• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Adnil76

    Längtar7580 - det verkar vara väldigt olika detdär, om de kollar äggen eller inte. Kan du inte få en koll om du nu har ont. Inte så kul att sexa heller om man har ont.

    Jag känner mig som vanligt. Ska bli spännande att kolla. Lite som på påsken - leta ägg liksom. :)

  • Nellin

    Adnil: Eller ska jag kalla dig Påskharen? Så spännande det ska bli att höra hur dina ägg ser ut! Och att du använder ordet 'rafflande' gjorde min morgon. Hehe... Drömmer Lycka till!

  • Adnil76

    Hittade finfina (påsk?)-ägg. Ett på gång från ena äggstocken och ev ytterligare ett från den andra. Så vi har alltså (möjligen) två chanser att bli gravida denna månad! Nu jävlar ska här gökas!

  • Vårväntanochlängtan
    Nellin skrev 2012-03-01 00:21:49 följande:
    Vårväntan: Ja det ska bli spännande att testa. :) Hoppas att det funkar lika bra för mig som det verkar göra för alla andra. Testar vid nästnästa ägglossning och hoppas på januaribebis! Hoppas att du slipper testa BDG och att det tagit sig redan! Uppdatera!!! :)
    Ja det hoppas jag med såklart Glad Än så länge är det ingenting nytt men så har jag ju inte heller BIM förrän runt den 8 mars så än finns det tid {#emotions_dlg.flower}
    Adnil76 skrev 2012-03-01 16:58:17 följande:
    Hittade finfina (påsk?)-ägg. Ett på gång från ena äggstocken och ev ytterligare ett från den andra. Så vi har alltså (möjligen) två chanser att bli gravida denna månad! Nu jävlar ska här gökas!
    You go girl!
  • Aaster

    Det var ett tag sen jag skrev. Jag fick ÄL kring sex dagar efter beräknat och tyckte att Apiforce hade rubbat min cykel så mycket att jag aldrig skulle ta det igen.

    Men, nu är jag gravid!!!

    Efter 10 månader och ännu fler försök! Jag kände verkligen effekt av Apiforce BDG och jag tror den återställde hormonbalansen efter mitt tidiga missfall i somras. Kram på er och Nellin, tack för dina kloka inlägg!

  • Nellin
    Aaster: STORT GRATTIS till din graviditet! Idag har jag läst om minst 30 olika kvinnor som blivit gravida direkt när de börjat med Apiforce. Det verkar ju vara mirakelkur verkligen! Jag ser fram emot att börja försöka nästa månad. Har redan börjat äta nu så det blir spännande att se om jag märker av nån ägglossning. :) Så glad för din skull!
  • cindy03
    Aaster skrev 2012-03-01 20:50:15 följande:
    Det var ett tag sen jag skrev. Jag fick ÄL kring sex dagar efter beräknat och tyckte att Apiforce hade rubbat min cykel så mycket att jag aldrig skulle ta det igen.

    Men, nu är jag gravid!!!

    Efter 10 månader och ännu fler försök! Jag kände verkligen effekt av Apiforce BDG och jag tror den återställde hormonbalansen efter mitt tidiga missfall i somras. Kram på er och Nellin, tack för dina kloka inlägg!

    Jag följer er fortfarnde här i tråden. Aaster GRATTIS!!

    Kram till er andra och hoppas ni plussar snart!! 

      
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus