• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Pastell

    Åh försöker tolka älsymtom men det är ju omöjligt, känner ju aldrig något i magen och flytningarna är ju omöjligt att se på eftersom vi har sex så ofta, så det kan ju lika gärna vara sperma....hrmmm Drömmer

  • SiriSue
    Nellin skrev 2012-06-11 17:56:29 följande:
    Precis som jag! Jag köpte hem för några månader sedan och testade och testade men fick aldrig positivt. Sen började jag med RR och BDG för två månader sedan och bestämde mig denna gång för att testa. Och nu ÄNTLIGEN!

    Åååh vad roligt! :)
  • Nellin
    Pastell skrev 2012-06-11 20:31:14 följande:
    Åh försöker tolka älsymtom men det är ju omöjligt, känner ju aldrig något i magen och flytningarna är ju omöjligt att se på eftersom vi har sex så ofta, så det kan ju lika gärna vara sperma....hrmmm Drömmer
    Gör som jag och testa med ÄL-stickor. Jag blev så himla lycklig när man fick positivt. Att verkligen VETA att inom några timmar får jag ägglossning! Det blir ju extra häftigt när man helt gett upp hoppet om att kunna få ÄL på egen hand.

    Åh, allt känns så pirrigt. Vi har verkligen en chans här nu. Jag känner mig så hoppfull! Som ett barn på julafton. Tänk så långa de två kommande veckorna kommer att vara! :)

    Solrosen: Jag tycker definitivt du ska testa med ÄL-stickor! Och tänk så himla många kvinnor som blivit hjälpta av rosenrot och BDG. Jag är numera en av dem och jag hoppas verkligen att jag kan säga att jag blivit gravid denna månad tack vare dessa mirakelpiller! Var i cykeln är du nu Solrosen? Finns det chans för dig redan nu? När har du BIM?
  • Nellin
    SiriSue skrev 2012-06-11 21:44:57 följande:
    Åååh vad roligt! :)
    Ja det känns så himla häftigt och overkligt. Jag kan inte minnas när jag senast kände mig så här normal. Tänk att jag minsann OCKSÅ kan! Min kvinnlighet har liksom återvänt på nåt sätt. Jag har känt mig så misslyckad som inte kan ägglossa själv och nu gör jag det. Just nu gör jag det! Vilken lycka!

    Nu ska det bara ta sig också. Och om det inte funkar denna månad så vet jag att jag kan trigga ÄL med BDG och RR. Så det finns fler chanser!
  • Pastell

    Nellin: Gav upp äl-tester för några månader sen, de gav aldrig helt utslag eller missade jag toppen trots jag testade två gånger per dag. Var ju bland annat därför jag sökte hjälp, dock har det visat sig jag har äl vissa månader så jag vet inte riktigt alls...har inga tester hemma heller just nu Jag får chansa tills vidare....vi har ju sex varje dag just nu ändå när det är äl tider.

  • Nellin
    Pastell skrev 2012-06-11 22:31:22 följande:
    Nellin: Gav upp äl-tester för några månader sen, de gav aldrig helt utslag eller missade jag toppen trots jag testade två gånger per dag. Var ju bland annat därför jag sökte hjälp, dock har det visat sig jag har äl vissa månader så jag vet inte riktigt alls...har inga tester hemma heller just nu Jag får chansa tills vidare....vi har ju sex varje dag just nu ändå när det är äl tider.
    Jag förstår. Har haft det precis likadant. Tänk att det ska vara så omständigt.

    Men nu jävlar alltså! Denna vecka har vi haft sex varannan dag. Vi hade också sex igår, ikväll och kommer att ha i morgon på själva ägglossardagen. Säkert i övermorgon också. En gång om dagen. Mer än så kan vi ju inte göra! Och jag ser till att själv komma innan han gör det, för att bli mer "mottaglig". Och jag ligger kvar i minst en halvtimme efteråt.

    Jag kan inte göra mer än så. Resten är upp till min kropp.

    Så snälla kropp, fixa detta nu!
  • Kravmärkt
    Nellin skrev 2012-06-11 17:26:10 följande:
    Jag har precis fått ett suuuuperstarkt positivt ägglossningstest!!! Jag har aldrig fått det i hela mitt liv förut. Strecket är jättemycket starkare än kontrollstrecket! ÄNTLIGEN kan jag få ägglossning!

    Tack Rosenrot och Bidrottninggelé! 

    Åh så härligt!!! Vi hoppas att det är ett guldägg som släpps
  • BaPumba
    Nellin skrev 2012-06-11 17:26:10 följande:
    Jag har precis fått ett suuuuperstarkt positivt ägglossningstest!!! Jag har aldrig fått det i hela mitt liv förut. Strecket är jättemycket starkare än kontrollstrecket! ÄNTLIGEN kan jag få ägglossning!

    Tack Rosenrot och Bidrottninggelé! 



    Jaaa Nellin! Nu blev jag glad ända in i hjärtat! :) Jag SA ju att det var din månad! ;) Och signalerna du kände stämde ju så det betyder att du kan lita på kroppen. Ååå jag hoppas verkligen att det tar sig nu! Men OM det inte gör det så har du iallafall ägglossat själv och det är en stor seger!
  • Solrosen 83
    Nellin skrev 2012-06-11 21:47:16 följande:
    Gör som jag och testa med ÄL-stickor. Jag blev så himla lycklig när man fick positivt. Att verkligen VETA att inom några timmar får jag ägglossning! Det blir ju extra häftigt när man helt gett upp hoppet om att kunna få ÄL på egen hand.

    Åh, allt känns så pirrigt. Vi har verkligen en chans här nu. Jag känner mig så hoppfull! Som ett barn på julafton. Tänk så långa de två kommande veckorna kommer att vara! :)

    Solrosen: Jag tycker definitivt du ska testa med ÄL-stickor! Och tänk så himla många kvinnor som blivit hjälpta av rosenrot och BDG. Jag är numera en av dem och jag hoppas verkligen att jag kan säga att jag blivit gravid denna månad tack vare dessa mirakelpiller! Var i cykeln är du nu Solrosen? Finns det chans för dig redan nu? När har du BIM?
    Ja ska kanske ta och beställa hem några stickor även om jag känner på mig att jag inte kommer få någon äl ändån. Har faktiskt ingen aning om riktigt var i cykeln jag är eller för den delen hur långt det är till BIM. Min kropp är hopplöst oregelbunden fortfarande så det går väldigt länge mellan min mens och den varar väldigt olika länge när jag väl blöder. Ska jag räkna min senaste blödning som varade i 1-2 dagar som mens så är jag nu runt dag 10 men jag blödde så lite att jag är tveksam om den räknas. Senaste "vanliga" mensen var nu 3 månader sen! Gör mig smått förvirrad och får mig att tro att äl inte kommit igång och därför inte triggar igång mensen ordentligt. Började iaf ta rosenrot och BDG förra måndagen när jag hade slutat blöda så nu får vi väl se om det ger något resultat.

    Har absolut inte gett upp hoppet men tror tyvärr inte min kropp har hittat tillbaka till balans med hormonerna än och då är det ju aningen svårt att bli gravid tyvärr. Rynkar på näsan
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus