• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Kravmärkt
    kanske 4a skrev 2012-06-07 12:41:11 följande:
    Så här blev DocMorris

    Det syns!! Hoppas du fortsätter testa och visar så vi får se en stegring
  • barbarmama

    Gjorde precis ett clearblue graviditetstest, självklart så var det super negativt! :( är på BIM +3 idag men ingen mens i sikte. Tycker att mensen kan komma nu om jag inte är gravid, så vi kan försöka igen.. Verkar som även 9:e försöket misslyckades :'(

  • mamma0702

    Bim idag .. Trodde mensen kom imorse , blödde när jag gick på toa imorse men inget sen dess .. Mysko, har aldrig varit med om det förr ?? drar lite i magen men inget mer .. Bra eller dåligt? Ingen aning :)

  • mammave

    Kanske4: ser skugga på det nedre :)

    Funderar på vad min kropp håller på med: testade postivit på äl i tisdags och hade lite brunaktiga äl-flytningar, vilket inte var ngt konstigt. Men efter dessa äl-flytningar har det kommit lite torrt brunt när jag torkat mig i går och i dag. Är det helt kört att hoppas på en bebis då? Vad är det bruna torra? Torkat blod? Varför kommer det hela tiden lite? Någon som kan mer än jag som ha ren idé?

  • Nellin
    Kanske 4a: Jamenvisst! Det där testet ser ju positivt ut! Jag sparar såklart på mitt grattis ett par dagar till, men fortsätta testa för tusan, för det ser ljust ut! Hoppas hoppas!

    Var köper du de där testen? Vad kostar? 
  • Nellin

    Idag är jag på dag 12 i cykeln. Tar ett ägglossningstest om dagen just nu, då det är väldigt tidigt fortfarande, men har tänkt ta två om dagen sen om några dagar. I förrgår och igår vad testen helt blanka. Idag är där ett suupersvagt streck, så vem vet... det kanske blir starkare och starkare nu kommande dagar! :) Det skulle vara en riktigt häftig upplevelse att få ÄL. I så fall kan jag nog tacka RR och BDG.

    Var och knatade runt på marknadsafton idag och där fanns ju hur mycket bebiskläder som helst. Ni vet, vi har ju försökt så länge så vi har ju redan bestämt namn och en massa annat. Vi har ju haft ett tag på oss att diskutera kring det så... Och nu är längtan så himla stor, jag tror jag smäller av.

    Måtte det vara dags nu i juni! 

  • Två döttrar och en son
    Nellin skrev 2012-06-07 20:09:54 följande:
    Idag är jag på dag 12 i cykeln. Tar ett ägglossningstest om dagen just nu, då det är väldigt tidigt fortfarande, men har tänkt ta två om dagen sen om några dagar. I förrgår och igår vad testen helt blanka. Idag är där ett suupersvagt streck, så vem vet... det kanske blir starkare och starkare nu kommande dagar! :) Det skulle vara en riktigt häftig upplevelse att få ÄL. I så fall kan jag nog tacka RR och BDG.

    Var och knatade runt på marknadsafton idag och där fanns ju hur mycket bebiskläder som helst. Ni vet, vi har ju försökt så länge så vi har ju redan bestämt namn och en massa annat. Vi har ju haft ett tag på oss att diskutera kring det så... Och nu är längtan så himla stor, jag tror jag smäller av.

    Måtte det vara dags nu i juni! 

    Men brukar du inte ha ägglossning alltså?
    Du hade mild pco...?
    Klart det blir ÄL nu!
    Förstår precis din längtan och nästan att man blir tokig av det....Rynkar på näsan
    Har ju varit där en gång. 

    Men NU är det dags!!! Solig     
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus