• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • ThereseJonsson86

    Sen igår kväll fick en jätte konstig mellan blödning eller vad vi nu ska kalla det. Var i tisdags på cellprovstagning, kanske man kan få en "blödning" av det? Har aldrig varit på något sånt tidigare. Någon som har erfarenhet av detta? Är över en vecka kvar tills jag ska ha mens.

  • Söndermarken

    Håller verkligen tummarna JZ

    Nu är jag lite tillbaka, mensen är slut och det finns en framtid igen.
    Om man skall se något positivt med detta så är det att jag känner verkligen hur våra bands därhemma knyts starkare och starkare och att vi mår lite bättre av att vi lixom insett att det kommer vara lite svårare för oss. Det gör oss starka tillsammans på nått sätt.

    Vi kan inte riktigt bestämma oss för om vi skall avvakta eller inte, så vi låter det bara vara just nu, vi pratar inte så mycket om sexandet utan gör det när vi har lust och försöker att inte känna press.


    www.hallegårde.se
  • JZ79
    ThereseJonsson86 skrev 2012-02-23 09:32:58 följande:
    Sen igår kväll fick en jätte konstig mellan blödning eller vad vi nu ska kalla det. Var i tisdags på cellprovstagning, kanske man kan få en "blödning" av det? Har aldrig varit på något sånt tidigare. Någon som har erfarenhet av detta? Är över en vecka kvar tills jag ska ha mens.
    kanske kan vara en sån där nidblödning annars??

    -------------------

    Fortfarande ingen mens här......Obestämd
  • Hoppas 2012
    ThereseJonsson86 skrev 2012-02-23 09:32:58 följande:
    Sen igår kväll fick en jätte konstig mellan blödning eller vad vi nu ska kalla det. Var i tisdags på cellprovstagning, kanske man kan få en "blödning" av det? Har aldrig varit på något sånt tidigare. Någon som har erfarenhet av detta? Är över en vecka kvar tills jag ska ha mens.
    JZ79 skrev 2012-02-23 20:40:09 följande:
    kanske kan vara en sån där nidblödning annars??

    -------------------

    Fortfarande ingen mens här......Obestämd
    Tänkte också på nidis Therese som JZ skriver....hoppas!

    JZ vilken dag är du på?
  • BaPumba

    Spännande väntan JZ79, hoppashoppas!

    Söndermarken: Så bra att er relation blir starkare, vad härligt! Det kan ju vara lurigt med just relationen för en del, när det blir så mycket fokus på barnverkstad och sexet blir ett "måste", skönt att det inte blivit så för er!

    Jag tycker själv att allt känns lättare sedan jag insett och accepterat att det helt enkelt kommer ta tid för oss och att vi kanske behöver hjälp (har startat en utredning).

    Hur har det förresten gått med stödfamiljs-planerna?

  • BaPumba

    Adnil: Jag har inga erfaremheter av Pergotime, bara hört om det, men berätta gärna hur det går jag är nyfiken!

  • JZ79

    Mensen kom idag Skrikandes
    ..bim+3

    Ska bryta ihop några dagar å sen får vi försöka hitta lust och kraft till försök nr 9, skam den som ger sig!! Obestämd

  • ThereseJonsson86

    Vågar inte tro för mycket på att det ska vara en nidblödning, vill inte hoppas så mycket för att sedan mötas av en ännu större besvikelse. Blöder fortfarande i alla fall, lite rött nu istället för brunt. Men ytterst lite lite och har inte ont - Vilket var väldigt viktigt för min sambo att jag inte hade, han trodde direkt att något var fel och ville vi skulle ringa barnmorskan :) Söt han är. Ringer väl om det fortfarande blöder om några dagar.

    Ni får hoppas åt mig :)

  • Hoppas 2012
    JZ79 skrev 2012-02-24 09:40:08 följande:
    Mensen kom idag Skrikandes
    ..bim+3

    Ska bryta ihop några dagar å sen får vi försöka hitta lust och kraft till försök nr 9, skam den som ger sig!! Obestämd
    Kram
  • Söndermarken

    Bapumba: tack:)

    Tyvärr kommer det nog inte bli riktigt som vi har tänkt oss med barnen. Tydligen har omständigheterna ändrats utan att vi riktigt visste om det, så just nu är det osäkert hur det blir, vi får vänta och se.
    Så det skall vi göra och när vi sedan vet mera korrekt så får vi se om vi eventuellt förtsätter på det spåret eller ej.

    Rätt stor skillnad på en familj som man redan känner och en helt främmande.

    JZ: f-n, samla dig ett tag så ses vi igen, jag brukar tänka att varje månad kommer jag närmare än jag var förut :)
    stor kram!


    www.hallegårde.se
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus