• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • JZ79
    Malin1988 skrev 2012-10-02 12:27:10 följande:
    Nu kom mensen. Imorgon är det ett år sen mitt missfall, fy fan!!! :(:(:(
    kram Hjärta
  • Malin1988
    Em me skrev 2012-10-02 16:35:44 följande:
    Allt känns så pissigt:/ efter senaste missfallet känns det som om jag lever i en olycklig bubbla. Jag är trött och lättirriterad och orkar inte va glad:/ har ont i brösten än med , är de någon mer som haft de efter missfall? För när jag ringde 1177 dagen innan missfallet sa de att så länge man har grav sympton som ont i brösten ex fortskrider graviditeten... Så nu går jag dessutom och tänker "tänk om jag är gravid än ändå?!" men så mycket som jag blöder:/ .. En annan sak som är skit är återigen vården... Jag mejla två mejl till min barnmoska i lördags, ena gången skrev jag att jag blödde massa och var orolig så jag ville ha ett tidigare ul, andra ggn att jag vart på akuten och fått missfall så hon kunde avboka mina möten, och inte ett enda svar har jag fått, de bryr sig inte ett skit! Man kan ju tycka att hon kan beklaga mitt mf iaf... Förlåt nu gnäller jag massa igen...

    Fy fan vad jobbigt. Beklagar missfallet. Kram!
  • kanske 4a
    Ciccie86 skrev 2012-10-02 17:39:04 följande:
    Kram till er alla!!

    Stora My skrev 2012-10-02 20:00:49 följande:
    Kram till er allihopa.

    Kramkalas!! HjärtaHjärtaHjärta
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • Kravmärkt

    Tittar in och skickar lite kramar till er alla. Tröstkramar till er som fått mens och missfall och peppkramar till er som inväntar äl och bim. Läser dagligen men kommenterar sällan men jag tänker på er.

  • Pastell

    Solrosen: Vill ändå ge dig lite hopp om mer regelbunden mens och äl av att gå ner i vikt. Vet ju att du kämpar i den andra tråden, och min har de senaste två månaderna varit på 28-29 dagar till skillnad från 34-36 tidigare samt att jag haft äl och älsmärtor vilket jag inte haft på flera åååår. SÅ, kämpa på! Det finns hopp

  • Pastell

    Jag ska göra spolning om en vecka, fick en tid idag Ska bli så skönt...ja inte undersökningen men alltså...att det händer lite hehe.

  • Maramina

    Skickar en stor kram till er som fått mens och mf! Och givetvis även er andra!

    BIM på torsdag och allt tyder på att jag kommer att få mens

  • JZ79
    Pastell, va skönt att du fått tid! Vet du varför du ska spola eller är det "rutin" vid utredning där du bor? Jag har inte spolats, men funderar på att ringa gyn å fråga om de inte ska göra det när vi ändå bara väntar på att maken ska lämna sitt andra spermaprov..
    Bra kämpat med vikten gumman, lyx att du fått äl igen ju!! Solig
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus