• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Ingrid1989

    pastell: ja visst, man pustar ju ut ang det..
    jo ska bli två spännande veckor detta... ändå ställer jag in mig på - 

  • Ciccie86

    Tack för ert stöd tjejer! Att mensen kommer känns som en rutin nu för tiden :( detta var 16e försöket..
    Vi har påbörjat utredning, men pausade under sommaren. Nu ska vi boka in en tid hos läkaren tillsammans. Så får sambon lämna prov och så ev remiss till fertilitetskliniken.. Det var vad läkaren sa sist jag pratade med honom iallafall.
    Blir nog bisolvon och grapefrukt juice denna månad :)

  • Nellin

    Jag beklagar mensen Ciccie! Hoppas ni får hjälp snabbt! Här har det molat rejält idag och stuckit på vänster sida. Trött som ett as är jag. Blir lite orolig när det sticker så hårt på ena sidan. Hoppas det ger med sig. Har fått en hel del flytningar också. Nåväl, en dag i taget.

  • kanske 4a

    Tack alla för pepp, det är bara att vänta och se :)

    Ciccie: Jag beklagar verkligen!   {#emotions_dlg.flower}


    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • mammave

    Grattis kravmärkt. Har inte varit inne sen i lördags då jag fick en blödn Ing o trodde det var kört den här gången oxå. Men var på vul idag o allt såg bra ut :) Flera plus snart hoppas jag.

  • kanske 4a
    mammave skrev 2012-08-17 16:52:33 följande:
    Grattis kravmärkt. Har inte varit inne sen i lördags då jag fick en blödn Ing o trodde det var kört den här gången oxå. Men var på vul idag o allt såg bra ut :) Flera plus snart hoppas jag.

    Åh vad skönt att höra. Läskigt med blödningar. Kram!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus