• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • mamma0702

    hua,hua..va träligt ni måste ha det med mens som inte kommer och hit och dit med allt Rynkar på näsan känns som att jag inte ens är i närheten av allt ni går igenom ni tappra tjejer! Jag har ju mens ganska punktligt ändå med utslag på äl stickan varje månad.Och världens bästa pojke på 5 år . Ska dock tempa denna månad för att se OM det verkligen  finns ägg som släpper ? Då man börjar bli till åren Obestämd jaja..så gammal är jag inte men ändå så blir man lite oroligRynkar på näsan

    Fick en liten tår i ögat när min 5 åriga son stod på dagis imorse när jag precis skulle lämna honom och sa - Jag ska oxå bli storebror mamma.. när du har en lillebror eller syster.   - Ja jag hoppas det sa jag Gråter har inte pratat alls om syskon eller nånting med honom men han ser väl att alla andra får..För det känns som att alla andra på dagis har eller ska få syskon.
    Håller tummarna att det blir denna gång vilket sker förhoppningsvis i helgen Glad

    Kram till er alla!


    Oliver 20070210
  • cindy03
    mamma0702 skrev 2012-04-23 18:14:27 följande:
    hua,hua..va träligt ni måste ha det med mens som inte kommer och hit och dit med allt Rynkar på näsan känns som att jag inte ens är i närheten av allt ni går igenom ni tappra tjejer! Jag har ju mens ganska punktligt ändå med utslag på äl stickan varje månad.Och världens bästa pojke på 5 år . Ska dock tempa denna månad för att se OM det verkligen  finns ägg som släpper ? Då man börjar bli till åren Obestämd jaja..så gammal är jag inte men ändå så blir man lite oroligRynkar på näsan

    Fick en liten tår i ögat när min 5 åriga son stod på dagis imorse när jag precis skulle lämna honom och sa - Jag ska oxå bli storebror mamma.. när du har en lillebror eller syster.   - Ja jag hoppas det sa jag Gråter har inte pratat alls om syskon eller nånting med honom men han ser väl att alla andra får..För det känns som att alla andra på dagis har eller ska få syskon.
    Håller tummarna att det blir denna gång vilket sker förhoppningsvis i helgen Glad

    Kram till er alla!

    åhh jag vet hur det känns när barnen frågar efter syskon..... Min bror och hans familj var på besök i helgen och när mina barn fick hålla hans bebis så sa  dem mamma jag vill också ha en bebisRynkar på näsan Då gick tankar åt våra knoddGråter.....Hoppas att det  snart är  våra tur igen. Håller tummarna!Skrattande
  • Ciccie86

    Hej tjejer!
    Idag var jag och tog tester igen, omgång 2. Så idag är jag på dag 21 i min cykel och doktorn ska nu kolla om jag har haft ÄL. Så nu inväntar jag svar gällande om jag har mens (gjorde tester på dag 3 i cykeln) och om jag har ÄL (dag 21 i cykeln)... Så nu får vi iallafall veta om jag har grund förutsättningarna för att bli gravid! Är både rädd och nyfiken.. Har åkt på en härlig förkylning också :( Blä! BIM den 4e maj enligt kalendern.. Någon som har BIM i samma veva? Kram på er

  • Hoppas 2012
    Jag har haft så ont i magen idag och uppsvälld, åt nästan ingen lunch och fick inte i mig middag. Blödde ju igår och lite idag men sen bara lite brunt.
    Jäkla skit att ha så ont i magen. Bokade tid hos gyn idag också. 
  • Hoppas 2012
    mamma0702 skrev 2012-04-23 18:14:27 följande:
    hua,hua..va träligt ni måste ha det med mens som inte kommer och hit och dit med allt Rynkar på näsan känns som att jag inte ens är i närheten av allt ni går igenom ni tappra tjejer! Jag har ju mens ganska punktligt ändå med utslag på äl stickan varje månad.Och världens bästa pojke på 5 år . Ska dock tempa denna månad för att se OM det verkligen  finns ägg som släpper ? Då man börjar bli till åren Obestämd jaja..så gammal är jag inte men ändå så blir man lite oroligRynkar på näsan

    Fick en liten tår i ögat när min 5 åriga son stod på dagis imorse när jag precis skulle lämna honom och sa - Jag ska oxå bli storebror mamma.. när du har en lillebror eller syster.   - Ja jag hoppas det sa jag Gråter har inte pratat alls om syskon eller nånting med honom men han ser väl att alla andra får..För det känns som att alla andra på dagis har eller ska få syskon.
    Håller tummarna att det blir denna gång vilket sker förhoppningsvis i helgen Glad

    Kram till er alla!
    Känner sig inte så tapper :(

    Gulle din lille son 
  • Nellin

    Jaha... fått spottings idag. Jag har ALDRIG spottnings, och dessutom är det mer än en vecka kvar till mens. Är på dag 24 idag och har egentligen MINST 33 dagar, men oftast fler. Kan bidrottninggelén verkligen korta ner så enormt? Ska jag förvänta mig att mensen kommer nu eller vad pysslar kroppen med?

  • Vårväntanochlängtan
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-23 20:51:58 följande:
    Jag har haft så ont i magen idag och uppsvälld, åt nästan ingen lunch och fick inte i mig middag. Blödde ju igår och lite idag men sen bara lite brunt.
    Jäkla skit att ha så ont i magen. Bokade tid hos gyn idag också. 
    Provat att ta ett grav. test? Du kan ju faktiskt vara gravid trots blödning. Hoppas för din skull{#emotions_dlg.flower}
  • Hoppas 2012

    @vår
    Inte tagit då jag glömde sånt när jag började blöda. Får kanske ta ett.

    @nellin
    Kan det inte vara nidis då?!

  • Nellin
    Hoppas: Ja ta ett test vettja! För min egen del så är det nog inte nidis, för jag var ju dundersjuk under ÄL (som jag inte ens vet om jag hade), så chansen är nog näst intill obefintlig. Vi missade dom dagarna helt tack vare kräksjukan. Så jag vetetusan vad kroppen gör. Det måste ha med BDG att göra...
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus