• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Solrosen 83

    Nu drar jag till Kreta en vecka. Ska göra mitt bästa för att hålla mig här ifrån familjeliv och bara njuta av ledigheten och sambon. Ni får ha det så bra!

  • Pastell
    Solrosen 83 skrev 2012-08-02 12:44:56 följande:
    Nu drar jag till Kreta en vecka. Ska göra mitt bästa för att hålla mig här ifrån familjeliv och bara njuta av ledigheten och sambon. Ni får ha det så bra!
    Detsamma! Ha en skön semester! Glad
  • JZ79
    Solrosen 83 skrev 2012-08-02 12:44:56 följande:
    Nu drar jag till Kreta en vecka. Ska göra mitt bästa för att hålla mig här ifrån familjeliv och bara njuta av ledigheten och sambon. Ni får ha det så bra!
    Ha en skön semester vännen!! Cool
  • Lullan
    cindy03 skrev 2012-08-01 20:34:05 följande:
    Grattis!!Skrattande

    Tack ska ni ha!!!

    Jag har inte så höga förväntningar denna gång.. Känner mig inställd
    på att de bli ännu ett MF/MA =( Har den känslan i kroppen
    plus att de värker knepigt i magen nu och då...

    ska ta ett nytt digitalt test på måndag o kolla så hcg blivet mera.. 
    är rädd för att de redan är fel där innge :(        
  • Nellin

    Hej på er! Nu är det två veckor tills jag ska till vårdcentralen och sätta igång utredning. Tills dess kommer jag testa mig fram. Hoppas ju på ÄL denna månad med hjälp av BDG, men har nu också varit på apoteket och köpt bisolvontabletter. Det skadar ju inte att testa! Men jag har aldrig gjort det förut så nu undrar jag hur ni som testat detta har gjort? Enligt min app som alltid har rätt så ska jag få ägglossning den 11 augusti. När ska jag börja ta tabletterna? Hur många om dagen?

  • Nellin

    Och ska jag ge Bisolvon till min man också? När ska i så fall han börja äta? Och hur mycket?

  • Rebster
    Nellin skrev 2012-08-02 16:13:47 följande:
    Hej på er! Nu är det två veckor tills jag ska till vårdcentralen och sätta igång utredning. Tills dess kommer jag testa mig fram. Hoppas ju på ÄL denna månad med hjälp av BDG, men har nu också varit på apoteket och köpt bisolvontabletter. Det skadar ju inte att testa! Men jag har aldrig gjort det förut så nu undrar jag hur ni som testat detta har gjort? Enligt min app som alltid har rätt så ska jag få ägglossning den 11 augusti. När ska jag börja ta tabletterna? Hur många om dagen?
    Testa att börja äta på måndag så borde det ha gett en rejäl verkan till den 11:e iallafall. Tror det finns en hel del trådar om bisolvon här på FL så läs någon av dem också.
  • Pastell

    Har testat bisolvon men minns inte när och hur mycket jag tog. Drack dock den flytande som smakar blä.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus