! Hoppas hon blir glad.


    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • cajsasmamma
    HäxanSurtant skrev 2012-02-13 21:21:45 följande:
    Att jag oroat mig för min mamma hela dagen, som opererat bort en valböld på magmunnen

    Förutom det så har de varit en skit dag rakt igenom nästan, försovning på morgonen och glömde så ledes sätta på torktumlaren, så min vinterjacka fick inte torkat, fick gå i en ullkappa istället och den var ju inte alls hårig Skrikandes fick iaf lämnat mini till lunch, jo jag satte på kaffe i morse, tryckte på datorn, gav dotter frukost och tillbaka till datorn, men icke den hade gått sönder, lät ett konstigt ljud när ja satte på den igen, det har verkligen varit inte min dag idag!

    Och morgon dagen Kräks jag verkligen mer eller mindre avskyr alla hjärtans dag. Men har bestämt att fira den lite med min dotter, för att se om ja kan få vänt min avighet lite. Hon älskar blommor min dotter och färg, så imorgon tänkte jag köpa en stor bukett med blommor till henne, tror aldrig hon fått en bukett med blommor, nå iaf är målet färg glatt och stort! Hoppas hon blir glad.
    Hoppas att det har gott bra med din mamma !!!

    Och imorgon tror jag att Häxan får en bra dag!!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2012-02-13 22:26:48 följande:
    Hoppas att det har gott bra med din mamma !!!

    Och imorgon tror jag att Häxan får en bra dag!!
    tack du rara!
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Anonym (Aj)

    Det är nog inget bekymmer egentligen, mer en sorgsen känsla. Om en lite stund är det alla hjärtans dag. Jag vet att det är ett kommersiellt påfund osv. Ändå känns det sorgset att faktiskt tillbringa den själv och tänka tillbaka på alla de gångna alla hjärtans dagar jag tillbringat med någon jag älskade och som faktiskt älskade mig. Alla middagar vi hade, de underbara resor vi gjorde, små gåvor vi gav varandra. Låter smörigt som bara den, men så var det.

    Jag kan iallafall glädjas åt att jag har varit älskad i väldigt många år, på ett eller annat sätt har nog allt ett slut...
    Nu ska jag sluta lipa och rycka upp mig...

  • Anonym (ja)

    trött på att min kille bor lång resväg från mig och jag har inte körkort, funderar skaffa det men så ser jag priserna och det tar emot, flytta är inte så bara för någon av oss, då han är fast i jobb och jag har barnets pappa här.
    buss har fungerat hittills men nu går det inte ihop med mitt barns umgängesschema.
    vi vill träffas mer, även på mina barnhelger men då betyder det att jag ska släpa med mig bilbarnstol och vagn till tre bussbyten och gång.
    fan!

  • Margaux

    Dagens i-lands problem är nog att jag blir så förbannat förkyld av AC'n men utan den är det för varmt... Är inte i Norden som ni kanske gissat! Så är jag solbränd på foten också...

  • Tidens Sand

    Mitt största bekymmer är att mitt blodtryck har åkt iväg från stadiga 120/80 till 130/93 och trots iskall dusch så är både händer och fötter stora som fotbollar -.-

    I övrigt är bekymret att min rygg kliar och jag kommer inte åt att klia.

  • Anonym
    Anonym (:() skrev 2012-02-13 19:48:32 följande:
    Singel och kåt
    Skrikandes
      Det går över! Med tiden.. iaf utom då å då(typ vid ägglossning eller när nån man som luktar oförskämt gott råkar stå för nära..)
  • HannaS86

    Just nu är det att min lägenhet är så jäkla kall, bara 18 grader.. Tur att jag har en elmadrass i sängen som jag snart ska gotta ner mig på. Annars skulle det nog vara att jag ligger en hel del efter med att läsa kurslitteratur och att jag är så trött på de himla finnarna jag får av mina p-piller. Har testat de flesta preventivmedel nu och alla ger mig finnar. Gah!!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?