• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Två döttrar och en son
    JZ79 skrev 2012-06-15 09:57:41 följande:
    Bim idag, ingen mens än. Räknar å hoppas nästan på mens för jag ska opereras på tisdag å vi har inte sexat efter jag fick veta det..å det var dagen innan äl. Får inte vara gravid vid op...Vill verkligen få op gjord, men vill ju även vara gravid...*hmmm*


    Kanske är du gravid nu bara för det....
    Är det försök nr 12?  
  • Ciccie86

    Nellin - Jag har BIM den 21 juni (om 6 dagar).. Men känner inget annorlunda alls, så mensvärken borde börja snart.
    En liten flicka på jobbet klappade mig på magen idag och frågade om det bodde en bebis därinne, för det hoppas hon! Söta lilla tjej! Kram

  • Hoppas 2012
    Nellin skrev 2012-06-15 09:16:49 följande:
    Hoppas 2012: Skönt med ett digitalt bevis! Återigen grattis! Och SJÄLVKLART ska du vara kvar här i tråden. Vi andra ska ju gå i dina fotspår och vi kan behöva dina gravidbaciller. :) Några symptom?
    Tack snälla!
    Önskar alla sån lycjka till, jag vet hur jobbigt allt kämpandet är!
    Symptom är att det känns PRECIS som vanligt, mensvärk, lite varm, ömma bröst.
    JZ79 skrev 2012-06-15 09:57:41 följande:
    Hoppas: härligt med det digitala testet!! Många grattis till dig!!

    Tack för ert stöd å pepp tjejer...
    ..blev så besviken igår när utredning skjuts upp, vill inte vänta längre :/

    Bim idag, ingen mens än. Räknar å hoppas nästan på mens för jag ska opereras på tisdag å vi har inte sexat efter jag fick veta det..å det var dagen innan äl. Får inte vara gravid vid op...Vill verkligen få op gjord, men vill ju även vara gravid...*hmmm*
    Tack!
    Måste missat i all chock igår, ska den skjutas upp??
    BF 26 februari 2013
  • Stora My

    JZ79: Håller tummarna ni får komma in vid avbokat besök innan augusti. Tyvärr är det ju så i semestertider, då stannar Sverige och man får snällt vänta. Bäst såklart om ni slipper utredningen helt och hållet men när man väl bestämt sig för det så vill man ju få koll på läget, så man vet. Hoppas op också blir lyckad!

  • Kravmärkt

    @Hoppas2012 Stort grattis till dig!!

    @JZ79 Gud så tråkigt När man så gärna vill.. Vi hoppas att du plussar om en månad då Så op blir av också.

    Själv var jag och sambon på fosterdiagnostiken igår för att få reda på moderkaksprovet som togs innan avbrytandet. Vi fick veta att det var en flicka och att hon hade Turners syndrom, dvs saknade en könskromosom. Hennes hjärta var dåligt och njurarna likaså, så hon hade troligtvis inte levt många veckor till i min mage. Lilla pluttan.. Inget ärftligt i alla fall så han tyckte vi skulle köra all in utan att vara rädda. Kändes skönt att få höra.

  • Pastell

    Kravmärkt: Oj vad tufft, men förstår ändå att det är skönt att få veta. Stor kram till dig! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus