• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • kanske 4a
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-18 11:32:05 följande:
    Vet inte vad jag ska säga eller tro tjejer, mår skit..verkligen.
    Varit på stranden hela dagen och kommer hem o går på toa o det kommer ganska mycket rött...mens 3 dagar för tidigt??

    Fy fan alltså....

    Hur mår du idag?
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Adnil76 skrev 2012-03-20 12:28:06 följande:
    Nellin - Hoppas det var ÄL på gång då. Här är det väntan... Seeeegt...

    Håller med, fy sjutton vad segt det går. Dag 4 och jag börjar se ljuset i tunneln igen.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Rebster
    barreliten skrev 2012-03-20 12:26:38 följande:
    Jag ska på VUL på måndag, får hålla tummarna på att det börjat växa nått litet ägg :)
    Spännande! Blir det insemination för er eller hur blir det?
  • cindy03

    Hej tjejer!

    Nu känner jag mig någorlunda bra och hoppas att vi snart kan försöka igen....
    det var en stor sorg detta och jag var inte alls förbered att det skulle kännas så....

    Min lilla familj har varit helt förkrossat, dem har gråtit och gråtit....Och min minsting har frågat om han har blivit storebror? så för deras skull har vi en ängel uppe i himlen...

    Håller tummarna för många plus i denna tråd!!!

  • Söndermarken

    Hej på er, mensen kom som ni säkert förstod och jag låste in mig ett tag rent mentalt känner jag.

    Vi står nu lite rådlösa, vi planerar bröllop i juni 2013 och vill helst inte både av ekonomiska och känslomässiga själ vara gravida eller nyblivna föräldrar runt detta. Varje sak har sin tid och sin njutning. Så nu är vi väl rätt inne på att sluta helt och ha uppehåll tills vi blivit man och hustru, väldigt blandade känslor må jag säga


    www.hallegårde.se
  • barreliten
    Rebster skrev 2012-03-20 18:26:55 följande:
    Spännande! Blir det insemination för er eller hur blir det?
    Nä vi får köra på som vanligt ett tag till. Bytte läkare vid årsskiftet så nu är vi lite tillbaka på ruta ett....
    Har ätit Pergotime förut men dom hjälpte inte, men min nya läkare tror att pergotime i kombination med Divina Plus ska hjälpa.
    Så det är därför jag är lite extra nyfiken på om det gjort nån skillnad att jag börjat med Divina
  • Hoppas 2012
    kanske 4a skrev 2012-03-20 12:54:22 följande:
    Hur mår du idag?
    Tack för att du frågar, kom hem igår från resan. Inte ens behövt mer än trosskydd denna gången så vet inte vad som hände med mensen men men...är ledsen att det inte gick men what to do :(

    Hur mår du?
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus