• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin
    Kanske 4a: Ja, det där är ju positivt! Gud så roligt! Grattis grattis! :) Nu håller vi tummarna att allt går som det ska! Underbar nyhet! Och fler plus i tråden vill vi ha!

  • Nellin

    Dagens ägglossningstest är negativt, men visar ändå en klar stegring från igår. Så kanske att det kommer om några dagar! :) 

  • kanske 4a
    Nellin skrev 2012-06-09 17:19:46 följande:
    Kanske 4a: Ja, det där är ju positivt! Gud så roligt! Grattis grattis! :) Nu håller vi tummarna att allt går som det ska! Underbar nyhet! Och fler plus i tråden vill vi ha!


    Tusen tack! Känns helt overkligt.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Nellin
    kanske 4a skrev 2012-06-09 17:21:08 följande:
    Tusen tack! Känns helt overkligt.
    Jag förstår det! :) Njut allt vad du kan!
  • Pastell

    Jag borde ha äl nångång nästa vecka om jag ens har nån, så nu har vi sex varje dag  

  • kanske 4a

    Jag försöker njuta men oron smyger på mig. Har inte känt den där glädjen än, håller emot. Har inte berättat för min man än heller hehe. Tips?


    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Nellin
    Pastell skrev 2012-06-09 17:47:10 följande:
    Jag borde ha äl nångång nästa vecka om jag ens har nån, så nu har vi sex varje dag  
    Precis, det är ju just det, "om jag ens har nån". Himla jobbigt att inte veta.
    Jag tänker att jag kanske har ägglossning på typ måndag-tisdag, om jag nu ens har någon. Jag hoppas verkligen det.

    Åt ju RR och BDG förrförra och förra månaden. Så hade jag 28-dagarscykler, vilket ju tyder på ÄL. Denna månad körde jag också RR och BDG från mensens första dag, men så tog BDG slut för några dagar sedan så nu kör jag bara RR under sista veckan här innan ÄL. Hoppas verkligen att det räcker!

    Det måtte väl vara dags nån gång tycker man! Juni får lov att vara vår månad!
  • kanske 4a
    Nellin skrev 2012-06-09 18:03:36 följande:
    Precis, det är ju just det, "om jag ens har nån". Himla jobbigt att inte veta.
    Jag tänker att jag kanske har ägglossning på typ måndag-tisdag, om jag nu ens har någon. Jag hoppas verkligen det.

    Åt ju RR och BDG förrförra och förra månaden. Så hade jag 28-dagarscykler, vilket ju tyder på ÄL. Denna månad körde jag också RR och BDG från mensens första dag, men så tog BDG slut för några dagar sedan så nu kör jag bara RR under sista veckan här innan ÄL. Hoppas verkligen att det räcker!

    Det måtte väl vara dags nån gång tycker man! Juni får lov att vara vår månad!

    Juni är absolut vår månad!!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Nellin
    kanske 4a skrev 2012-06-09 18:02:34 följande:
    Jag försöker njuta men oron smyger på mig. Har inte känt den där glädjen än, håller emot. Har inte berättat för min man än heller hehe. Tips?
    Släng oron i väggen! Jag förstår precis hur du menar, men allting är upp till din kropp och moder natur nu. Det finns ingenting du kan göra för att påverka, så försök att slappna av och njuta istället! Ingenting blir bättre av att oroa sig! Kör på bara.

    Jag försöker komma på finurliga idéer om hur du kan berätta för honom, men helt plötsligt är jag tydligen fullständigt fantasilös! Tomte
  • Kravmärkt
    Nellin skrev 2012-06-09 17:20:10 följande:
    Dagens ägglossningstest är negativt, men visar ändå en klar stegring från igår. Så kanske att det kommer om några dagar! :) 

    Jag testar också för fullt!

    Enligt min p-tracker så ska min äl inträffa idag och jag är sjukt öm och flytningarna är trådiga, så allt är väl som det ska. Om det nu inte vore för mina äl-test som inte visat minsta tillstymmelse till plus ännu. Mycket märkligt..
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus