• eulalian

    Vad är ditt största bekymmer idag?

    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

    Jag har en finne på hakan! 

  • Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Helle333
    Tidens Sand skrev 2012-02-18 22:32:45 följande:
    Att mina förvärkar inte kan stabilisera sig och övergå till riktiga värkar -.-
    Arsch. Jag håller en tumme på att det sätter igång på riktigt. Jag minns hur frustrerad jag blev när jag var i samma situation. Jag hade ändå "bara" förvärkar i tre dygn. Det var igång regelbundet hela nätterna men avtog alltid nästan exakt kl.7.30 och så hade jag bara en värk i timmen dagtid och så körde det igång och blev regelbundet igen vid 22.30-tiden, var regelbundna fram till 7.30 ja osv tills dagen det äntligen körde igång på riktigt kl.16.00 på måndagen.
  • Tidens Sand
    Helle333 skrev 2012-02-18 23:45:12 följande:
    Arsch. Jag håller en tumme på att det sätter igång på riktigt. Jag minns hur frustrerad jag blev när jag var i samma situation. Jag hade ändå "bara" förvärkar i tre dygn. Det var igång regelbundet hela nätterna men avtog alltid nästan exakt kl.7.30 och så hade jag bara en värk i timmen dagtid och så körde det igång och blev regelbundet igen vid 22.30-tiden, var regelbundna fram till 7.30 ja osv tills dagen det äntligen körde igång på riktigt kl.16.00 på måndagen.
    samma har jag med. de håller i sig under natten, men så fort klockan är runt 10 på förmiddan så är de väck. frustrerande som attans. sen ör de igång igen sakta men säkert efter 5 på eftermiddan.

    nu är mitt största bekymmer, bortsett från förvärkarna, att jag lyckades ge mig själv ryggskott av att ta i för hårt på toa. sjukt ont i ryggen nu som tillägg till förvärkarna.
  • eulalian

    Ekke: idag ser du morgondagen som nervöst, i övermorgon kommer du tänka tillbaka på gårdagen med lycka! Håller tummarna!!

  • Anonym

    att jag är så slö, och trött, att jag inte alls har gjort många knop här hemma... fast det är så mkt jag vill göra, å jag just har röjt ur hela klädkammaren och har så mkt saker jag vill rensa ut och slänga.. men mest bara blir VÄLDIGT trött när jag tittar på det, å går å fastnar här framför datorn istället. *SUCKAR*  Ja ja..

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?