• eulalian

    Vad är ditt största bekymmer idag?

    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

    Jag har en finne på hakan! 

  • Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • eulalian

    Att jag måste duscha och städa. Tänkte skura oxå. Jag borde träna. Zumba i vardagsrummet kanske?

  • emmachristina

    Att FL ska vara fullt av så många hänsynslösa människor som tycker att dom har rätt till att skriva sina "åsikter" precis hur dom vill, oavsett om det sårar andra eller inte. Viss saknad av social kompetens...? 

    Man blir faktiskt ledsen. Speciellt när man får en sådan oförtjänt kommentar som att man "inte borde skaffa barn" när man är höggravid och ska föda inom mindre än en månad. 

    Jag funderar starkt på att avregistrera mig....  Gråter

  • IsDimma

    Att jag är för sjuk för att orka göra något men för frisk för att orka sova bort hela dagen *har tråkigt*


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym
    emmachristina skrev 2012-02-16 10:30:13 följande:
    Att FL ska vara fullt av så många hänsynslösa människor som tycker att dom har rätt till att skriva sina "åsikter" precis hur dom vill, oavsett om det sårar andra eller inte. Viss saknad av social kompetens...? 

    Man blir faktiskt ledsen. Speciellt när man får en sådan oförtjänt kommentar som att man "inte borde skaffa barn" när man är höggravid och ska föda inom mindre än en månad. 

    Jag funderar starkt på att avregistrera mig....  Gråter
    Det finns idioter och puckon överallt i alla former. Det är bara så. Man får öva upp sin självkänsla så att man kan stänga ute deras kommentarer och ja jag vet att det är lättare sagt än gjort. Särskilt när man är höggravid
  • Anonym

    Att jag måste ringa af och redovisa sökta jobb, men först måste jag söka dessa jobb. Jag måste baka bröd och göra ketchup, hinna med att gå ut och gå och även färga håret. Allt detta innan klockan 16.

  • Helle333

    Dagens i-landsproblem:
    1. Dottern är för hostig och snorig för att vi skulle kunna gå på babysimmet idag. Jag som älskar det så =D
    2. Hur jag än vrider och vänder på det behöver jag en till bokylla. Vi har ju bara 6,5 men dem är proppfulla allihop av pärmar, filmer, musik och film. Men nu behöver jag alltså ännu en. Nej jag har ingen lust att slänga något av det som finns i hyllorna heller =D

  • accept

    Dottern sjuk och febrig. Maken har mottagning hela dagen och jag vill gå och träna men har JÄTTEDÅLIGT samvete om jag lämnar dottern till sin mormor, som hon tycker jättebra om. Suck..

  • Anonym (nytt jobb?)

    Att jag drabbats av falsk ischias! Fan vad ont det gör i ena rumphalvan när jag går!

  • Coccolina

    Att jag kämpar för att få CSN att godkänna min ansökan om studiemedel... Saknar 7 KY poäng... Har fått intyg från skolan att det inte är mitt fel med 5 av poängen och att jag kan ta igen de andra två. Så skall försöka göra det INNAN måndag när jag börjar nya skolan... Och kan inte hitta läroboken som behövs för det:-S Gaaaah Samtidigt som min a kassa inte fattar att jag varit arbetslös vara för att jag bestämt mig att plugga nu... Huvudvärk och frustration... mellan CSN, A-kassa och mitt eget minne vet jag inte vad som är värst!!!


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?