• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin

    Söndermarken: Hipp hipp hurraaaa! Grattis på din dag!

    Adnil: Heja heja!!! 

  • Ciccie86

    Grattis på födelsedagen :)
    Här kom mensen i natt, på dag 30.. Men enligt kalendern så är det BIM-3 idag.. Verkar ha 30 dagars cykel nu. Har världens mensvärk :( Knappt kunnat sova i natt. Nä Mensen kom i natt så började jag gråta, trodde verkligen det hade tagit sig denna gång :( Försök 11 nästa månad då.. Kram

  • Hoppas 2012
    Ciccie86 skrev 2012-03-04 12:26:41 följande:
    Grattis på födelsedagen :)
    Här kom mensen i natt, på dag 30.. Men enligt kalendern så är det BIM-3 idag.. Verkar ha 30 dagars cykel nu. Har världens mensvärk :( Knappt kunnat sova i natt. Nä Mensen kom i natt så började jag gråta, trodde verkligen det hade tagit sig denna gång :( Försök 11 nästa månad då.. Kram
    Nej!!! Fy vet hur det känns!
    Styrkekram!
  • Ciccie86

    Ja det känns tungt :( Fick just veta att en vän är gravid, i vecka 16. Hon o hennes sambon har försökt med syskon till sonen sedan sommaren 2010. Så är jätteglad för Hennes skull!
    Svågern plus flickvän berättade för oss igår att de nu ska börja försöka få barn. Mycket nu... Känner mig bara allmänt nedstämd och ledsen! Usch. Kram på er!

  • Vårväntanochlängtan

    Hej tjejer{#emotions_dlg.flower}, beklagar mens för er som har fått det. Skittråkigt! rent ut sagt. Jag har BIM om 2 dagar men känner inget direkt annorlunda i kroppen så jag tror tyvärr inte det har blivit något den här gången hellerRynkar på näsan Det enda konstiga är i så fall att jag inte har ont i brösten som jag brukar ha vid denna tiden


  • LTL

    Hej tjejer,
    Jag är en av dem som har läst denna tråd ett tag men ännu inte skrivit något.
    Hänger annars i tråden 'Nu jäklar kööör vi mars/april bruttor!' www.familjeliv.se/Forum-1-336/m63802678.html

    Tänkte bara kolla med er som verkar ha varit med ett tag. Idag fick jag mens för sjunde gången sedan vi betämde oss för att försöka bli gravida. Är så ledsen och nedstämd. Känner mig så otroligt ensam då alla vänner och bekanta är gravida / har barn, och ingen verkar ha några problem överhuvudtaget.
    HUR ska man orka känna sig som världens största förlorare varje månad..? Vad har ni för tips för att jag ska lyckas hålla mig över ytan..?

  • Nellin
    Vårväntan: Hur har det gått? BIM idag väl? Testat?

    LTL: Välkommen hit! Jag tror att nästan alla i den här tråden har frågat sig samma sak som du. Hur pallar man att misslyckas hela tiden? Jag tror att alla måste hantera det på sitt sätt. Jag och min sambo tog en helpaus efter ett års försökande, vi har fortfarande paus och det kändes verkligen som att kliva ur en bubbla. Ska börja försöka igen nästa månad tror jag, och vi har rätt till hjälp om vi vill. Sedan vi startade pausen har jag mått MYCKET bättre. Jag är gladare, piggare och njuter av allt härligt som finns i mitt liv. Det var länge sedan vill jag lova!

    En paus är något som Jag kan rekommendera att testa. Man måste vila från all press ibland, bara rå om varandra, göra sånt man blir glad av och bara leva och vara människa ett tag. Det kanske inte funkar för dig, men det är mitt tips. Annars, prata med någon om det. Du kanske behöver få hjälp att sörja lite?

    Jag hoppas du får ditt plus snart! 
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus