• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Kravmärkt
    Nellin skrev 2012-06-10 15:35:18 följande:
    Enligt uträkning ska jag få ÄL i morgon, men ÄL-testen är negativa. Ytterst svaga streck idag. Jag testar igen senare, men tror inte på nån ÄL i morgon. Har fått en massa ÄL-flytningar och aningens stickande på vänster sida, men det kan ju vara vad som helst.

    Jag undrar, kan man få ÄL men tester som inte blir helt positiva? Eller är det verkligen ingen ÄL om man inte får fullt utslag?

    Jag börjar känna mig lite missmodig och orolig för att inte få nån ÄL, trots BDG och RR i tre månader nu. Känner mig lite ledsen och hopplös. 

    Jag hade samma sak, började testa på dag 11 och fick på dag 13 ont och det drog och hade sig och flytningarna ändrade form. Enligt p-tracker så skulle äl inträffa dag 14 men inte tillstymmelse till utslag på äl-testet. Imorse, på dag 15 så kom utslaget! Så äl är väl ikväll alternativt imorn. Så mitt råd är att fortsätta äl-testa och hoppas på det bästa
  • Ciccie86

    Hej alla!
    Nu är jag tillbaka efter helgens festligheter :) Som jag skrev tidigare så lyckades vi få till det en gång under min fertila period, så har inte mycket förhoppningar denna månad alls. Så jag räknar med att mensen kommer den 21 juni som beräknat.. Nu är mannen bortrest i 6 dagar, så jag blir gräsänka tills lördag kväll :p
    Jag har ett litet dilemma som jag skulle vilja ha hjälp med. På lördag så är det planeras möhippa för min svärmor, som min svägerska anordnat. Fram tills nu så har jag velat gå på denna, men just nu känner jag bara panik inför lördag och vill inte alls gå. Delvis för att jag aldrig är bekväm i min svägerskas sällskap :/ min andra svägerska kommer inte heller. Så funderar på att kontakta henne och säga att jag fått förhinder.. Är det fel av mig??

    Stort grattis kanske 4!!! Gud så roligt :))

  • Nellin

    Igår testade jag med fyra ÄL-test bara för att vara helt säker på att inte missa stegring. Min app säger ju att jag ska ha ÄL idag. Alla test var negativa och nu på morgonen har jag stickningar i vänster äggstock och mitt ägglossningstest nu på morgonen är lite starkare än igår, men fortfarande negativt.

    Det är ju så himla mycket bök med det här och man blir ju besatt. Tror inte jag ska testa med ÄL-test nästa månad för jag kan inte tänka på annat.

    Nu vet jag ju inte vad jag ska tro. Om stickningarna är ÄL-känning eller om det är något annat. Om stegringen var inatt när jag sov eller om det kommer senare. Hur som helst så hade vi sex igår så denna dag borde vara täckt. Hoppas verkligen att jag får se en stegring, att jag får ÄL!

    Normalt har vi ju som sagt sex varje dag och har alltid haft. Just denna månad har vi lagt band på oss och bestämt att vi bara kör varannan dag. Ska se om det kanske kan göra tricket.

    Snart har man slut på idéer hörrni... Om det bara kunde bli ett plus så man slapp hålla på såhär dagarna i ända.

    Ha en bra måndag! 

  • 72dagar

    Nellin, låter som att det är på g men inte dykt upp ännu. Kanske imorgon?
    Håller med om att man blir lite smågalen.
    Är hos dr för tredje blodprovet av 4. Dagarna går såå långsamt. Nu vill vi ha plus, å om inte det så iaf äl!!

  • kanske 4a

    JZ79 skrev 2012-06-10 14:36:42 följande:
    GRATTIS!! {#emotions_dlg.flower}

    Nellin skrev 2012-06-10 15:32:54 följande:
    Kanske 4a: Så härligt att få det i skrift! Blev mannen glad nu då? :) Stort grattis än en gång!
    Smitta oss med gravidbaciller nu! 
    Tack alla goa tjejer! Jag skickar mängder med gravbaciler !"#¤%&&%¤#"""#¤%&&%¤#""#¤

    Han har inte fattat det heller än, men han började kolla på hus igår hahaha.   
    Aaster skrev 2012-06-10 14:42:23 följande:
    Kanske 4a - Stooort grattis!!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Rebster skrev 2012-06-10 17:40:12 följande:
    Nu är jag tillbaka här! Grattis kanska 4aSkrattande.

    Vi går in på försök 10 här nu och har äl till helgen skulle jag tro så nu hoppas jag att juni även är min månad!

    mammave skrev 2012-06-10 17:59:37 följande:
    Stort grattis kanske4 :)

    Flera plus i tråden snart hoppas vi :)

    Tack!!!! Fortfarande helt overkligt, väntar på att BM ska ringa 9.10 :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

    Pastell skrev 2012-06-10 19:42:41 följande:
    Grattis kanske 4a

    Tack vännen! Hoppas ni andra följer efter snart, jag fortsätter ha koll på er.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Nellin

    72 dagar: Ja man blir verkligen tokig. Jag hoppas att det är som du säger, att den dyker upp här strax. Har tillochmed med mig test till jobbet som jag ska ta här strax. Vill verkligen inte missa. Men som sagt, det sticker lite i magen då och då, och har mer flytningar än vanligt. Så kanske kanske får det vara min tur att få ägglossning nu. Jag slutade med rosenrot igår och med BDG för några dagar sedan. Hoppas hoppas hoppas att det gör tricket! Och hoppas att min sambo faktiskt har några bra simmare. Det vet vi ju faktiskt inte. Han har i alla fall ätit zink denna månad, så hoppas det hjälper till! Och att vår varannan-dag-metod gör susen, istället för varje dag som vi alltid gjort innan. Jag längtar och önskar så nu!

  • Pastell
    kanske 4a skrev 2012-06-11 08:33:49 följande:
    Tack vännen! Hoppas ni andra följer efter snart, jag fortsätter ha koll på er.
    Ja det hoppas jag också Solig
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus