• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • BaPumba

    Nellin: Jag vet inte hur det funkar med ägglossning och negativa tester, men när jag gick till gyn första gången och började prata om utredning, och nästan skamset sa att jag inte testade med ÄL-tester, sa hon att jag skulle lita på kroppens signaler. Gör det du oxå! Det du beskriver låter verkligen som ägglossning så deppa inte. Juni är ju DIN månad eller hur?!

    Ett ganska säkert tecken på ÄL brukar ju vara att man får äggviteliknande flytningar, sista dagen med sådana flytningar är ÄL-dagen. (Så man vet ju inte säkert att man haft ÄL förren dagen efter).

  • Nellin
    BaPumba skrev 2012-06-10 17:04:14 följande:
    Nellin: Jag vet inte hur det funkar med ägglossning och negativa tester, men när jag gick till gyn första gången och började prata om utredning, och nästan skamset sa att jag inte testade med ÄL-tester, sa hon att jag skulle lita på kroppens signaler. Gör det du oxå! Det du beskriver låter verkligen som ägglossning så deppa inte. Juni är ju DIN månad eller hur?!

    Ett ganska säkert tecken på ÄL brukar ju vara att man får äggviteliknande flytningar, sista dagen med sådana flytningar är ÄL-dagen. (Så man vet ju inte säkert att man haft ÄL förren dagen efter).
    Gullig du är! Juni ÄR min månad, det har du rätt i!

    OM jag nu har ägglossning eller får inom de kommande dagarna så har vi inte missat den, för vi har sex var och varannan dag. Så jag är inte orolig över att missa den, jag är orolig över att inte få den alls. Men jag ska göra som du säger. Jag ska lita på kroppens signaler och ANTA att jag är på gång här nu.

    Är på dag 14 i cykeln, så den borde verkligen dyka upp vilken dag som helst nu.
  • Rebster

    Nu är jag tillbaka här! Grattis kanska 4aSkrattande.

    Vi går in på försök 10 här nu och har äl till helgen skulle jag tro så nu hoppas jag att juni även är min månad!

  • Försöker

    Har inte skrivit på ett tag, det blev mkt riktigt ingenting den här mån heller. Så nu är jag på dag 10 i cykeln och tänkte börja testa med ÄL-stickorna snart. Men på vilken dag skulle ni börja testa? Min cykel har varierat från 27-35 dagar. Vad tror ni?

  • mamma0702
    Försöker skrev 2012-06-10 19:10:23 följande:

    Har inte skrivit på ett tag, det blev mkt riktigt ingenting den här mån heller. Så nu är jag på dag 10 i cykeln och tänkte börja testa med ÄL-stickorna snart. Men på vilken dag skulle ni börja testa? Min cykel har varierat från 27-35 dagar. Vad tror ni?


    Då skulle jag nog börja testa nu :)
  • 72dagar

    Försöker, ja dra igång å testa nu :)

    Hoppas, får ingen mens å inget ser man på vul eller blodprov. Hoppas såklart att det blivit denna månad, får se om en vecka.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus