• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin
    Kastrull och Mammave, GRATTIS! Gud så härligt med plus! Jag hoppas verkligen ni kan smitta ner hela tråden!

    Söndermarken:  Okej, jag har ingen erfarenhet av kopparspiral, men jag tycker det låter bra att du inte ska ta hormoner. :) Och jag hoppas såklart att din "skendräktighet" egentligen faktiskt är dräktighet! En vecka går fort och jag håller mina tummar för dig. Vilket datum är BIM?

    Solen skiner ute och jag är på strålande humör. Tänk så mycket enklare hela livet känns med en blå himmel och ljus! Jag tror faktiskt att vi ska börja försöka igen nästa månad, på allvar. Jag har ätit bidrottninggelé denna månad, men har inte känt av någon ÄL. Nu har jag ju PCO så ägglossning är dessvärre en bristvara. Mensen borde komma om typ 1,5 veckor och då ska jag äta bidrottninggelé igen. Man vet aldrig! Hoppas jag kan få igång ÄL så vi har en chans. Jag vet att jag borde skicka in pappren till fertilitetskliniken, men jag pallar inte ännu. Så några gånger till på vanligt hederligt vis. Jag menar, jag klagar inte på hemma-metoden! Flört

    En stor vårkram till er allihopa! 
  • Knasan86

    Stort grattis till er som plussat! Jag är idag på 4+2! Långt kvar till vecka 12 men man måste försöka att njuta! Det här är så häftigt! Jag hoppas alla ni andra plussar på nästa försök!

  • Vårväntanochlängtan

    Grattis till era pluss tjejer!
    Jag fick dessvärre mensen inatt och känner mig lite slagen i magen faktiskt Rynkar på näsan 

    Ska tillåta mig att vara bitter ett par dagar nu innan det är dags för en ny cykel där jag ska försöka bry mig lite mer om mig själv och vårda vårt förhållande med massa kärlek 


  • Ciccie86

    Beklagar att mensen kom :( Vi får ta nya tag igen! Här ska det börja mysas rejält.. jag vet inte riktigt när jag har ÄL, så vi kör fr.om nu och framåt. Hann inte börja ta BDG denna månad då mensen hann komma innan jag fick hem BDGn. Får bli nästa månad :) Vi fick en ny säng i lördags och den ska invigas nu ;) Kram på er

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus