• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin

    Jag kan inte riktigt komma på nåt nytt nick som jag gillar. :/ Får fundera lite.
    Ni andra som bytt, vad knas det blir i huvet först när man ser en bild man känner igen men med ett nytt namn. Kommer ta ett tag att lära sig allas nya namn! :) 

  • MarieClaesson

    Ja ni förstår säkert vem jag är ;) ...Marie är mitt andranamn!

    Vem ska "mysa" i helgen?? Det ska jag i alla fall det borde vara dags för ägglossning snart :D

  • Kravmärkt

    Det blev ett som passar med nicket


    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Kravmärkt

    Eh bilden menar jag givetvis


    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Nellin

    Okej, då får väl jag också byta då. Ska fundera ut något nu,.

  • Nellin

    Ja här är jag. Före detta Kaylie, numera Nellin. Det min sambos smeknamn på mig, och därför valde jag det.

  • Tilly

    Jag behåller mitt nick, även om de hackar min mail så har de ingen glädje av det då jag har varit förutseende nog o ha en mail för just sånt här ifa det blick attaker. De får bara en massa skräppost i så fall o tillgång hit till min FL. Mer roligt blir det inte. Bytte lösenord bara för o säkra lite bättre.

    Tack för hjälpen med listan, vet i tusan vad det var med mig igår. inte blev det rätt alls.

    Jag undrar om det är någon mer än jag som har det så här:

    Många i min närhet  bland annat sambons tre systrar har fått barn eller ska få barn det närmsta halvåret/året. Vi har ju inte gått ut med att vi försöker bli gravida, men hade det tagit sig på första försöket hade vårt barn varit fött nu. Vi hade iaf varit före två av systrarna.
    Nu händer ju dock ingenting. Men alla är på oss om att det borde vara dags för oss snart. Jag har hela tiden kunnat skoja bort detta. Men ju längre tiden går desstu jobbigare tycker jag att det är.

    Nu när det gått över ett år funderar jag därför på om jag iaf till den ena av systrarna ska berätta hur det ligger till. att vi faktiskt försöker för fullt o har så gjort i över ett år men att resultaten låter vänta på sig. Dock är jag rädd för att om jag säger till henne så kommer det komma fram till svärmor. Det är jag inte lika förtjust i tanken på.

    Jag är trött på att inte kunna säga hur det är utan att behöva vara rädd för att "fel" person får veta...

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus