• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Kravmärkt

    BaPumba- ha det så himla bra nu! Herregud det känns som igår när du berättade om dina planer. Tiden går fort fort ibland (men långsamt mellan äl och bim).

  • JZ79
    Nellin skrev 2012-08-31 23:57:43 följande:
    Tjejer, jag fick som ni vet negativt test här i Turkiet på BIM+3. Sedan dess har jag inte testat mer och mensen har fortfarande inte kommit. Jag har däremot fått rätt stora och ömma bröst och igår efter sex kom det en liten droppe färskt blod, men inget mer sedan dess. Jag trodde ju mensen skulle komma igång då, men inte då. Jag blir knäpp här nere i värmen! Finns det verkligen en enda chans att få helt negativt på BIM +3 men senare få plus? Eller ska jag helt enkelt släppa det här nu?
    det finns många som plussar senare...Håller fortfarande tummarna för dig eftersom mensen inte kommit!! Solig
    FridaF skrev 2012-09-01 07:59:16 följande:
    Då har BIM passerat och ingen mens eller mensvärk i sikte... åker också till turkiet i eftermiddag... då jag behöver en paus från internet och telefoner kommer jag nog inte vara inne här spec mycket kommande vecka... men kan lova att jag kan uppdatera er om ev pluss eller mens
    ha det så bra brudar <3
    Håller tummarna för plus i Turkiet!! Ha en skön semester! Cool
    Stora My skrev 2012-09-01 08:25:13 följande:
    Bim om en vecka. Tiden går långsamt...
    Så otroligt långsamt.......10 dagar kvar för min del Obestämd
    Malin1988 skrev 2012-09-01 08:47:56 följande:
    BIM -4 eller 5 idag. Imorgon ska jag ta test.känner inga symptom iaf :(
    många som inte känner symtom!! Tappa inte hoppet {#emotions_dlg.flower} Håller tummarna inför morgondagens test!



  • Ella82

    Mensen kom igår kväll  efter att ha varit sen 7 dagarGråter

    Denna månad kändes det annorlunda och jag hoppades verkligen när mensen var så pass sen.Skrikandes

    Jag orkar inte mer! Igår satt jag bara och stirrade när mensen kom... men efter ett tag började jag gråta som aldrig förr och kunde inte sluta. Sambon satt och höll om mig jättelänge....

    idag känner jag mig helt tom, och orkar inte direkt bry mig om nått... är jättedeppig. Förhoppningsvis blir det bätter snart.....

    Lyckja till tjejer, hoppa ni snart får era Plus

  • JZ79
    Ella, åh nej..Gråter Jäkla mens!! Ta hand om dig och gör nått mysigt med mannen i helgen. Försök tänkte på nått annat (vet att det är lättare sagt en gjort) KRAM {#emotions_dlg.flower}
  • Malin1988

    Ella, kram! Känner precis igen den där jävla hopplösa känslan.blir precis likadan när mensen alltid ska dyka upp och man verkligen har trott och hoppas på att vara gravid! Hur länge har ni försökt? Har ni barn sen tidigare?

  • Tussilago

    Fy fan! Får ont i magen varje gång ja läser att någon fått sin jävla mens! På denna sidan ska den inte existera!!! Stor igenkänninghetsfaktor Ella82!!

  • Nellin

    Här i Turkiet är klockan just nu 02.24 och jag kom precis tillbaka till hotellet efter en skön kväll med min käresta i stan. Jag välkomnas här av en sju dagar sen mens. Ovissheten är alltid värst så på ett sätt är jag glad att den äntligen behagade att komma, men samtidigt kan jag inte låta bli att bli så besviken över att försök nummer 20 också misslyckats. Efter alla symptom och två svagt positiva test så hoppades jag nog mer än jag trott. Nåväl, hjälpen från kliniken kommer inom tre månader och det väljer jag att trösta mig med. Någon gång måste ju bli vår gång. Jag skiter i att deppa ihop den här månaden och fortsätter istället kampen ytterligare en cykel. Puss på er tappa kämparinnor!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus