• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Maramina
    Nellin skrev 2012-02-24 15:08:03 följande:
    Maramina: STORT GRATTIS! Gud så härligt! Vilken start på våren, va? :)
    Underbar start!

    Lustigt dessutom att det tog lika lång tid för den här som med ettan. Fast med ettan så var jag aldrig orolig för att det skulle gå fel. Det är jag den här gången.
  • BaPumba
    Söndermarken skrev 2012-02-24 10:11:21 följande:
    JZ: f-n, samla dig ett tag så ses vi igen, jag brukar tänka att varje månad kommer jag närmare än jag var förut :)

    stor kram!



    Vilken härlig kommentar, den ska jag lägga på minnet! Helt rätt tänk :)
  • BaPumba

    Maramina: Aaahh va härligt med plus, yes!! Stort grattis! Det kanske är det som är knepet för att lyckas, kvalitet istället för kvantitet vid ägglossning :)

  • JZ79
    Maramina skrev 2012-02-24 12:10:31 följande:
    Storken har meddelat leverans i slutet av oktober, början av november...
    Grattis!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Maramina

    BaPumba: Det kan ju vara värt att testa iaf!

    Jag körde förresten med rosenrot och bidrottninggele (Royal Jelly) den här månaden men jag vet inte om de har bidragit till plusset eller inte. Någon mer som testat kombinationen eller något av det? Detta var andra månaden jag körde kombinationen

  • Adnil76

    Grattis Maramina!

    Dag 4 med Pergotime här. Inga biverkningar. Sista tabletten imorrn och sen blir det VUL på torsdag för att se så att det inte är för många ägg i omlopp. Två är ok, men är det fler än så måste vi allt fundera. Även om oddsen är små att alla ägg befruktas.

  • Tilly
    JZ79 skrev 2012-02-22 18:38:38 följande:
    Tilly, hur har det gått??? testade du idag?

    Ingen tant här...har nu gått 1 dag över tiden Förvånad, men vågar inte hoppas...kärringen har lurat mig förr Obestämd Testar imorgon bitti, ska till läkaren imorgon...vill ta ett test för jag vet han kommer fråga om jag är gravid innan vi diskuterar hur vi ska göra med mediciner mot min reumatiska värk..
    Jag testade, det var negativt o en dag senare kom mensen. Är lite jobbigt med allt nu så är inte inne på FL så ofta därav den sena uppdateringen. Nu har det gått 1 år sen jag slutade med p-piller så vi är väl på försök 10 eller nått sånt. Urk...

    Är inte så sugen på o försöka nu de närmsta månaderna eftersom då blir det bebis runt dec. Vill försöka undvika den månaden som det går.
  • Ciccie86

    Tilly, då är vi på samma försök då, men jag slutade med p-plåster i september 2010. Så lång tid har gått.
    Ikväll fick jag en känsla av hopplöshet och känner mig supernere :( Känns som att det aldrig kommer bli vår tur :( Ska träffa en vän till mig på tisdag som är gravid i vecka 32.. Jag ser fram emot att träffa henne, samtidigt som det gör så himla ont inombords. Allt jag vill är att bli gravid, känner mig så hemsk :( Orkar inte längre snart, känns som evigheter och tiden bara går :( Kram på er

  • BaPumba

    Ciccie86: Jag känner igen den hopplösa känslan, men jag drabbas inte av den så ofta längre. Nu har ni ju försökt snart ett år och har därmed rätt att söka hjälp. Kanske inte känns så lockande, men jag själv kände mig genast mer lättad när jag kontaktat gyn för att starta en utredning. Vi har knappt påbörjat utredningen, men oavsett vad den visar känner jag mig mer hoppfull nu än någonsin, det finns mycket hjälp man kan få! Ge inte upp, pluset kommer till oss alla tror jag, förr eller senare.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus