• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Försöker

    Gick upp tidigt i morse och testade, det var neg. En kvart senare kom mensen. GråterGråterGråter

    Varför liksom?? Det är så himla orättvist!! Så idag har det varit rätt svart, trots att jag tyckte jag hade bra distans denna gång. Begravde mig i fysiskt krävande jobb på jobbet idag, är helt slut. Men var tvungen att göra av med frustrationen innan vi går vidare med nya tag. 

    Sambon lever ju inte heller i dessa känslor på samma sätt som jag. Han vill förstås ha barn men känner ju inte samma slag varje gång det inte blir nåt. 

    Tur att ni finns här i tråden, ni vet precis vilket slag och vilken känsla det är jag pratar om. Det är guld värt att kunna vända sig hit, eloge till er alla! {#emotions_dlg.flower}

  • Pastell

    Nellin: Kul att höra ifrån dig Kram

    Hoppas2012: Åh det går sakta men säkert framåt. Skönt att du mår bra

    Försöker: Förbaskade mens Skrikandes kramen

  • Lullan
    Ciccie86 skrev 2012-07-05 18:46:33 följande:
    Hej alla! Dag 14 i cykeln idag och jag har extremt ont i brösten, säkert ÄL känningar. Har aldrig haft bröst värk vid ÄL eller mens tidigare. Allt började när jag började äta BDG.. Skumt.. Är ute på Siaröfortet nu, träffar ej sambon förrän på lördag :( Kram
    Jag har aldrig haft ont i brösten förut, men sen vårt MA får ja numera ömma bröst innan Äl o strax innan Mens..

    Åh äter du oxå BDG jag med!!! Hoppas dessa ska ge oss lite extra kruuuuut!!!! ;)

    Nu äre sexa varannan dag här hemma vare sig vi är toook trötta, så har vi lovat o förföra varandra ;)

    Hoppas vi plussa i slute på JULI!!!!
  • mamma0702

    Solrosen- testa med blutsaft istället och förstås nån multivitamintablett .. :) eller gå och ta ett blodprov och kolla järnet .. Då får du ordentliga järntabletter på recept . Inte bra att gå med blodbrist om det skulle vara det .. Jag har haft problem med blodbrist men har precis fått ordning på de :) ohh.. Vilken skillnad!

  • Kravmärkt
    Hoppas 2012 skrev 2012-07-05 20:33:07 följande:
    Jag vill vara här med er trots graviditet :) hoppas ni är ok med det. Vill stötta er som ni stöttar mig.

    Mår bra, v 8 på lördag. Lite orolig såklart.

    Kram

    Du får så klart hänga med oss även fast du fått plus! Tänk, v 8 snart. Känns som om du precis plussade.
  • JZ79
    Hoppas, klart du ska hänga här med oss! {#emotions_dlg.flower} Säger som kravmärkt..känns ju som du plussade typ häromdagen GladFörsöker, nämen va fan...jäkla mens!! Skrikandes kramar!! Hjärta

    Solrosen, ring din vårdcentral och be att få komma till doktor eller fråga om de kan kolla ditt blodvärde utan att du träffat doktor. Onödigt att äta järntabletter om det inte är det du behöver..
  • Kravmärkt
    Hoppas 2012 skrev 2012-07-05 22:39:02 följande:
    Pastell

    Jag tycker också det går sakta :)

    Kravmärkt

    Tack gumman!

    Hur mår du?

    Jag mår bara fint Äl i nästa vecka och är just nu i Nice på semester. Så det enda som kan toppa det är väl ett plus
  • Solrosen 83
    JZ79: Får nog ta och ringa dem i början på nästa vecka om jag inte blir att må bättre efter en helgs vilande med sovmorrnar. Man blir inte direkt piggare av att gå upp 5.30 varje dag för att åka iväg och jobba. Behöver semestern nu!!! Tur att det bara är två arbetsveckor kvar nu iaf.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus