• eulalian

    Vad är ditt största bekymmer idag?

    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

    Jag har en finne på hakan! 

  • Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • UmmHamza

    Jag borde plugga så jag slipper bli återbetalningsskyldig på studiebidraget

  • cajsasmamma

    I natt ska jag sova själv i min stora säng Dottern är hos mormor och Älsklingen är hemma hos sig 25mil härifrån. 

    Vant mig nu igen att sova med mina hjärtan i sängen  

  • Anonym (1)
    Anonym skrev 2012-04-30 20:36:09 följande:
    Vagnen gör henne pigg. Bilen brukar hon oftast somna i... Ja utom på kvällen när hon får sova då. Sist när vi åkte hem ifrån hennes farfar som bor två timmar bort så åkte vi hemåt när det var hennes sovtid. Hon var vaken hela tiden och skrek sig igenom de sista 45min. Likadant gör hon nu. Jag vet snart inte vad vi ska göra för att få henne att somna på kvällarna. Vi kan ju inte ut och köra bil varenda kväll heller =(  Jag blir så fruktansvärt frusterad. Jag vet verkligen inte hur jag ska hjälpa vår dotter att somna. Ingenting fungerar. Nu när hon bara får sova en gång på dagen somnar hon åtminstone inte kl.3 på morgonen, somnar hon när vi nattar henne så vaknar hon en timme senare, om det är jag som går in då somnar hon om hälften av gångerna, när hennes pappa går in skriker hon och gör sig klarvaken och är vaken till 23.
    Alla tips vi får, ingenting funkar. Hon sover inte hela nätterna heller men hon vaknar åtminstone oftast inte flera gånger i timmen längre.
    Har ni testat att äta mindre kolhydrater o socker om det är så att ni ammar?
    Jag har läst om att det fungerat för många!
  • Anonym (1)
    Anonym (1) skrev 2011-12-01 15:56:47 följande:
    Att vi försökt få barn i 3½ år utan att lyckas.

    Att jag snart har en massiv tenta att göra men mår för dåligt för att plugga.

    Att jag måste bestämma mig om jag törs gastric by pass operera mig eller inte.
    1. Vi har lyckats! halvvägs genom en graviditet nu <3
    2. Det gick kanon - högsta betyg!
    3. Det ordnar sig! Jag får bestämma mig nångång när jag slutat amma o vem vet om det ens behövs då :)
  • Anonym
    Anonym (1) skrev 2012-05-01 19:16:27 följande:
    Har ni testat att äta mindre kolhydrater o socker om det är så att ni ammar?
    Jag har läst om att det fungerat för många!
    Funkar inte heller. Det har inte spelat någon roll vad jag ätit mot hennes sömn. Och inte vad hon ätit heller.
  • eulalian
    Anonym (1) skrev 2012-05-01 19:18:03 följande:
    1. Vi har lyckats! halvvägs genom en graviditet nu <3
    2. Det gick kanon - högsta betyg!
    3. Det ordnar sig! Jag får bestämma mig nångång när jag slutat amma o vem vet om det ens behövs då :)
    Jihoo! Grattis! Till alla punkter! =)
  • BlivandeMama

    Att jag börjat tröttna på mitt tråkiga liv och min sambo :S

  • Anonym

    Två bekymmer som hör ihop och återkommer varje dag. Mår illa och har därför svårt att äta riktig mat, blir oftast massa skit. Samtidigt så är byxorna redan tajt och svåra att knäppa. Vet inte hur jag ska kunna dölja magen länge till då det inte funkar att ha en vanlig tröja utan att det syns. Är bara i v16 och hade hoppas på att vänta med att berätta ett bra tag till..

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?