• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Josefinasfina

    Tack!! Det var Bm som sa åt mig att testa igen!!! Så jag testade på jobbets toalett!! Svårt att inte skrika när jag kom ut därifrån!!! Jag ringde ju tom till Gyn igår för en tid eftersom min mens har börjat strula!!

  • BaPumba

    Grattis Josefinasfina! Åhhh va härligt!!! Det är som med Triss verkar det som, det händer när man minst anar det. :)

  • Adnil76

    Grattis Josefinastina!

    Själv fick jag som väntat mens idag och även om jag var förberedd så kändes det som ett slag i magen. För varje månad som går blir det svårare och svårare att resa sig efteråt och komma igen. Tung dag idag...

  • snorpan88
    Josefinasfina skrev 2012-04-11 11:44:29 följande:
    JAG ÄR GRAVID!!! 3 negativa men idag bim + 7 och jag plussade imorse!! Jag är så glad med samtidigt livrädd!!!! På försök 10 funkade det!!!!!!!!!!! Jag sitter på jobbet ochnästan skakar!!!!
    Jättegrattis!

    Jag har följt den här tråden ett tag nu, men nu kunde jag inte hålla mig från att skriva längre. Det är så mysigt när någon blir gravid, när man själv längtar och försöker få barn. Hoppas att allt går bra för dig! Och jag hoppas få följa dig under den här häftiga tiden av livet! :)
  • mamma0702
    Josefinasfina skrev 2012-04-11 11:44:29 följande:
    JAG ÄR GRAVID!!! 3 negativa men idag bim + 7 och jag plussade imorse!! Jag är så glad med samtidigt livrädd!!!! På försök 10 funkade det!!!!!!!!!!! Jag sitter på jobbet ochnästan skakar!!!!
    Åh va roligt! GRATTIS Skrattande
    Oliver 20070210
  • Nellin
    Josefinasfina: Men vad härligt! Ett stooort grattis till er! Den här tråden behövde verkligen ett plus, så nu får du se till att sprida gravidbaciller här inne till oss andra. :)

    Själv hoppas jag på att BDG hjälper mig få ÄL. Om den kommer så bör den göra det runt måndag-tisdag. Därför börjar jag testa redan i morgon med ÄL-stickor för att inte missa den. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!! Försök nummer 13, nu jävlar! 
  • Josefinasfina
    Nellin skrev 2012-04-11 17:25:21 följande:
    Josefinasfina: Men vad härligt! Ett stooort grattis till er! Den här tråden behövde verkligen ett plus, så nu får du se till att sprida gravidbaciller här inne till oss andra. :)

    Själv hoppas jag på att BDG hjälper mig få ÄL. Om den kommer så bör den göra det runt måndag-tisdag. Därför börjar jag testa redan i morgon med ÄL-stickor för att inte missa den. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!! Försök nummer 13, nu jävlar! 
    TACK!
    Kan ju verkligen vara utan betydelse men jag åt BDG denna gång:) Hade en gång tidigare prövat det 6 månader sedan men nu hände något:) Jag åt från mens till Äl.

    Jag håller tummarna!

     
  • Nellin

    Ja det är otroligt många som säger att de försökt länge och när de till slut ätit BDG så har det tagit sig på första eller andra försöket. Så nåt mirakulöst verkar det ju vara. Jag hoppas verkligen att det funkar för mig också!

    Lycka till nu och glöm inte skriva då och då så vi får höra hur du har det på resan! 

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus