• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin

    Vårväntan: Ja du kan ha missat den fulla stegringen. Så sätt igång och mys innan det är för sent! :) Har ni myst nåt de senaste dagarna? För i så fall kanske ni lyckats pricka. Det tar ju ett tag innan spermierna tar sig upp till äggledaren, där ägget ska befruktas. Så nån dag innan ÄL är också bra att få till. Men kör på nu också om ni kan!

    {#emotions_dlg.flower} 

  • Vårväntanochlängtan
    Nellin skrev 2012-01-25 16:55:18 följande:
    Vårväntan: Ja du kan ha missat den fulla stegringen. Så sätt igång och mys innan det är för sent! :) Har ni myst nåt de senaste dagarna? För i så fall kanske ni lyckats pricka. Det tar ju ett tag innan spermierna tar sig upp till äggledaren, där ägget ska befruktas. Så nån dag innan ÄL är också bra att få till. Men kör på nu också om ni kan!

    {#emotions_dlg.flower} 
    Ja vi fick till det igår och jag ska se till att få lite mys ikväll och kanske imorgon med Glad så hoppas jag på att vi lyckas pricka. Innan dess har vi haft sex ungefär varannan eller var tredje dag så nu är det bara att hålla tummarna. Får jag lika blankt imorgon så får jag väl se det som att jag har haft ÄL.

     
  • Nellin

    Men då så, då har ni ju gjort det som behövs. Resten får moder natur ta hand om! :)

  • Nellin

    Jaha, nu kommer det lite ljusbruna flytningar. Typiskt. Med alla symptom som ökat den senaste veckan, och som ALDRIG visat sig förut, så trodde jag verkligen att det tagit sig denna gång. Efter ett ÅRS kämpande...

    Nu tänker säkert många av er: "Men herre gud, det är ju bara flytningar och behöver inte betyda nånting alls. Ryck upp dig kvinna!" - Ja, det är bara flytningar och jag ska rycka upp mig och bli hoppfull igen. Men jag måste bara få krascha i fem minuter och bli riktigt besviken på flytningarna (som trots allt är ett tecken i fel riktning), en liten liten stund. Så jag säger såhär nu: FY FAN OM DET INTE TAGIT SIG OCH OM KROPPEN HAR LURAT MIG DEN HÄR GÅNGEN!!! Då måste jag nog ligga under ett riktigt gammalt och fult täcke ett tag.

    Nu så... nu har jag fått tyckt synd om mig själv. 

  • Vårväntanochlängtan
    Nellin skrev 2012-01-25 19:07:05 följande:
    Jaha, nu kommer det lite ljusbruna flytningar. Typiskt. Med alla symptom som ökat den senaste veckan, och som ALDRIG visat sig förut, så trodde jag verkligen att det tagit sig denna gång. Efter ett ÅRS kämpande...

    Nu tänker säkert många av er: "Men herre gud, det är ju bara flytningar och behöver inte betyda nånting alls. Ryck upp dig kvinna!" - Ja, det är bara flytningar och jag ska rycka upp mig och bli hoppfull igen. Men jag måste bara få krascha i fem minuter och bli riktigt besviken på flytningarna (som trots allt är ett tecken i fel riktning), en liten liten stund. Så jag säger såhär nu: FY FAN OM DET INTE TAGIT SIG OCH OM KROPPEN HAR LURAT MIG DEN HÄR GÅNGEN!!! Då måste jag nog ligga under ett riktigt gammalt och fult täcke ett tag.

    Nu så... nu har jag fått tyckt synd om mig själv. 
    usch förstår att det är jobbigt, men i en annan tråd här på FL var det en tjej som hade haft en annorlunda mens än vad hon var van vid och när hon tog test senare var hon trots allt gravid, hur fina streck som helst (hon la upp bild) Så ge inte upp hoppet men krascha du på en liten stund och så hoppas jag det känns bättre sen {#emotions_dlg.flower} Unna dig något extra också kanske, tycker jag om att göra när jag är lite down, typ bad, film eller lite godis :) Kram
  • Kravmärkt

    Nellin- trots kontentan av inlägget så drog jag på smilbanden. Inte åt skitflytningarna men åt ditt sätt att skriva det Hoppas verkligen att din mens förblir borta och att du är gravid.

  • BaPumba

    Nellin: Nej usch va tråkigt! Bruna flytningar brukar ju tyvärr ofta vara tecken på att mensen e på G (iallafall för mig), men det behöver ju inte vara så. Det är ju inte ovanligt att man får sådana flytningar när man skulle haft mens, fast man är gravid. Jag hoppas verkligen att det är så för dig och att kroppen inte grundlurat dig så! Jag tycker inte att du ska lägga dig under ett gammalt fult täcke, utan under ett riktigt fluffigt och mysigt täcke, det är helt ok att tycka synd om sig själv en stund!

  • Hoppas 2012
    Nellin skrev 2012-01-25 19:07:05 följande:
    Jaha, nu kommer det lite ljusbruna flytningar. Typiskt. Med alla symptom som ökat den senaste veckan, och som ALDRIG visat sig förut, så trodde jag verkligen att det tagit sig denna gång. Efter ett ÅRS kämpande...

    Nu tänker säkert många av er: "Men herre gud, det är ju bara flytningar och behöver inte betyda nånting alls. Ryck upp dig kvinna!" - Ja, det är bara flytningar och jag ska rycka upp mig och bli hoppfull igen. Men jag måste bara få krascha i fem minuter och bli riktigt besviken på flytningarna (som trots allt är ett tecken i fel riktning), en liten liten stund. Så jag säger såhär nu: FY FAN OM DET INTE TAGIT SIG OCH OM KROPPEN HAR LURAT MIG DEN HÄR GÅNGEN!!! Då måste jag nog ligga under ett riktigt gammalt och fult täcke ett tag.

    Nu så... nu har jag fått tyckt synd om mig själv. 
    Så tänker jag inte alls om dig gumman, jag får alltid såna flytningar 3-4 dagar innan mens så tro mig, jag vet hur det känns! Hatar dom där flytningarna! Självfallet får man vara besviken. Jag blir knäckt de månader de kommit för mig, då vet jag ju liksom.....
    När var bim?

    Kram Hjärta
  • Adnil76

    Nu tar jag en liten FL-paus för att slappna av och inte tänka så mkt på ÄL o BIM o allt! Lycka till alla, vi ses framöver. Hoppas fler av er är borta ur tråden då jag kommer tillbaks, om ni förstår vad jag menar. ;) Kram så länge!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus